Marienwaard in beesd(Bloesems) Datum: NOTK

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HaKuNaMaTa

Re: Marienwaard in beesd(Bloesems) Datum: NOTK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 16:58

Heb ik iets gemist over de datum?? :o

BoschA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 17:19

Bij deze wil ik me ook wel aanmelden als fotograaf :) Kon eerder niet reageren omdat Bokt een maximum stelt aan het aantal berichten haha. De datum komt mij in ieder geval uit. Moet alleen kijken hoe ik er kom met het OV. Lijkt me erg leuk om te doen en mooie locatie :))

Brenda_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 21:10

O.v.b van de datum wil ik me ook aanmelden als fotograaf, lijkt me erg leuk!

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 08:45

Ah top! Het word toch aankomende zondag, ze geven mooi weer op de locatie is goed en anders moeten we het weer op schuiven en dan word het voor mij pas in mei...

Dus bij deze!

Ik ga straks eventjes alles in een schema zetten met jullie 3 erbij hebben we 10 fotografen..

EDIT: Kunnen jullie jezelf ook even in het lijstje quoten? Dan heb ik alles bij elkaar

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 08:46

Ik ga er zo heen. Maak wel wat foto's

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 09:12

Het is voor mij 25 minuten met de auto :) Kan het wel zo gepland worden, dat ik nog naar mijn eigen paard kan? :P Stal is maar open van 10:00 tot 18:00 op zondag.

Ik neem aan dat we verzamelen op een centrale plek? Parkeerplaats of iets dergelijks?

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 09:29

Ghostattack schreef:
Het is voor mij 25 minuten met de auto :) Kan het wel zo gepland worden, dat ik nog naar mijn eigen paard kan? :P Stal is maar open van 10:00 tot 18:00 op zondag.

Ik neem aan dat we verzamelen op een centrale plek? Parkeerplaats of iets dergelijks?

Tuurlijk zorgen we dat dat nog kan!

Ja ik weet niet of daar in de buurt een grote parkeerplaats is?

Het is voor mij dik een uur rijden, dus ik wilde al zorgen dat het een beetje betijds afgelopen is :)

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 09:40

Helaas valt voor mij zondag a.s af! Had gehoopt dat hij op een andere datum gezet zou worden.. Heb zondag geen vervoer, en openbaar vervoer is geen optie! Sorry!

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 09:58

aMomentLT schreef:
Helaas valt voor mij zondag a.s af! Had gehoopt dat hij op een andere datum gezet zou worden.. Heb zondag geen vervoer, en openbaar vervoer is geen optie! Sorry!

Waar kom je vandaan? Want ik kom vanuit Hellevoetsluis(omgeving Rotterdam) Als het niet te ver uit de richting is kan ik je ophalen?

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 11:08

Balen, zondag lukt mij ook niet; dan heb ik al een fotoshoot staan en dat is om 11 uur. Kan dan dus geen kant op. Veel plezier met z'n allen; ik vrees dat ik jaloers ga worden van jullie foto's hier; wel showen hè? ;-)

Niekje51

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 11:08

@Nicky91, het spijt me maar ik moet mij afmelden voor deze meeting. Ik hoop dat jullie een hele fijne dag hebben!

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 11:15

Nicky91 - Fotograaf
Ghostattack - Fotograaf
Poess91 - Fotograaf (OVB)
aMomentLT - Fotograaf (OVB)
LOVESUSHI - fotograaf
_Caitlinnn - fotograaf onder voorbehoud
Brenda_85 - fotograaf
BoschA - Fotograaf

Betuwe - Model 2 paard
Elise - model pony. Keuze uit 2 pony's, keuze laat ik over aan fotografen. Of alletwee, dat kan natuurlijk ook.
Margreet
Wendy1987 - model - paard
Janneke584 - Model hond en paard (afhankelijk van locatie en tijdstip ivm wedstrijd)
Tiffany - Model hond

Als alle fotografen en modellen van dit lijstje nog mee gaan.. Dan hebben we precies genoeg. Iets meer paard dan hond, maar het is niet anders!
Laatst bijgewerkt door Nicky91 op 14-04-16 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 11:16

Arianne schreef:
Balen, zondag lukt mij ook niet; dan heb ik al een fotoshoot staan en dat is om 11 uur. Kan dan dus geen kant op. Veel plezier met z'n allen; ik vrees dat ik jaloers ga worden van jullie foto's hier; wel showen hè? ;-)

Jammer Arianne... Tuurlijk laten we de foto's zien!

Niekje51 schreef:
@Nicky91, het spijt me maar ik moet mij afmelden voor deze meeting. Ik hoop dat jullie een hele fijne dag hebben!

Niks aan te doen!

@aMomentLT, als je mij je woonplaats geeft kan ik kijken of het erg uit de buurt is, anders pik ik je op.

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 11:32

Aankomende zondag kan ik helaas niet. Moet dan werken. Voor het parkeren kan je het beste even contact zoeken met Marienwaerdt vooraf. De parkeerplaatsen bij zijn namelijk voorzien van slagbomen.

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 11:43

roooooss schreef:
Aankomende zondag kan ik helaas niet. Moet dan werken. Voor het parkeren kan je het beste even contact zoeken met Marienwaerdt vooraf. De parkeerplaatsen bij zijn namelijk voorzien van slagbomen.

