[P][H] Lentefotomeeting Noord-Limburg Horst - 20 maart

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 15:59

zipfu schreef:
Van mij hoef je ook niet echt veel "actie" te verwachten, maar neem het zadel wel mee *-:)

Dat hoeft ook helemaal niet hoor :) Super heb er trouwens ook al echt zin in. Nu hopen op net zo'n mooi weer als afgelopen weekeinde

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 16:02

Wat word bedoeld met actie dynara :')

cassini

Re: [P][H] Lentefotomeeting Noord-Limburg Horst - 20 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 17:06

Hoeveel foto's kunnen we per fotograaf verwachten van elk model? En op welke termijn ontvangen we die?

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 17:08

Persoonlijk zeg ik minimaal 3 tot maximaal 10 foto's per model en afleveren in 4 tot 6 weken. Maar ik ga even overleggen met RvE of dat oke is ;)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 19:35

Ik lever er 3 tot 5 af, alleen lage resolutie bestanden. Ik streef er naar om alles binnen 2 weken af te leveren, maar kan niks beloven ivm school. En als er een betaalde opdracht tussendoor komt krijgt die voorrang.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 19:37

Ik weet niet hoeveel ik er lever. Ik kijk naar hoeveel ik er maak en daar maak ik dan een selectie uit...
Kan de eerste week sowieso niet bewerken, ivm toetsweek. Daarna heb ik tijd.
Hoe worden ze geleverd? Via mail?

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 19:55

Mandy gaat alleen rijden. En ik denk datik zhip ook gewoon alleen rijd. Aan de longe is hij niet zo ruig

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 20:30

Ik heb besloten mee te gaan! Weer een mooie ervaring erbij!

Helaas geen 2e accu en maar 1 lens. Goed opladen en meerdere kaartjes meenemen. Moet ik nog iemand ergens oppikken? Ik kom
Vanaf Arnhem met de auto.

Misschien even rondvragen op bokt en Facebook voor een fotograaf? Anders zou ik voorstellen een groepje van 3 fotografen te doen. Scheelt ook weer in tijd. :)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:00

Hoe rijd je precies?

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 09:50

dat ga ik straks even uitzoeken haha

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 12:55

Hoi, helaas een hele tijd niet op bokt gezeten, druk, druk, druk, druk. (Ik ben ook de ''oprichter'' van de winterfotomeeting, die mede door deze reden helaas niet door is gegaan.)
Ik denk (lees: weet zeker) dat ik eerst maar eens een paar meetings moet bezoeken tot ik zelf de kennis en kunde heb om er zelf een te organiseren.

Mochten jullie nog een fotograaf zoeken, dan zou ik me heel graag opgeven voor aankomende zondag, om meteen die ervaring op te kunnen doen. Ik ben student fotografie aan de Fotovakschool in Venlo.

Dit is mijn facebook pagina: https://www.facebook.com/LNRFotografie/?fref=ts
Laatst bijgewerkt door borstnoot op 17-03-16 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt

RvE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-16 12:57

karlli schreef:
Persoonlijk zeg ik minimaal 3 tot maximaal 10 foto's per model en afleveren in 4 tot 6 weken. Maar ik ga even overleggen met RvE of dat oke is ;)

Mee eens.

@Kittydylan, Via mail vind ik persoonlijk wel fijn maar niet altijd praktisch vanwege het max. uploaddata. Nadeel is dat je soms in bijv. 3 delen moet versturen. Ik gebruik regelmatig Wetransfer
Dan is een site waar je tot 2 gb bestanden kan uploaden en versturen. De ontvanger krijgt dan een link van wetransfer waar ze de foto's kunnen downloaden. Het bestand blijft 1 week bewaard en wordt dan weer automatisch verwijderd.

RvE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-16 13:00

louka69 schreef:
Hoi, helaas een hele tijd niet op bokt gezeten, druk, druk, druk, druk. (Ik ben ook de ''oprichter'' van de winterfotomeeting, die mede door deze reden helaas niet door is gegaan.)
Ik denk (lees: weet zeker) dat ik eerst maar eens een paar meetings moet bezoeken tot ik zelf de kennis en kunde heb om er zelf een te organiseren.

