zipfu schreef:Van mij hoef je ook niet echt veel "actie" te verwachten, maar neem het zadel wel mee
Dat hoeft ook helemaal niet hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karlli schreef:Persoonlijk zeg ik minimaal 3 tot maximaal 10 foto's per model en afleveren in 4 tot 6 weken. Maar ik ga even overleggen met RvE of dat oke is
louka69 schreef:Hoi, helaas een hele tijd niet op bokt gezeten, druk, druk, druk, druk. (Ik ben ook de ''oprichter'' van de winterfotomeeting, die mede door deze reden helaas niet door is gegaan.)
Ik denk (lees: weet zeker) dat ik eerst maar eens een paar meetings moet bezoeken tot ik zelf de kennis en kunde heb om er zelf een te organiseren.
Mochten jullie nog een fotograaf zoeken, dan zou ik me heel graag opgeven voor aankomende zondag, om meteen die ervaring op te kunnen doen. Ik ben student fotografie aan de Fotovakschool in Venlo.
Dit is mijn facebook pagina: https://www.facebook.com/LNRFotografie/?fref=ts
RvE schreef:TOP! we kwamen nog 1 fotograaf te kort.Dus zou mede omdat jij de eerste initiatiefnemer was, leuk zijn als je er ook bij bent. Je vormt samen met Shauniraquel dan fotokoppel 4.
dynara schreef:Ik heb wel wat liggen voor af te zetten alleen het is allemaal niet meer het nieuwste spul
RvE schreef:dynara schreef:Ik heb wel wat liggen voor af te zetten alleen het is allemaal niet meer het nieuwste spul
Geeft niet, dat fotoshoppen we toch weg... Wat voor iets is het? want paaltjes en een draad is het makkelijkste omdat dat erg smal is en dus gemakkelijker weg te fotoshoppen is, dan een heel hek bij wijze van spreken.