Naam paard: Momo
Bijzonderheden: Aansprekend hoofd, zijn bezig met Spaanse pas!
Foto paard:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
larissa96 schreef:Fotografen
1. Marieke1997 / Marieke van den Heuvel fotografie / 2 jaar / geen website
2. (Larissa96 / LMH Photography / 1,5 jaar / Website )
3. Lauraaxx / LauraKooijman Fotografie / 2,5 jaar / Website
4. xxChelsey1xx / CB Fotografie / Fotografie opleiding / Website
5. NathalietjeB / Nathalie Koopmans Fotografie / 4 jaar / Website
6. Shiyamala / Naomi Houssart Fotografie / hobbymatig / Website
7. Peca / Natascha Rebecca Fotografie / Gemiddeld / Website
8. Moonshine / E-J Fotografie / Gemiddeld / Website
9. Lora22 / Naamloos / Beginnend / Website
10. Danielle_LD / LeDuc Photgraphy / Half jaar / Geen website
11.
12.
Modellen
1. Larissa96 of Lynn_Joy / Joy / Kan jambette, steigeren, schudden, touch, kusje, etc. / Foto
2. Larissa96 of Lynn_Joy / Myron / Kan jambette, schudden, touch, kusje, etc. / Foto
3. Sannerebel / Sonante / Kan voetje, kusje en schudden / Foto
4. Ojajoh / Sproet / Kan eventueel met sulky / Foto
5. Myrthee_ / Lady Liberty / Kan met touwhalster gereden worden / Foto
6. Ffnessence / Silke / Kan schudden en jambette, eventueel met bruidsjurk Foto
7. BenFan / Chanel / Eventueel met larp kleding / Foto
8. Sary / Bob / heeft nu wel een wintervacht, kan enorm strekken in draf / Foto
9. Borrie01 / Evora / Pre kruising / Foto
10. TessJazz / Cupido / Kan ontzettend met zijn benen gooien / Foto
11. BrittS / Magic Dreamer / Appaloosa western / Foto
12. Lovecappie / Kita / Kan vrijheidsdressuur en rijden met neckrope / Foto
13. Fionami / Winzzent / Fries / Foto
14. Vagebond2003 / Hogewald's Naziri / Regiokampioen Z1 / Foto
15. Lizzyy / Momo / Kan bijna de Spaanse pas / Foto
larissa96 schreef:Fotografen
1. Marieke1997 / Marieke van den Heuvel fotografie / 2 jaar / geen website
2. (Larissa96 / LMH Photography / 1,5 jaar / Website )
3. Lauraaxx / LauraKooijman Fotografie / 2,5 jaar / Website
4. xxChelsey1xx / CB Fotografie / Fotografie opleiding / Website
5. NathalietjeB / Nathalie Koopmans Fotografie / 4 jaar / Website
6. Shiyamala / Naomi Houssart Fotografie / hobbymatig / Website
7. Peca / Natascha Rebecca Fotografie / Gemiddeld / Website
8. Moonshine / E-J Fotografie / Gemiddeld / Website
9. Lora22 / Naamloos / Beginnend / Website
10. Danielle_LD / LeDuc Photgraphy / Half jaar / Geen website
11. Geen bokt / Maarten's Fotografie / Normaal / Website
12.
