Als jullie je nr naar mij willen pb'en?
Zal morgen voor de duidelijkheid nog even een pb sturen, maar dat duurt nogal lang op mijn mobiel. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zal morgen voor de duidelijkheid nog even een pb sturen, maar dat duurt nogal lang op mijn mobiel. 

Is hij braaf?
.......
Ze is wel echt suuuuperlief, alleen soms wat snel afgeleid en enorm op mij gericht dus zodra ik uit beeld ben dan wil ze hoe danook naar mij haha
(als de fotografen het dus leuk vinden). En of je dan terwijl ze er nog is, ook foto's zonder haar doet of niet. Ik weet niet waar je haar moet laten als ze even buiten de camera moet blijven?
Dus iets van zwarte hakken ofzo? Ik heb zelf niet zoveel schoenen, en die zijn allemaal heel netjes. Of als iemand gewoon 'stoere' schoenen heeft in maat 38/39? Anders schaf ik een paar aan 
). Oeh en een gave crop top, maar die moet ik eerst nog even passen. Voor de rest moet ik even in mijn kast kijken, weet het niet uit mijn hoofd.

)
.
Ik zit nu ook op vakantie dus mijn reacties zullen wel later dan normaal komen haha.