Hee , Ik ben benaderd via pb. Ik meld me graag aan als model/reserve Ik kom of met winoa of met 3 shets (als dat kan natuurlijk) moet wel zeggen dat het van mn vriend afhangt en wanneer die werken moet
Hierbij de paarden die ik mee kan nemen. Het liefst de drie kleintjes maar de keus is aan jullie
En ik kan ook Winoa meenemen
Edit: Het liefste neem ik de shetlanders mee. Ik weet niet wat de fotografen willen? Het zijn netjes luisterende opgevoede shetlanders. Losgooi fotos doe ik niet en ook geen rijfotos. Ik ben daar te oud lang en zwaar voor haha
Mij maakt het niet uit. Wel vraag ik me af hoe je dat voor je ziet met 3 shetjes kabayo? Misschien ook niet helemaal eerlijk voor diegene op de reservelijst als 1 iemand met 3 pony's komt.
Ja dat weet ik zelf nog niet haha Mijn vriend kan ze altijd ook vast houden maar ik vind ook dat je gelijk hebt. Van mij mag er ook iemand mee van de reserve lijst hoor. Ik kan de shetlanders alleen niet uit elkaar houden ben ik bang..
Denk ook dat het lastig is om ze alle drie leuk op de foto te krijgen. Maar als het geboren modelletjes zijn is het wel een heel leuk plaatje denk ik !
Kabayo
Geplaatst: 03-02-16 21:24
Het gaat om deze pony mijn echte soulmate heb haar al vanaf dat ik 2 was