22mei is nog ver , met mezelf als eerste reserve fotografe blijf ik toch een beetje hopen Hihi. Ik vind trouwens al de modelletjes al erg de moeite!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie1995 schreef:Omdat ik een reserve fotograaf
Iemand waar ik al bij kan komen oefenen? Ik zou foto's willen voor een portfolio te kunnen makenMomenteel heb ik er nog geen fotoshoots kunnen doen dat niet mijn eigen verzorgpony's is.
Ik hoop dat iemand wil
Kimmie1995 schreef:Omdat ik een reserve fotograaf
Iemand waar ik al bij kan komen oefenen? Ik zou foto's willen voor een portfolio te kunnen makenMomenteel heb ik er nog geen fotoshoots kunnen doen dat niet mijn eigen verzorgpony's is.
Ik hoop dat iemand wil
x_Kaat_x schreef:Juliet is voor medische redenen toch geschoren vandaag!
[ [url=m/458Vjd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze ziet er knap uit!
virginieh schreef:x_Kaat_x schreef:Juliet is voor medische redenen toch geschoren vandaag!
[ [url=m/458Vjd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze ziet er knap uit!
Knappe griet! Maar hopelijk is het niet te ernstig dat het om medische reden is ?
Kan iemand me laten weten of ik nu inspring als fotograaf omdat bumblehorse enkel als model kwam (ik stond op reserve)? Niet om aan te dringen, maar gewoon omdat het stilaan dichter bij komt en met de lente komen de opdrachten ook weer wat meer binnen, is altijd handiger om wat meer zekerheid te hebben.
SheeNegro schreef:Verginieh, jij bent idd de volgende op de lijst van fotografen. Ik zet je dus mee op de planning?