Mochten jullie nog een fotograaf zoeken, dan zou ik me heel graag opgeven voor aankomende zondag, om meteen die ervaring op te kunnen doen. Ik ben student fotografie aan de Fotovakschool in Venlo.

Dit is mijn facebook pagina: https://www.facebook.com/LNRFotografie/?fref=ts

TOP! we kwamen nog 1 fotograaf te kort. :D Dus zou mede omdat jij de eerste initiatiefnemer was, leuk zijn als je er ook bij bent. Je vormt samen met Shauniraquel dan fotokoppel 4.

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 13:19

RvE schreef:
TOP! we kwamen nog 1 fotograaf te kort. :D Dus zou mede omdat jij de eerste initiatiefnemer was, leuk zijn als je er ook bij bent. Je vormt samen met Shauniraquel dan fotokoppel 4.

Toppie, fijne begintijd ook, ik moet 's nachts werken en lig dan om een uur of 06.00 's morgens in bed (bij De Lange in Horst, voor wie hier uit de buurt komt ;) ), dus kwart voor 11 is wel een fijne tijd, heb ik toch een paar uurtjes kunnen slapen.
Ik zal nog wel wat vragen hebben, maar die zullen vanzelf wel op komen borrelen. Ik heb er zin in!

noor14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 13:23

Haha ik kom wel eens bij de Lange, maar ik zou niet weten wie jij bent :P

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 13:45

Leuk Louka dat je er toch bij kunt zijn!

Makkelijkst is denk ik om zo even telefoonnummers en emailadressen te verzamelen, telefoonnummers voor mocht er nog iets zijn e-mail inderdaad voor aflevering van de foto's. Mijn persoonlijke voorkeur gaat ook naar wetranfer inderdaad ;)

Jullie kunnen zo spoedig mogelijk van mij nog een pb verwachten iig.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 14:14

Gezellig louka69!

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 16:22

noor14 schreef:
Haha ik kom wel eens bij de Lange, maar ik zou niet weten wie jij bent :P

Dit ben ik, bij de lange. Hahaha, charming. :')
Afbeelding

Karlii ik stuur mijn mobiele telefoonnummer wel even via pb. Is denk ik wel gemakkelijk, misschien een groepswhatsapp aanmaken? :)

RvE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-16 17:18

Ik stuur me mobielnummer & mailadres ook per pb.

Niemand heeft meer gereageerd op de vraag naar paddock paaltjes en touw. Betekend dat niemand ze heeft? Want dan ga ik hier thuis wat improviseren...

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:19

Wij hebben misschien nog wel paddockpaaltjes liggen. Zal ik even vragen. Touw weet ik zo niet.

Karlii, ik stuur je mijn nummer ook even.

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:35

Ik heb wel wat liggen voor af te zetten alleen het is allemaal niet meer het nieuwste spul :')

RvE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-16 18:55

dynara schreef:
Ik heb wel wat liggen voor af te zetten alleen het is allemaal niet meer het nieuwste spul :')

Geeft niet :P, dat fotoshoppen we toch weg... Wat voor iets is het? want paaltjes en een draad is het makkelijkste omdat dat erg smal is en dus gemakkelijker weg te fotoshoppen is, dan een heel hek bij wijze van spreken. :P

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 19:05

De lange ken ik ook :+ kom ik nooit. Loop altijd door naar blok, centrum of liesbeths xD

Overigens herken ik je amper op die foto Louka :o op t paard zie je er anders uit hahaha

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 19:13

RvE schreef:
dynara schreef:

Geeft niet :P, dat fotoshoppen we toch weg... Wat voor iets is het? want paaltjes en een draad is het makkelijkste omdat dat erg smal is en dus gemakkelijker weg te fotoshoppen is, dan een heel hek bij wijze van spreken. :P

gewoon die simpele witte prikpaaltjes van een klein metertje hoog (1 oog waar het draad doorheen gaat) en dan gewoon wit/groen lint....

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 19:27

Groepswhatsapp is misschien inderdaad wel handig mochten er nog vragen zijn oid. Is iedereen daar oke mee?

PB's met mijn nummer ga ik nu ook even naar de anderen sturen. Na afloop stuur ik van alle modellen de email per PB naar de fotografen :)