[P] Actie fotomeeting - Strand langevelderslag, 22 mei 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 22:34

Haha haal mij ook maar van de reservelijst :')

pradadaan

Re: [P] Actie fotomeeting - Strand langevelderslag, 22 mei 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-16 22:36

Ja sorry guys, ik meld het er inderdaad gelijk maar bij, zo veel aanmeldingen had ik niet verwacht.
Ik heb nog nooit een reservelijst van 21 fotografen moeten maken :o

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 22:47

*\o/* *\o/* Super leuk! Zin in :D. Ik noteer hem in de agenda :j
Laatst bijgewerkt door Loeky01 op 15-02-16 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 22:50

Ik mag er ook af :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 22:51

Daar ga ik ook niet op wachten haha! Veel plezier :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 22:57

Hee Daan! Sorry, maar ik wil ons graag afmelden als model

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-16 23:06

Anoniem schreef:
Hee Daan! Sorry, maar ik wil ons graag afmelden als model

Jammer! Ik haal je van de lijst ;)

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:19

Hij staat in de agenda genoteerd! *\o/*

xpattystagor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:57

Haal mij er ook maar af ;)

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 02:46

Ik blijf heel graag als reserve staan :-) wie weet valt er nog iemand af en kan ik toch nog mee ;-)

ClaudiaDer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 10:41

Ooh jammer zeg! 'Gelukkig' sta ik redelijk bovenaan. Ik wacht nog even af! :)

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 09:31

Ik moet mij helaas afmelden als model.. Dus haal mij maar van de voorlopige lijst af ;(

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-16 12:09

Jammer lovecortana :(

Modellen kunnen nog tot 1 maart 17:00 uur inschrijven. Daarna zullen wij de gekozen modellen bekend maken :j

Its_Juliaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 12:16

Jaa super leuk ! Ik heb er nu al zin in *\o/*

Vagebond2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 21:39

Ik meld me ook graag aan als model :)

Vagebond2003 - Ines Veldboer - Hogewald's Naziri - Welsh NWR - Naziri is 24 jaar, maar ziet er uit en gedraagt zich als een 10 jarige! Heeft vroeger meerdere keren FEI gelopen, en met mij nu Z2 met winst! We zijn in de Z1 regiokampioen geworden, en mogen dus door naar het NK. Lijkt me heel gaaf om een paar mooie foto's van hem te hebben, als afsluiting van een geweldige tijd die ik met hem heb gehad. - http://i68.tinypic.com/5v0zt2.jpg http://i67.tinypic.com/1zd9j8.jpg http://i64.tinypic.com/xcrker.jpg

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-16 22:15

De modellen zijn bekend! :D

boktnaam - eigen naam - naam paard - ras paard - bijzonderheden - minimaal 2 foto's
1. Bellarose - Elise - Azia - welsh a - palomino merrie , verwacht begin mei een veulen dus waarschijnlijk tegen de tijd van de meeting een veulen aan de voet - (eventuele vervanger is Diva)
Afbeelding

2. Capriootje - Kayleigh - Casper du Vlist - Zangersheide - Leuke uitstraling + rengalop
Afbeelding

3. Bellarose - Elise - Bibi - welsh a - valk merrie
Afbeelding

4. Snoekiej - Anouk - Denzel Washington - KWPN - Kan (in paddock) los en onder de man, ook door het water!
Afbeelding

5. Vagebond2003 - Ines - Hogewald's Naziri - Welsh NWR - Loopt met mij nu Z2 met winst! We zijn in de Z1 regiokampioen geworden, en mogen dus door naar het NK.
Afbeelding

6. (geen bokt) - Laar - Stoer - Haflinger - fotogeniek en licht van kleur met een volle bos manen.
Afbeelding

reserve:
1. Loadihra - Melissa - Charlie - 'mini' appeloosa - Jong, nu 2 jaar. Hij is een enorme clown en vind stilstaan als het moet lastig. Hij is wel eerder op het strand geweest en gaat in zee en los je kunt er de gekste dingen mee bedenken en hij vind het prima. Dus ideaal voor creatieve ideeën. - foto's
2. -jUst_eVa - Eva - Pablo - Fries - Hengst (braaf), pas onder het zadel maar verschrikkelijk braaf. Aan de longe is geen probleem. OHZ manen in een hengsten vlecht. Met longeren kunnen ze dan los. - foto's
3. xbkbx - Babette - Jake - Tinker x Lippizaner - komt vaak op strand, door water rijden, aan de longe, kan wat vrijheidsdresuuur - foto's
4. Michelleex - Michelle - Nomar - NRPS(ArabierXnewforest) - Kan lekker hard, vrolijke uitstraling - foto's
5. Annalies123 - Melissa - Annalies - arabo fries - kan alleen samen met Tabe komen - foto's
6. Loadihra - Melissa - Nala - KWPN - Nog erg jong, nu 9 maanden. Nooit op het strand geweest dus durf niet te voorspellen hoe ze reageert. Ze is heel makkelijk op te jutten om mee te spelen. Ik denk dat ze wel los kan en in het water aangezien ze niet snel onder de indruk is. En anders aan de longe. - foto's
7. xpattystagor - patty - Akventha - fjordmerrie - fotogeniek, houdt van crossen, kan in een paddock en aan de longe, en kan door ondiep water galloperen. Verschillende hoofdstellen, dekjes en setjes , die tijdens de meeting gewisseld kunnen worden - foto's
8. Annalies123 - Melissa - Tabe - arabo fries - foto's
9. pony's van bellarose

