Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Het is voor mij 25 minuten met de autoKan het wel zo gepland worden, dat ik nog naar mijn eigen paard kan?
Stal is maar open van 10:00 tot 18:00 op zondag.
Ik neem aan dat we verzamelen op een centrale plek? Parkeerplaats of iets dergelijks?
aMomentLT schreef:Helaas valt voor mij zondag a.s af! Had gehoopt dat hij op een andere datum gezet zou worden.. Heb zondag geen vervoer, en openbaar vervoer is geen optie! Sorry!
Arianne schreef:Balen, zondag lukt mij ook niet; dan heb ik al een fotoshoot staan en dat is om 11 uur. Kan dan dus geen kant op. Veel plezier met z'n allen; ik vrees dat ik jaloers ga worden van jullie foto's hier; wel showen hè?
Niekje51 schreef:@Nicky91, het spijt me maar ik moet mij afmelden voor deze meeting. Ik hoop dat jullie een hele fijne dag hebben!
roooooss schreef:Aankomende zondag kan ik helaas niet. Moet dan werken. Voor het parkeren kan je het beste even contact zoeken met Marienwaerdt vooraf. De parkeerplaatsen bij zijn namelijk voorzien van slagbomen.
BoschA schreef:Want waar verzamelen we? (straat of adres?) Aangezien ik met het OV kom duurt het me ruim een uur tot station Beesd. Dus dat is wel oke, maar op de routeplanner staat dat ik vervolgens dan nog 25 minuten moet lopen en dat is best wel veel. Zeker de routeplanner kennende moet je dan zeker wel pittig doorlopen haha wil je dat in de aangegeven tijd doen ;P
Nicky91 schreef:aMomentLT schreef:Helaas valt voor mij zondag a.s af! Had gehoopt dat hij op een andere datum gezet zou worden.. Heb zondag geen vervoer, en openbaar vervoer is geen optie! Sorry!
Waar kom je vandaan? Want ik kom vanuit Hellevoetsluis(omgeving Rotterdam) Als het niet te ver uit de richting is kan ik je ophalen?
Poess91 schreef:De laatste keer dat ik er was kon ik daar gratis parkeren, vlakbij uuuhh... Ja weet niet wat daar precies zit. Maar in de winter hebben ze daar al die kraampjes enzo staan haha. Maar geen idee of dat is waar ook de bloesem is... Dat was wel een redelijk grote parkeerplaats
Nicky91 schreef:roooooss schreef:Aankomende zondag kan ik helaas niet. Moet dan werken. Voor het parkeren kan je het beste even contact zoeken met Marienwaerdt vooraf. De parkeerplaatsen bij zijn namelijk voorzien van slagbomen.
Ik heb al contact gehad en we hebben toestemming, maar het lijkt me ook wel netjes als we niet de hele parkeerplaats vol bouwen met auto's en trailers.