Ik heb al contact gehad en we hebben toestemming, maar het lijkt me ook wel netjes als we niet de hele parkeerplaats vol bouwen met auto's en trailers. :')

BoschA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 11:56

Want waar verzamelen we? (straat of adres?) Aangezien ik met het OV kom duurt het me ruim een uur tot station Beesd. Dus dat is wel oke, maar op de routeplanner staat dat ik vervolgens dan nog 25 minuten moet lopen en dat is best wel veel. Zeker de routeplanner kennende moet je dan zeker wel pittig doorlopen haha wil je dat in de aangegeven tijd doen ;P

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 12:02

BoschA schreef:
Want waar verzamelen we? (straat of adres?) Aangezien ik met het OV kom duurt het me ruim een uur tot station Beesd. Dus dat is wel oke, maar op de routeplanner staat dat ik vervolgens dan nog 25 minuten moet lopen en dat is best wel veel. Zeker de routeplanner kennende moet je dan zeker wel pittig doorlopen haha wil je dat in de aangegeven tijd doen ;P

Hahaha!

Nou ik hoop dat ik nog antwoord krijg van iemand die daar in de buurt woont ivm parkeer plaats of iets dergelijks.. Het is best lastig een meeting te organiseren als je er zelf niet in de buurt woont...

En ik denk dat er altijd wel iemand is die je even zou kunnen oppikken vanaf het station..

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 12:03

Dit stond in het mailtje wat ik kreeg van het landgoed:
Uiteraard is het mogelijk om bij ons op het prachtige landgoed foto’s de maken. De locaties is openbaar.

Ik neem aan dat we de parkeerplaats daar mogen gebruiken dan? Want er zit verder nergens in de buurt een locatie. Ik zal voor de zekerheid nog wel even een mailtje eruit gooien.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 12:16

De laatste keer dat ik er was kon ik daar gratis parkeren, vlakbij uuuhh... Ja weet niet wat daar precies zit. Maar in de winter hebben ze daar al die kraampjes enzo staan haha. Maar geen idee of dat is waar ook de bloesem is... Dat was wel een redelijk grote parkeerplaats

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 12:22

Nicky91 schreef:
aMomentLT schreef:

Waar kom je vandaan? Want ik kom vanuit Hellevoetsluis(omgeving Rotterdam) Als het niet te ver uit de richting is kan ik je ophalen?

Dat is een beetje uit de buurt, ik kom bij den Bosch vandaan!

BoschA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 12:23

Oke dan hoor ik nog wel :) Ken zelf het gebied ook helemaal niet, maar ben bij de routeplanner even uitgegaan van het dit adres Mariënwaerdt ’t Klooster 5, moest toch iets invullen haha. Maar als iemand langs station Beesd kom hou ik me aangeraden. Zou het fijn vinden als ik dan vanuit daar met iemand mee zou kunnen rijden :)

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 12:45

Poess91 schreef:
De laatste keer dat ik er was kon ik daar gratis parkeren, vlakbij uuuhh... Ja weet niet wat daar precies zit. Maar in de winter hebben ze daar al die kraampjes enzo staan haha. Maar geen idee of dat is waar ook de bloesem is... Dat was wel een redelijk grote parkeerplaats

Ik heb ondertussen antwoord, we mogen gewoon parkeren op de parkeerplaats bij het landgoed.
"Wij hebben een aantal parkeerplaatsen. Zo is de parkeerplaats bij de Stapelbakker het makkelijkste. Er staat een slagboom voor maar die code is binnen te verkrijgen. "

@aMomentLT : Is het niet handig om met de trein naar Beesd te reizen? Dan kunnen daar jij en BoschA eventueel opgehaald worden zodat het alleen de trein reis is? Zou jammer zijn als je niet mee kan!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 12:53

Ik kom langs station Beesd ongeveer, eventueel ook Geldermalsen :) Station Tiel kan ook nog, daar woon ik naast namelijk :')

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 13:24

Nicky91 schreef:
roooooss schreef:

Ik heb al contact gehad en we hebben toestemming, maar het lijkt me ook wel netjes als we niet de hele parkeerplaats vol bouwen met auto's en trailers. :')

Ik bedoelde het ook in de zin van toestemming voor het gebruik van het parkeerterrein :')
Je zou even kunnen kijken wat het handigste is voor jullie en waar jullie de foto's zouden willen gaan nemen.
Er zijn namelijk 2 parkeerterreinen aanwezig.
Afbeelding
Die bij het pinnetje op de kaart en bij het pannenkoekenhuis.
Je kan er voor kiezen om bij de appeldijk foto's te gaan maken. Echter is dat erg ver van het pannenkoekenhuis. En kan je dus beter voor de andere parkeergelegenheid kiezen.
Wanneer je de notenlaan wilt kan je weer beter bij het pannenkoekenhuis parkeren.
Houd er wel rekening mee dat het op het landgoed altijd erg druk iets met fietsers, wandelaars, motors en etc op zonnige dagen.
Appeldijk
https://www.google.nl/search?q=Appeldij ... uozwMpM%3A
Notenlaan
https://www.google.nl/search?q=Appeldij ... P-vC0aM%3A
Zo heb je ook nog de uiterwaarden(uitgestrekt grasveld, geen bloemen!), de afgraving (water met een strandje) .
De machinedreef https://www.google.nl/search?q=Appeldij ... 4tkyvNM%3A.
En zo nog wat mooie plekjes :)

Vanaf het station is het zo'n 5/10 minuten lopen tot het pannenkoekenhuis. :)
Echt ontzettend jammer dat ik zondag moet werken. Maar volgensmij gaan jullie er een ontzettend mooie fotomeeting van maken. De bloesem staat echt op open gaan namelijk. :D

edit; Je had al antwoord over de parkeergelegenheid. :)

BoschA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 13:28

Ghostattack schreef:
Ik kom langs station Beesd ongeveer, eventueel ook Geldermalsen :) Station Tiel kan ook nog, daar woon ik naast namelijk :')

Oh super! zou je mij dan willen meenemen vanaf station Beesd of station Geldermalsen? Geldermalsen kom ik als eerste langs.