[P] Fotomeeting Limburg BE

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dejoni

Re: [P] Fotomeeting Limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 15:40

Alle datums vallen in een weekend snollygoster.

Even wachten totdat de poll online komt, dan kan ik mijn keuze doorgeven :)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 15:42

Citaat:
Uiteraard zal voor iedereen onder voorbehoud van datum en locatie zijn, dus dat hoeft niet per persoon extra vermeld worden. Kwestie van het overzichtelijk te houden

Fotografen (boktnaam | fotografienaam | link naar website | voorkeur locatie)

- chimello | sk | website | regio Limburg
- Leen | Leen Schaessens Fotografie | website | regio Limburg (max 2u van Hasselt)
- Art_Ificious | Marico-Graphy | recente foto's: [ITP] Zon, Herfst en Harley in het bos | Limburg en eventueel ook Vlaams Brabant
- Dejoni | -knip-
- JewEmm | Irene Lantman Fotografie | Flickr | ---
- Leverage | Kim van der Veeke Fotografie | http://www.kimvanderveeke.nl | Lommel
- Lynn85 | Lynn | https://welshcorgicardigan.wordpress.com/ | 1 uurtje rijden vanaf Lommel

Citaat:
Modellen (naam | naam paard | kan los of niet, extra bijzonderheden... | voorkeur locatie | link naar foto's)

- zoe_97 (Zoë) | Olaf van het biezenhof | kan los binnen omheining, niet zonder omheining | schimmel, kan goed bewegen en kijkt meestal goed in de lens | limburg of max een uur rijden vanaf alken | profiel (foto's gemaakt door leen)
- chimello | Bones | Kan onder het zadel en aan de longe, liefst als laatste als model | Hij is cremello, blauwe maanogen | foto's op ykw-gypsyhorses.com
- Art_Ificious (Marijke) | Harley | Los als er voldoende mensen naast de omheining staan en als omheining best hoog is (kan goed springen) | Limburg | [ITP] Zon, Herfst en Harley in het bos
-X_Kaat_X | Don Amigo (KWPN 1m75) of Juliet (NMRPS) | Don Amigo kan los afhangend van omheining en gedrag, Juliet kan los en heeft speciaal kleurtje | Limburg | Amigo1 Amigo2
-X_Kaat_X | Juliet (NMRPS) | Juliet kan los en heeft speciaal kleurtje | Limburg (Antwerpen onder voorbehoud) | Juliet
- Snollygoster | Yutah | Kan los binnen omheining | Speciaal kleurtje (grullo bont), aansprekend hoofd en kijkt vrijwel altijd vrolijk op foto | Limburg | Foto's -> memberlist.php?mode=viewprofile&u=261617
- Amaranth7 | Diiana (fries) | kan los binnen de omheining | kent vd ohz en los | z2 dressuur (kent piaffe en passage)
- Seltje | Black Beauty | Kan los | Mooi zwart met 4 witte benen, kan natuursprongen en wat dressuurplaatjes | Locatie maakt niet uit, datum wel
-spatter| Blue, am paint horse, blauwe ogen, kan los met simpel draadje en western gereden
-spatter| Tika, muildier, roan in voor en najaar, aan de hand

anthea er even uit gehaald en lynn toegevoegd :)
Laatst bijgewerkt door Muiz op 11-04-20 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam op verzoek verwijderd.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 18:27

Maart is wel nog een relatief koude maand met veel regen.
Gruwe dagen geven ook niet vaak leuke foto's, ook is het voor niemand fijn moest het ineens beginnen regenen oid. Nu, kan altijd, maar in maart is daar wel een groot risico voor.

Ik heb een pol aangemaakt, graag bericht plaatsen met je bokt-naam en voor de fotografen een F ervoor, voor de modellen een M. Zo blijft het overzichtelijk.

Datum:
http://doodle.com/poll/qi7rubs5z77unv5h

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 18:35

ingevuld. ik heb 30 april gezet dat ik niet kan,, maar moest het perse dan moeten kom ik wel :) (heb een optreden met mijn koor, maar in noodzaak kan ik dat afzeggen :p )

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 18:39

Op zaterdag of zondag ben ik sowieso vrij.. De 2 eerste weken van Augustus heb ik ook sowieso vakantie ingepland (geen reis ofzo, ben gewoon thuis van het werk dan).
Ik moet natuurlijk doorheen het jaar 2016 4 weken vakantie opnemen dus als er ver genoeg op voorhand een datum geprikt wordt kan ik wel verlof vragen als het toevallig door de week valt ;)

Paasvakantie is vaak nog koud en soms valt er dan zelfs sneeuw. Niet ideaal denk ik.

