Dat klopt, want ik doe niet iedereen meenemen, dat zijn er teveel. Ik wil 2 fotografen bij elkaar doen per model en paard/hond. En als er geen model bij een hond wilt, dan gaan die alleen op de foto.
deniseqn
Geplaatst: 25-02-17 16:38
Ik heb de datumprikker laatst ingevuld maar zie mezelf er nu niet tussen staan dat ik het gedaan heb. Of ik snap niet zo goed hoe het werkt .
Ik ben momenteel bezig met afstuderen en merk dat het heel veel is. Ik ben eind juni klaar (hopelijk), dus ik kan pas vanaf juli. Mocht het toch in mei/juni vallen meld ik mij af helaas .
Ik meld me af omdat ik niet mee mag ivb ik de datumprikker niet in kan vullen!
Have fun
Lienek
Geplaatst: 26-02-17 19:03
Cleo_ schreef:
Hoe ga je de fotografen kiezen eigenlijk?
Daar ben ik ook benieuwd naar eigenlijk want er wordt wel op modellen gestemd, wordt er dan niet op de fotografen gestemd?
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 26-02-17 19:06
Volgens mij wil ze fotografen met ervaring mee maar ook die met minder ervaring. Denk dus dat ze websites gaat bekijken en aan de hand daarvan beslist wie ze mee wil nemen...de gekozen fotografen gaan dan stemmen op de opgegeven modellen.
hamsterfan
Geplaatst: 26-02-17 19:07
Meestal worden fotografen geloot/door de ts bekeken wie er mee mag
Ik ga inderdaad de websites bekijken. Ook vanuit jullie berichtjes van of je veel of weinig ervaring hebt. Ik wil juist alles door elkaar, omdat je dan van elkaar kan leren. Niet dat ik alleen de beste uitkies zeg maar. Dus iedereen maakt kans om nog steeds mee te kunnen!
MarlonNaldo
Geplaatst: 26-02-17 20:57
Waar vind ik die datumprikker? Of heb ik hier heel erg overheen gelezen.
Boktnaam: BoschA Naam: A Bosch Website: https://myalbum.com/album/yJG78Ag96BBh Hier staan een paar foto's als voorbeeld op, maar ik heb nog niet echt een compleet portfolio bij de hand. Ervaring: Hobbymatig/ Met name ervaring met paarden, minder met honden
Ik ga vanmiddag/morgen een overzicht maken. Omdat je tot vandaag hebt om je aan te melden.
MarlonNaldo
Geplaatst: 27-02-17 12:47
Bellatrix schreef:
MarlonNaldo schreef:
Ik kan hem niet invullen.
Je moet haar wel je mail sturen.
Gedaan via facebook
_Caitlinnn
Geplaatst: 27-02-17 13:10
Lijstje dieren Boktnaam: _Caitlinnn Naam: Caitlin Naam paard/hond: Ivy Ras: Haflinger Thema: Lange jurk/fantasy OF cowboy thema vind ik ook leuk Foto's: