Fotomeeting Twiske 30 april

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:26

Boktnaam: Lizzyy
Naam paard: Momo
Bijzonderheden: Aansprekend hoofd, zijn bezig met Spaanse pas!
Foto paard: Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Autumnn op 17-02-16 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:26

larissa96 schreef:
Lizzyy schreef:
Hey Larissa :D
Leuk dat ik me nog op kan geven, hoop dat we uitgekozen worden!!

Hihi, ja leuk dat je mee wil! Kan ik je paardje misschien eindelijk eens in het echt zien :)

Inderdaad! Je bent anders altijd welkom om eens te komen kijken hoor :)

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 10:42

larissa96 schreef:
Fotografen
1. Marieke1997 / Marieke van den Heuvel fotografie / 2 jaar / geen website
2. (Larissa96 / LMH Photography / 1,5 jaar / Website )
3. Lauraaxx / LauraKooijman Fotografie / 2,5 jaar / Website
4. xxChelsey1xx / CB Fotografie / Fotografie opleiding / Website
5. NathalietjeB / Nathalie Koopmans Fotografie / 4 jaar / Website
6. Shiyamala / Naomi Houssart Fotografie / hobbymatig / Website
7. Peca / Natascha Rebecca Fotografie / Gemiddeld / Website
8. Moonshine / E-J Fotografie / Gemiddeld / Website
9. Lora22 / Naamloos / Beginnend / Website
10. Danielle_LD / LeDuc Photgraphy / Half jaar / Geen website
11.
12.

Modellen
1. Larissa96 of Lynn_Joy / Joy / Kan jambette, steigeren, schudden, touch, kusje, etc. / Foto
2. Larissa96 of Lynn_Joy / Myron / Kan jambette, schudden, touch, kusje, etc. / Foto
3. Sannerebel / Sonante / Kan voetje, kusje en schudden / Foto
4. Ojajoh / Sproet / Kan eventueel met sulky / Foto
5. Myrthee_ / Lady Liberty / Kan met touwhalster gereden worden / Foto
6. Ffnessence / Silke / Kan schudden en jambette, eventueel met bruidsjurk Foto
7. BenFan / Chanel / Eventueel met larp kleding / Foto
8. Sary / Bob / heeft nu wel een wintervacht, kan enorm strekken in draf / Foto
9. Borrie01 / Evora / Pre kruising / Foto
10. TessJazz / Cupido / Kan ontzettend met zijn benen gooien / Foto
11. BrittS / Magic Dreamer / Appaloosa western / Foto
12. Lovecappie / Kita / Kan vrijheidsdressuur en rijden met neckrope / Foto
13. Fionami / Winzzent / Fries / Foto
14. Vagebond2003 / Hogewald's Naziri / Regiokampioen Z1 / Foto
15. Lizzyy / Momo / Kan bijna de Spaanse pas / Foto

Chabliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 17:30

hoi! Ik zou me graag op willen geven. Ik weet alleen niet 100% zeker of het mogelijk is om dan te komen, aangezien ik niet zeker weet of er dan iemand meekan, maar dat laat ik sws bijtijds weten!

Boktnaam: Chabliss
Naam paard: Dubai
Bijzonderheden: Schattig koppie, kan erg leuk lopen
Foto paard: komt er asap!

borrie01

Re: Fotomeeting Twiske 30 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 12:32

Helaas kan ik 30 april geen vrij krijgen van m'n werk. En moet ik evora helaas afmelden als model.

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 09:02

borrie01 schreef:
Helaas kan ik 30 april geen vrij krijgen van m'n werk. En moet ik evora helaas afmelden als model.

Ah helaas.. Jammer!!

Als ik de foto's van Chabliss heb ontvangen, ga ik het lijstje updaten en haal ik je er af.

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 20:44

Aangezien de foto's van Chabliss er nog steeds niet zijn, dan maar even zonder:

larissa96 schreef:
Fotografen
1. Marieke1997 / Marieke van den Heuvel fotografie / 2 jaar / geen website
2. (Larissa96 / LMH Photography / 1,5 jaar / Website )
3. Lauraaxx / LauraKooijman Fotografie / 2,5 jaar / Website
4. xxChelsey1xx / CB Fotografie / Fotografie opleiding / Website
5. NathalietjeB / Nathalie Koopmans Fotografie / 4 jaar / Website
6. Shiyamala / Naomi Houssart Fotografie / hobbymatig / Website
7. Peca / Natascha Rebecca Fotografie / Gemiddeld / Website
8. Moonshine / E-J Fotografie / Gemiddeld / Website
9. Lora22 / Naamloos / Beginnend / Website
10. Danielle_LD / LeDuc Photgraphy / Half jaar / Geen website
11. Geen bokt / Maarten's Fotografie / Normaal / Website
12.