Modellen
1. Larissa96 of Lynn_Joy / Joy / Kan jambette, steigeren, schudden, touch, kusje, etc. / Foto
2. Larissa96 of Lynn_Joy / Myron / Kan jambette, schudden, touch, kusje, etc. / Foto
3. Sannerebel / Sonante / Kan voetje, kusje en schudden / Foto
4. Ojajoh / Sproet / Kan eventueel met sulky / Foto
5. Myrthee_ / Lady Liberty / Kan met touwhalster gereden worden / Foto
6. Ffnessence / Silke / Kan schudden en jambette, eventueel met bruidsjurk Foto
7. BenFan / Chanel / Eventueel met larp kleding / Foto
8. Sary / Bob / heeft nu wel een wintervacht, kan enorm strekken in draf / Foto
9. TessJazz / Cupido / Kan ontzettend met zijn benen gooien / Foto
10. BrittS / Magic Dreamer / Appaloosa western / Foto
11. Lovecappie / Kita / Kan vrijheidsdressuur en rijden met neckrope / Foto
12. Fionami / Winzzent / Fries / Foto
13. Vagebond2003 / Hogewald's Naziri / Regiokampioen Z1 / Foto
14. Lizzyy / Momo / Kan bijna de Spaanse pas / Foto
XxChelsey1xX schreef:vandaag ben ik een rondje twiske gereden en ben even gaan kijken bij P15, het "ruitersportterrein" dat ervoor ligt is niet bepaald groot en weet niet of fotografen en modellen elkaar in de weg gaan lopen. oh en misschien handig om te weten: de hondenuitlaatservice zit er pal naast en toen ik er vandaag was werd mijn paard helemaal gek van het geblaf terwijl hij totaal niet bang is voor honden
XxChelsey1xX schreef:vandaag ben ik een rondje twiske gereden en ben even gaan kijken bij P15, het "ruitersportterrein" dat ervoor ligt is niet bepaald groot en weet niet of fotografen en modellen elkaar in de weg gaan lopen. oh en misschien handig om te weten: de hondenuitlaatservice zit er pal naast en toen ik er vandaag was werd mijn paard helemaal gek van het geblaf terwijl hij totaal niet bang is voor honden
larissa96 schreef:XxChelsey1xX schreef:vandaag ben ik een rondje twiske gereden en ben even gaan kijken bij P15, het "ruitersportterrein" dat ervoor ligt is niet bepaald groot en weet niet of fotografen en modellen elkaar in de weg gaan lopen. oh en misschien handig om te weten: de hondenuitlaatservice zit er pal naast en toen ik er vandaag was werd mijn paard helemaal gek van het geblaf terwijl hij totaal niet bang is voor honden
Leuk dat je alvast even ging kijken! Dat was ook de reden dat we liever P14 hadden gehad, maar we hebben even goed genoeg opties!
We hebben expres voor niet zoveel modellen gekozen, zodat we ook nog een beetje kunnen verplaatsen. Je kan namelijk ook de dijk op waar je straks weer riet op de achtergrond hebt en als je nog een stukje door loopt kom je ook bij een stukje bos waar we ook heen kunnen. Mogelijkheden genoeg dus!
Voor portret foto's is het ruiterveldje groot genoeg, ik heb wel eens op kleinere stukjes meetings gehad met meer paarden haha dus dat lijkt me geen probleem. Voor het rijden moeten we even opsplitsen door bijv. 3 op het veldje en 3 op de paden/dijk en ook dat moet dan makkelijk lukken.
Wat betreft de honden.. Soms zijn er een hoop en soms is er geen enkele hond. Ik en vooral Marieke rijden er vaak langs en er zijn vaker geen (of slechts een enkele) honden dan een heleboel tegelijk. Dus dat was meer de moment opname denk ik. En zo niet maken we er op dat moment gewoon het beste van!
Sparkles schreef:Ik zou heel graag mee willen als fotograaf, maar wat worden de tijden ongeveer? Ik moet namelijk om 16u op mijn werk zijn in Amsterdam Noord. Misschien kan ik alleen in de ochtendploeg meedoen?
marieke1997 schreef:Sparkles schreef:Ik zou heel graag mee willen als fotograaf, maar wat worden de tijden ongeveer? Ik moet namelijk om 16u op mijn werk zijn in Amsterdam Noord. Misschien kan ik alleen in de ochtendploeg meedoen?
We weten nog geen precieze tijden, maar we kunnen er zeker rekening mee houden! Leuk dat je mee wilt.
Lizzyy schreef:Ik heb er ook zin in! Ben alleen nog wel even aan het kijken voor vervoer. Mocht iemand met een tweepaards trailer mij op willen halen... (uiteraard tegen vergoeding) of uiteraard iemand anders let me know
lovecappie schreef:Lizzyy schreef:Ik heb er ook zin in! Ben alleen nog wel even aan het kijken voor vervoer. Mocht iemand met een tweepaards trailer mij op willen halen... (uiteraard tegen vergoeding) of uiteraard iemand anders let me know
Ik kom, als ik word uitgekozen natuurlijk, met een tweepaards trailer. Ik weet niet waar je vandaan komt en waar je eventueel opgepikt zou moeten worden?