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 22:20

Chips, ik ben die zondag nog op de veluwe met paard. De meeting stond nog niet in m'n agenda ;(

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 01:10

Super leuk dat ik gekozen ben *\o/*

Even een kleine praktische aanpassing alleen, het is misschien handiger als ik met 1 pony kom. Als Azia haar veulen optijd krijgt kan ik uiteraard met merrie en veulen komen. Azia + veulen + Bibi past sowieso niet in de trailer ;)

Sorry dat ik hier nu pas mee kom, niet over nagedacht :') Dus schrijf me maar op met Azia + veulen, mocht dit niet lukken hebben jullie dan liever Bibi of Diva?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 20:29

Jeej, leuk dat Denzel en ik erbij mogen zijn! :)

ClaudiaDer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 15:37

Bellarose schreef:
Super leuk dat ik gekozen ben *\o/*

Even een kleine praktische aanpassing alleen, het is misschien handiger als ik met 1 pony kom. Als Azia haar veulen optijd krijgt kan ik uiteraard met merrie en veulen komen. Azia + veulen + Bibi past sowieso niet in de trailer ;)

Sorry dat ik hier nu pas mee kom, niet over nagedacht :') Dus schrijf me maar op met Azia + veulen, mocht dit niet lukken hebben jullie dan liever Bibi of Diva?

Ik heb voorlopig niks te zeggen, want ik sta als 2e reserve :'). Maar ik zou voor Bibi kiezen, wat een prachtig beestje is dat zeg!
Eigenlijk allemaal, maarja dat kan vast niet! _O-

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 16:19

Elise dan zet ik inderdaad Bibi neer als reserve voor Azia.

Ik zal vanavond even de lijst updaten

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 20:34

Drankje ClaudiaDer! Mochten er mensen buiten de boot vallen, mijn pony's staan in Ter Aar, en ik kan ze van de zomer best een x netjes knotten voor fotos!

Pradadaan, prima! :j

xpattystagor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 21:19

Mocht je uiteindelijk modellenstress krijgen, ik sta naast het strand en ben er zo. :)

ClaudiaDer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 20:26

Oooooh, ik heb een betaalde opdracht gekregen op 22 mei en die gaan (helaas) voor! Je mag mij van de reservelijst afhalen.

Wel jammer zeg, maar ik kon geen nee zeggen tegen die mensen :')

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-16 20:34

Modellen:
boktnaam - eigen naam - naam paard - ras paard - bijzonderheden - minimaal 2 foto's
1. Bellarose - Elise - Azia - welsh a - palomino merrie , verwacht begin mei een veulen dus waarschijnlijk tegen de tijd van de meeting een veulen aan de voet - (eventuele vervanger is Bibi)
Afbeelding

2. Snoekiej - Anouk - Denzel Washington - KWPN - Kan (in paddock) los en onder de man, ook door het water!
Afbeelding

3. Vagebond2003 - Ines - Hogewald's Naziri - Welsh NWR - Loopt met mij nu Z2 met winst! We zijn in de Z1 regiokampioen geworden, en mogen dus door naar het NK.
Afbeelding

4. (geen bokt) - Laar - Stoer - Haflinger - fotogeniek en licht van kleur met een volle bos manen.
Afbeelding

5. Loadihra - Melissa - Charlie - 'mini' appeloosa - Jong, nu 2 jaar. Hij is een enorme clown en vind stilstaan als het moet lastig. Hij is wel eerder op het strand geweest en gaat in zee en los je kunt er de gekste dingen mee bedenken en hij vind het prima. Dus ideaal voor creatieve ideeën.
Afbeelding

6. -jUst_eVa - Eva - Pablo - Fries - Hengst (braaf), pas onder het zadel maar verschrikkelijk braaf. Aan de longe is geen probleem. OHZ manen in een hengsten vlecht. Met longeren kunnen ze dan los.
Afbeelding

Reserve modellen
1. xbkbx - Babette - Jake - Tinker x Lippizaner - komt vaak op strand, door water rijden, aan de longe, kan wat vrijheidsdresuuur - foto's
2. Michelleex - Michelle - Nomar - NRPS(ArabierXnewforest) - Kan lekker hard, vrolijke uitstraling - foto's
3. Annalies123 - Melissa - Annalies - arabo fries - kan alleen samen met Tabe komen - foto's
4. Loadihra - Melissa - Nala - KWPN - Nog erg jong, nu 9 maanden. Nooit op het strand geweest dus durf niet te voorspellen hoe ze reageert. Ze is heel makkelijk op te jutten om mee te spelen. Ik denk dat ze wel los kan en in het water aangezien ze niet snel onder de indruk is. En anders aan de longe. - foto's
5. xpattystagor - patty - Akventha - fjordmerrie - fotogeniek, houdt van crossen, kan in een paddock en aan de longe, en kan door ondiep water galloperen. Verschillende hoofdstellen, dekjes en setjes , die tijdens de meeting gewisseld kunnen worden - foto's
6. Annalies123 - Melissa - Tabe - arabo fries - foto's
7. pony's van bellarose