Ik denk wel dat er in de buurt de mogelijkheid is om te overnachten, hotelletjes genoeg Mensen die graag willen carpoolen, ik kom van beringen - limburg, ik kan wel iemand meepakken
Ik heb mijn bruidsboeket nog. Alleen is die dus beetje anders van kleur nu (gedroogd). Zou even moeten kijken of ie nog sterk en mooi genoeg is nu. Wilde anders kijken of ik zelf wat kan maken..
wat leuk zeg! nu wil ik ook trouwen, helaas wil mijn vriend niet pff :-P
Jets
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-16 23:15
Leuk allemaal!
Ik hoor net van Fransiska (diegene met de Weimaraner) dat ze floriste is en haar moeder een bloemenwinkel heeft. Zij kan voor ons een boeket regelen in bijpassende kleuren! Ze wil daarvoor wel eerder komen Echt super lief!
mdb1991
Geplaatst: 11-03-16 12:42
Wat leuk een boeket!
Vraagje, worden de bruiden na elkaar gefotografeerd of allemaal tegelijk? Als we na elkaar gaan, zou ik dan als laatste gepland kunnen worden, dit in verband met de lange reistijd dan heb ik iets meer speling qua tijd mocht het verkeer tegen zitten. En als er iemand is die bij mij m'n make-up kan doen, erg graag. Ben daar absoluut geen ster in
Tegelijk. De fotografen worden in tweetallen ingedeeld en fotograferen zo alle modellen. Je staat dus steeds model voor twee fotografen, na ongeveer een kwartier sta je model voor het volgende groepje
Ik denk dat een kwartier wat kort is met bruidsfotografie trouwens.
Shirley ik pb je morgen even terug!
Sure_lee
Geplaatst: 15-03-16 08:40
ElizeVdS schreef:
Ik denk dat een kwartier wat kort is met bruidsfotografie trouwens.
Shirley ik pb je morgen even terug!
Ik heb nog niks geahd. Klopt dat?
Jets
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-16 13:13
Reservelijst Hieronder per groep de reservelijst.
Bruiden
1. Bokt naam: Bilterhoeve Eigen naam: Patty De Groote Zonder partner Bijzonderheden: Foto's: Foto 1Foto 2Foto 3
2. Boktnaam: SofieClompen Eigen naam: sofie clompen Zonder partner Bijzonderheden: wil enkel komen met paard: Mannequin GZ - Belgische warmbloed merrie. Foto's: Foto 1Foto 2Foto 3Foto paard
3. Eigen naam: Marije Helder Met partner: Jimme partner: Jimme de Jong Bijzonderheden: Laatste jurk Foto's: Foto 1Foto 2Foto 3
4. Eigen naam: Nathalie Luyten Met partner: Dominique Bijzonderheden: Oorspronkelijk een roze band bij de jurk, maar wil voor de fotomeeting een paarse kopen en voor de man een paars doekje + stropdas. Foto's: Foto 1Foto 2Foto 3
5. Bokt naam: Tieneke Eigen naam: Tiene Alles Met partner: Vincent Bijzonderheden: Nog geen foto openbaar van jurk, simpele lange witte jurk met een gedrapeerde open rug. Kan witte Arabische hengst meenemen als iemand vervoer heeft.
6. Eigen naam:Rachel Bonte Met partner: Dave Bonte Bijzonderheden: 10 jaar getrouwd, geen goede shoot gehad. Foto's: Foto 1Foto 2Foto 3Recente foto
1. Bokt naam: cocosmilan Eigen naam: Depaepe Amélie Naam paard: Milan van het Kesterveldhof Ras paard: Haflinger Geslacht paard: ruin (sinds september 2015) Bijzonderheden: Veel volume haar ! niet lang maar dik pak, mooi om te vlechten. 2 foto's: Foto 1Foto 2
2. Eigen naam: Maarten Vermander Naam paard: Bess Ras paard: Tinker kruising Geslacht paard: merrie Bijzonderheden: Staat vlakbij 2 foto's: Foto 1Foto 2
3. Bokt naam: Zetta Eigen naam: Tine Lauwaert Naam paard: Bolvero Toy's Junior Ras paard: Miniatuurpaard Geslacht paard: hengst (2 jaar) Bijzonderheden: 2 prachtige ijsblauwe ogen, in bijzijn van vreemde paarden gaat hij direct showen (staartje en hoofdje omhoog!), geschoren en in showconditie. 2 foto's: Foto 1Foto 2
4. Bokt naam: Zetta Eigen naam: Tine Lauwaert Naam paard: Magic Dream van de Klein Billik Ras paard: Miniatuurpaard Geslacht paard: hengst (3 jaar) Bijzonderheden: goedgekeurde dekhengst, giga benen, half blauw oog, geschoren en in showcondite. 2 foto's: Foto 1Foto 2
Honden
Mocht de we Weimeraner van van Fransiska afgemeld worden, dan zal de Weimaraner van Marije Helder als eerste reserve hiervoor staan. Mocht het een van de andere honden zijn dan geldt de volgende van de reservelijst. Dit is gedaan om een zo gevarieerd mogelijke modellenlijst te houden.
1. Bokt naam: ViAmKy Eigen naam: Vicky Naam hond: Kyra Ras hond: Border Collie x Golden Retriever Bijzonderheden: 2 verschillende ogen (blauw-bruin), vacht is een combinatie van klassieke border en bleu mergel. Kunstjes: zit, lig, rug, bedelen, recht staan, springen, op gaan, en buigen. Foto's: Foto 1Foto 2
2. Eigen naam: Naomi Peeters Naam hond: Diesel Ras hond: Duitse Herder Foto's: Foto 1
3. Bokt naam: utleta Eigen naam: Kelsey van Etten Naam hond: Granada Amiko van de Toogwijkerhoeve (roepnaam padouk) Ras hond: Leonberger Foto's: Foto 1
4. Bokt naam: Bino_Pino Eigen naam: Schelfhout Yoicka Naam hond: Yenko Ras hond: Sheltie Foto's: Foto 1Foto 2
5. Bokt naam: Jilly Eigen naam: Jilly Naam hond: Hector Ras: herder Foto's: Foto 1
6. Eigen naam: Fransiska Van Hecke Naam hond: Hasira Ras hond: Border Collie (kleur: blue merle) Foto's: Foto 1Foto 2Foto 3
7. Bokt naam: Bino_Pino Eigen naam: Schelfhout Yoicka Naam hond: Yenna Ras hond: Sheltie Foto's: Foto 1Foto 2
8. Eigen naam: Marije Helder Naam hond: Rex Ras hond: Weimaraner Foto's: Foto 1Foto 2
9. Eigen naam: Mandy Jansen Naam hond: Chicky Ras hond: Engelse buldog Foto's: Foto 1Foto 2