Pup loopt tot nu toe eigenlijk altijd los. Gaat prima als we op een rustige plekje zijn, anders is ze snel afgeleid. Ik zal natuurlijk een riem meenemen voor de zekerheid en ik doe een dun zwart halsbandje om. Ik betwijfel of het mooi wordt als je die wegwerkt maar dat laat ik natuurlijk aan de meesters over Koekjes etc neem ik natuurlijk mee wat ze doet alles voor voedsel
Ik lever er 3 - 5 af op webformaat met een klein watermerkje en een contacttblad waar alles in het klein op staat
_Sanne
Geplaatst: 05-11-16 20:09
Offtopic:
Spoiler: Neonlight, ik zie nu je onderschrift!! Hier schrik ik wel van.. Sterkte!
Ik doe Saar een zwart halsbandje om met witte bies, vind ik zelf wel een hele mooie. Maar ik denk toch niet dat ze die aan heeft op foto's! Ze kan wel helemaal naakt.
jup enkel teven dus geen enkel probleem neonlight!
Ik ben er al helamaal klaar voor
Hanna_94
Geplaatst: 07-11-16 13:49
Mijn ontzettende excuses maar ik ga me helaas moeten afmelden! Heb een hele tijd niet meer op Bokt gekeken wegens problemen met de laptop, deze wou de pagina's op bokt niet laden, vandaar ook nu pas de afmelding. Ik ben pas van werk verandert en moet ik helaas de 13de werken Sorry!
Zaterdag wordt het slechter en alles wat zaterdag valt valt zondag niet Meestal valt het uiteindelijk wel mee. Vind het nog niet eens zo slecht. 3,8 mm regen is niet veel.