dank je wel! Vind het wel echt super jammer, had er echt zin en wil heel graag mooie foto's, hopelijk komt er over een tijdje weer een nieuwe rondje. Werk wel gewoon maar kwam binnen en mijn collega zei: 'Voel je je net zo verrot als je eruit ziet?' Uhh ja best wel. En ik ben nooit ziek! Heel veel plezier allemaal en ik stuur graag een beetje zon naar jullie toe voor mooie foto's
Het meest recente schema. Ik wil iedereen vragen om het schema uit te printen of in elk geval op je telefoon te hebben zodat we niet ter plekke hoeven uit te zoeken welke fotograaf welk model moet hebben, om zo chaos te voorkomen. Ik zal nog even een oplossing zoeken voor de tijd, er gaat sowieso een wekker aan op mijn telefoon en dan misschien iets van een fluitje zodat iedereen t hoort?
satyasat
Geplaatst: 16-02-17 18:44
Ah tof! Ik volg even omdat mijn oude lease paardje erbij zit Torrieee, ik wil de resultaten wel zien
Nou t ziet er niet bepaald veelbelovend uit voor morgen... er staat nu dus ook op buienradar regen
XxChelsey1xX
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-17 12:23
Ik ga t risico niet nemen, er staat nu al vanaf morgen 8 uur 40% kans op regen. Dus bij deze wil ik mededelen dat de meering niet door gaat ivm het weer