Mijn meisje is superbraaf haha, wel wat druk soms(pas 2 jaar) maar zelf kan ik werkelijk alles met dr, van knuffels krijgen tot in mn nek liggen, kent ook aardig veel commando's. Ik geef dr alleen liever niet aan een ander model omdat ze wat onstuimig kan zijn bij vreemden, zelf ben ik daar op bedacht en kan ik corrigeren voor ze iets doet, maar wil niet dat een ander ineens met een pijnlijke arm/schouder staat Ze is wel echt suuuuperlief, alleen soms wat snel afgeleid en enorm op mij gericht dus zodra ik uit beeld ben dan wil ze hoe danook naar mij haha
Ik kan dr ook makkelijk voor een halve dag meenemen zegmaar, is 15min lopen ong naar ons huis vanaf zuidplein/ahoy dus als ik een beetje doorloop kan ik dr wel tussendoor ophalen/terugbrengen in de kledingwissel
No problem! Dan moet je maar even kijken of je haar de hele dag, of de halve dag mee neemt (als de fotografen het dus leuk vinden). En of je dan terwijl ze er nog is, ook foto's zonder haar doet of niet. Ik weet niet waar je haar moet laten als ze even buiten de camera moet blijven?
Ik heb dan een soort rood/zwart rokje, zwarte sokken en topje moet ik nog even kijken. Zal volgende week foto's maken als ik weer in Nederland ben Dus iets van zwarte hakken ofzo? Ik heb zelf niet zoveel schoenen, en die zijn allemaal heel netjes. Of als iemand gewoon 'stoere' schoenen heeft in maat 38/39? Anders schaf ik een paar aan
Voor outfit twee ben ik nog aan het twijfelen. Ik heb een high waisted skinny jeans die wel gaaf zijn, idem voor topje, moet ik ook nog kijken. Of ik heb nog een spijkerbroek met gaten, maar die had ik bij mijn vorige Urban/Streetstyle meeting ook al aan.
Verder heb ik nog een spijkerjasje, en mijn moeder een gaaf leren jasje (dat ik vast wel mag lenen als ik haar lief aankijk ). Oeh en een gave crop top, maar die moet ik eerst nog even passen. Voor de rest moet ik even in mijn kast kijken, weet het niet uit mijn hoofd.
Super fijn! Ik kan van Denise dat soort schoenen lenen
Verder besloten geen groepsapp aan te maken, want Rachelle zou er dan niet in kunnen en dat is nogal onhandig. Anders staan er straks dingen wel in de groepsapp en niet hier.
xDenies
Geplaatst: 18-06-16 22:56
Nouja.. van een vriendin die de visagie komt doen haha. Ik leef op iets grotere voeten.....
Heyy ik doe niet mee hoor maar ik weet wel wat leuke locaties miss. aangezien ik in Rotterdam woon
- Trappen bij de Koopgoot (zijn alleen wel heel veel mensen vaak) - Witte de With straat - Lijnbaan - Misschien iets met de Kubuswoningen op de achtergrond ofzo of op dat pleintje in het midden misschien kun je daar iets creatiefs mee doen is wel heel gaaf natuurlijk - Het plein tegenover de Schouwburg - Plein aan de overkant van Centraal Station dus waar die foto's van die natuur foto tentoonstelling van Frans Lanting staan (ik kan het niet echt uitleggen ) - Skatepark, had je zelf al aangegeven
En dat was het wel zo'n beetje ik weet er verder niet superveel ofzo aangezien het steeds veranderd daar maar misschien kun je hier iets mee .
Edit: sorry, stonden wat foutjes in
xDenies
Geplaatst: 19-06-16 09:20
Anoniem schreef:
Jemig hoe kan je daarop staan
Haha jaa, prima zelfs. Heb alleen maar dit formaat hakken in de kast
@Fyrsta, bedankt voor de tips! We hebben ondertussen een locatie gekozen, maar ik zal ze wel onthouden voor een volgende keer
Ik vind ze nog steeds gaaf Denise! Heb je toevallig ook een foto van de hakken die ik mag lenen? Ik ben net weer eindelijk thuis gekomen en ga zo eerst even uitpakken. Daarna ga ik outfits passen en zal ik wat foto's posten.