Heel misschien kan ik zelf nog een andere pony meenemen weet ik van de week en ik vraag nog even op stal na hoeveel zoek je er nog
als ze vervoer kan regelen mag er eventueel een klein kindje meedoen met een echte oude wat grotere schet klein beetje een pony met x beetjes voor maar meisje is zo blij met hem en pony is zo trouw
powerhorse2
Geplaatst: 14-02-16 00:41
"als ze vervoer kan regelen mag er eventueel een klein kindje meedoen met een echte oude wat grotere schet klein beetje een pony met x beetjes voor maar meisje is zo blij met hem en pony is zo trouw"
als zij geen vervoer kunnen regelen kunnen ze wel op gucci en prada maar meer standfoto's of aan de lijn want die kinderen zijn best jong maar rijden wel maar kennen niet echt deze ponys of moeder houdt ze vast
reserve (Hou aub de datum vrij! er vallen vaak nog wel 1 of 2 uit)
1. Vivian 2. Naomi 3. annikeee19
Vagebond2003
Geplaatst: 14-02-16 21:48
Boktnaam: Vagebond2003 Naam: Ines Veldboer Naam paard: Hogewald's Naziri Bijzonderheden zoals vrijheidsdressuur/bepaald wedstrijd niveau: Naziri is 24 jaar, maar ziet er uit en gedraagt zich als een 10 jarige! Heeft vroeger meerdere keren FEI gelopen, en met mij nu Z2 met winst! We zijn in de Z1 regiokampioen geworden, en mogen dus door naar het NK. Lijkt me heel gaaf om een paar mooie foto's van hem te hebben, als afsluiting van een geweldige tijd die ik met hem heb gehad. Foto's (3 max):
Samen met de fotografen hebben we de modellen gekozen:
1. Tess met Cupido 2. Cheyenne met Binky 3. Desiree met Bertus 4. Michelle met Nomar 5. Gucci & Prada 6. Ines met Naziri 7. Voila met Iros 8. Viola met abbath
reserve
1. Jennifer met Goldy 2. Elaine met Tango 3. Sylvester
Lijstje is gewoon random door elkaar dus niet op volgorde van stemmen!
Graag van de gekozen modellen en 1e reserve de telefoon nummers ( de eigenaar ofcourse haha). Ik heb al een groepsapp met de fotografen en daar gaan ook de modellen bij .