Modellen
1. Larissa96 of Lynn_Joy / Joy / Kan jambette, steigeren, schudden, touch, kusje, etc. / Foto
2. Larissa96 of Lynn_Joy / Myron / Kan jambette, schudden, touch, kusje, etc. / Foto
3. Sannerebel / Sonante / Kan voetje, kusje en schudden / Foto
4. Ojajoh / Sproet / Kan eventueel met sulky / Foto
5. Myrthee_ / Lady Liberty / Kan met touwhalster gereden worden / Foto
6. Ffnessence / Silke / Kan schudden en jambette, eventueel met bruidsjurk Foto
7. BenFan / Chanel / Eventueel met larp kleding / Foto
8. Sary / Bob / heeft nu wel een wintervacht, kan enorm strekken in draf / Foto
9. TessJazz / Cupido / Kan ontzettend met zijn benen gooien / Foto
10. BrittS / Magic Dreamer / Appaloosa western / Foto
11. Lovecappie / Kita / Kan vrijheidsdressuur en rijden met neckrope / Foto
12. Fionami / Winzzent / Fries / Foto
13. Vagebond2003 / Hogewald's Naziri / Regiokampioen Z1 / Foto
14. Lizzyy / Momo / Kan bijna de Spaanse pas / Foto

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 18:09

vandaag ben ik een rondje twiske gereden en ben even gaan kijken bij P15, het "ruitersportterrein" dat ervoor ligt is niet bepaald groot en weet niet of fotografen en modellen elkaar in de weg gaan lopen. oh en misschien handig om te weten: de hondenuitlaatservice zit er pal naast en toen ik er vandaag was werd mijn paard helemaal gek van het geblaf terwijl hij totaal niet bang is voor honden

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 20:18

XxChelsey1xX schreef:
vandaag ben ik een rondje twiske gereden en ben even gaan kijken bij P15, het "ruitersportterrein" dat ervoor ligt is niet bepaald groot en weet niet of fotografen en modellen elkaar in de weg gaan lopen. oh en misschien handig om te weten: de hondenuitlaatservice zit er pal naast en toen ik er vandaag was werd mijn paard helemaal gek van het geblaf terwijl hij totaal niet bang is voor honden

Maar er is verder geen optie

ffnessence

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 20:43

Is dat het semi vierkante stuk langs de dijk? Bij die hondenuitlaatservice die laatst ( van de zomer) hebben verbouwd?

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 22:31

ffnessence schreef:
Is dat het semi vierkante stuk langs de dijk? Bij die hondenuitlaatservice die laatst ( van de zomer) hebben verbouwd?

jaa dat stukje

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 22:59

XxChelsey1xX schreef:

Leuk dat je alvast even ging kijken! Dat was ook de reden dat we liever P14 hadden gehad, maar we hebben even goed genoeg opties!

We hebben expres voor niet zoveel modellen gekozen, zodat we ook nog een beetje kunnen verplaatsen. Je kan namelijk ook de dijk op waar je straks weer riet op de achtergrond hebt en als je nog een stukje door loopt kom je ook bij een stukje bos waar we ook heen kunnen. Mogelijkheden genoeg dus! :)

Voor portret foto's is het ruiterveldje groot genoeg, ik heb wel eens op kleinere stukjes meetings gehad met meer paarden haha dus dat lijkt me geen probleem. Voor het rijden moeten we even opsplitsen door bijv. 3 op het veldje en 3 op de paden/dijk en ook dat moet dan makkelijk lukken.

Wat betreft de honden.. Soms zijn er een hoop en soms is er geen enkele hond. Ik en vooral Marieke rijden er vaak langs en er zijn vaker geen (of slechts een enkele) honden dan een heleboel tegelijk. Dus dat was meer de moment opname denk ik. En zo niet maken we er op dat moment gewoon het beste van! :)

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 10:07

Ik zou heel graag mee willen als fotograaf, maar wat worden de tijden ongeveer? Ik moet namelijk om 16u op mijn werk zijn in Amsterdam Noord. Misschien kan ik alleen in de ochtendploeg meedoen? :)

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 14:43

larissa96 schreef:
XxChelsey1xX schreef:

Leuk dat je alvast even ging kijken! Dat was ook de reden dat we liever P14 hadden gehad, maar we hebben even goed genoeg opties!

