Ik vond het super leuk. Mijn ouwe gebakkie ook wel geloof ik, al was hij af en toe 'ietwat' ongeduldig, ahum... Ben heel benieuwd wat jullie ervan hebben kunnen maken!
Ik vond het een leuke fotomeeting! Ik hoop dat jullie dat ook vonden! Ben heel erg nieuwsgierig naar de foto's. Zullen we afspreken dat de foto's binnen 2 weken klaar zijn?
Ik vond het leuk om te doen, gezellige groep! Ik durf niet te beloven dat ik alles af heb binnen twee weken, want daar zit voor mij een week weg tussen. Maar ik zal in ieder geval zorgen dat iedereen al een voorproefje heeft deze week.
Liebje_
Geplaatst: 11-09-16 17:47
Susan en ik vonden het ook een geslaagde fotomeeting en zijn ook erg benieuwd naar de foto's. Andra was vandaag niet echt onder de indruk
Wie was nu eigenlijk de 4e fotograaf? Heb de 3 mij bekende fotografen (Neok_Grijsje, Geke_lizzy en Kanzi) een pb met mailadres gedaan, die heb ik liever niet openbaar op bokt nl. Maar ik weet niet wie de vierde was?
De vierde Fotograaf is CookieMel memberlist.php?mode=viewprofile&u=311702 Zij heeft nog geen 25 berichten en kan hier niet reageren Dus je kan haar inderdaad het beste een PB sturen!
CookieMel
Geplaatst: 11-09-16 22:28
Jawel! Ik heb net mijn 25ste post gezet haha. Ik vond het een leuke meeting, bedankt iedereen. Morgen kan ik al een klein voorproefje geven