We hebben expres voor niet zoveel modellen gekozen, zodat we ook nog een beetje kunnen verplaatsen. Je kan namelijk ook de dijk op waar je straks weer riet op de achtergrond hebt en als je nog een stukje door loopt kom je ook bij een stukje bos waar we ook heen kunnen. Mogelijkheden genoeg dus! :)

Voor portret foto's is het ruiterveldje groot genoeg, ik heb wel eens op kleinere stukjes meetings gehad met meer paarden haha dus dat lijkt me geen probleem. Voor het rijden moeten we even opsplitsen door bijv. 3 op het veldje en 3 op de paden/dijk en ook dat moet dan makkelijk lukken.

Wat betreft de honden.. Soms zijn er een hoop en soms is er geen enkele hond. Ik en vooral Marieke rijden er vaak langs en er zijn vaker geen (of slechts een enkele) honden dan een heleboel tegelijk. Dus dat was meer de moment opname denk ik. En zo niet maken we er op dat moment gewoon het beste van! :)

jaa ik ging toch een rondje dus dacht, waarom niet even kijken :p
ik heb er in elk geval heel veel zin in!

marieke1997

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-16 21:53

Sparkles schreef:
Ik zou heel graag mee willen als fotograaf, maar wat worden de tijden ongeveer? Ik moet namelijk om 16u op mijn werk zijn in Amsterdam Noord. Misschien kan ik alleen in de ochtendploeg meedoen? :)

We weten nog geen precieze tijden, maar we kunnen er zeker rekening mee houden! Leuk dat je mee wilt. :)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 22:08

Ik heb er ook zin in! Ben alleen nog wel even aan het kijken voor vervoer. Mocht iemand met een tweepaards trailer mij op willen halen... (uiteraard tegen vergoeding) of uiteraard iemand anders let me know :)

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 22:20

marieke1997 schreef:
Sparkles schreef:

We weten nog geen precieze tijden, maar we kunnen er zeker rekening mee houden! Leuk dat je mee wilt. :)

Graag! Kan je er trouwens ook met ov komen? Anders heb ik namelijk ook geen vervoer :+

marieke1997

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-16 22:49

Met het ov is het bijna niet te bereiken... Ik kan eventueel wel met de auto die kant op en dan kan ik mensen oppikken vanaf station Zaandam.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 23:54

T enige wat ik hoop is droog weer

ffnessence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 00:00

Hi, als er mensen vanuit Purmerland die kant op gaan... Ik ga ohz heen maar kan niet alleen van het erf af. En der moet een jurk mee (als ik mee mag natuurlijk) paard volgt achter een fiets of ander paard. Maar alleen gaat ze niet (veilig) de weg op. Ze is verder prima verkeersmak maar bang alleen. Ik sta tussen de kerk en de oostzanerrijweg in.

PS mag ik een inactive bokker opgeven??

Chabliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 00:06

oeps sorry hier zijn ze! Fotos wisselen heel erg qua recent-heid, maar zo heb je een goed beeld van em!
redelijk oud
Afbeelding
super lang geleden
Afbeelding
meest recente
Afbeelding
redelijk oud
Afbeelding

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 12:16

marieke1997 schreef:
Met het ov is het bijna niet te bereiken... Ik kan eventueel wel met de auto die kant op en dan kan ik mensen oppikken vanaf station Zaandam.

Dat zou top zijn! Alleen moet ik dan natuurlijk ook weer op tijd terug voor werk dus dat is misschien wel weer lastig.

lovecappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 15:57

Lizzyy schreef:
Ik heb er ook zin in! Ben alleen nog wel even aan het kijken voor vervoer. Mocht iemand met een tweepaards trailer mij op willen halen... (uiteraard tegen vergoeding) of uiteraard iemand anders let me know :)

Ik kom, als ik word uitgekozen natuurlijk, met een tweepaards trailer. Ik weet niet waar je vandaan komt en waar je eventueel opgepikt zou moeten worden? :)

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 16:15

Larrissa, Gaan jullie te paard richting het Twiske? Want dan rij ik graag met jullie mee

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 17:08

lovecappie schreef:
Lizzyy schreef:

Ik kom, als ik word uitgekozen natuurlijk, met een tweepaards trailer. Ik weet niet waar je vandaan komt en waar je eventueel opgepikt zou moeten worden? :)

Mijn paard staat in Assendelft, op de vaartdijk. Als ik mee kan rijden heel graag :j