Qua lokatie heb ik niet echt een voorkeur, zolang het maar Limburg is ;)
Nationaal park & mechelse heide ben ik al geregeld gaan wandelen. Mijn vriend kent de mechelse heide ook heel goed want hij is daar in de buurt opgegroeid.

Edit: Ik heb de zaterdagen ook aangeduid, maar is onder voorbehoud. Als mijn vriend vrij is kan ik op zaterdag, anders moet ik een andere chauffeur zoeken. Of Zoe en ik huren samen een trailer voor dezelfde dag :P (als zoe een chauffeur kent)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 18:44

ik ging normaal met kaat al ene trailer huren en anders huur ik een klein trailertje voor ene b rijbewijs (dus maar 1 paard).

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 18:49

Ik vul hem straksin

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 19:01

Ik heb voor nu alle zaterdagen even dichtgelaten, maar kan altijd vrij vragen voor een datum :)

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 19:09

Zoe_97 schreef:
ik ging normaal met kaat al ene trailer huren en anders huur ik een klein trailertje voor ene b rijbewijs (dus maar 1 paard).

no problem ;) Ik vind tegen dan wel een oplossing hoor :) Ik moet tevens mijn rijexamen voor de auto ook afleggen vóór april.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 19:11

als jij iemand met be rijbewijs kent en kaat gaat niet, wil ik zeker wel delen :)
Maar ik ken niemand met be dus zelf met ene b rijbewijs en iemand met een sterke auto (buren of verzorger van olaf ofzo)isvoor mij de beste oplossing dan

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 19:20

We zullen zien ;) Normaal kan op zaterdag mijn stalbaas sowieso wel en die heeft ook trailercamions waar hij mee rijdt.
Op zondag kan hij niet omdat de dochter jumpings rijdt dan.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 19:24

Ik heb het even allemaal wat overzichtelijker gemaakt.
Kaat, geldt bij jou Don Amigo en Juliet, of 1 van beide?
Spatter, voor jou dezelfde vraag? Ik denk sowieso dat Tika wel een erg leuke is voor de fotografen om eens wat helemaals anders te hebben, kruipt sowieso minder tijd in omdat ze niet gereden wordt. Maar dus, mocht je met beide kunnen komen, is dat mogelijk voor jou?

Citaat:

Datum

Ik heb een pol aangemaakt, graag bericht plaatsen met je bokt-naam en voor de fotografen een F ervoor, voor de modellen een M. Zo blijft het overzichtelijk.

Citaat:
Uiteraard zal voor iedereen onder voorbehoud van datum en locatie zijn, dus dat hoeft niet per persoon extra vermeld worden. Kwestie van het overzichtelijk te houden

Fotografen (boktnaam | fotografienaam | link naar website)

- chimello | sk | website
- Leen | Leen Schaessens Fotografie | website
- Art_Ificious | Marico-Graphy | recente foto's
- Dejoni | -knip-
- JewEmm | Irene Lantman Fotografie | Flickr
- Leverage | Kim van der Veeke Fotografie | website
- Lynn85 | Lynn | website

Citaat:
Modellen (naam | naam paard | kan los (binnen omheining) of niet, extra bijzonderheden... | link naar foto's)

- zoe_97 (Zoë) | Olaf van het biezenhof | kan los | schimmel, kan goed bewegen en kijkt meestal goed in de lens | profiel
- chimello | Bones | Kan onder het zadel en aan de longe, liefst als laatste als model | Hij is cremello, blauwe maanogen | foto's
- Art_Ificious (Marijke) | Harley | Los mits hoge omheining en mensen errond, niet bereden | Foto's
- X_Kaat_X | Don Amigo (KWPN 1m75) | kan los afhangend van omheining en gedrag | Amigo1 Amigo2
- X_Kaat_X | Juliet (NMRPS) | kan los en heeft speciaal kleurtje, niet bereden | Limburg (Antwerpen onder voorbehoud) | Juliet
- Snollygoster | Yutah | Kan los | Speciaal kleurtje (grullo bont), aansprekend hoofd en kijkt vrijwel altijd vrolijk op foto | Foto's
- Amaranth7 | Diiana (fries) | kan los | kent vd ohz en los | z2 dressuur (kent piaffe en passage) foto 1 foto 2
- Seltje | Black Beauty | Kan los | Mooi zwart met 4 witte benen, kan natuursprongen en wat dressuurplaatjes
- spatter| Blue, am paint horse, blauwe ogen, kan los en western gereden foto
- spatter| Tika, muildier, roan in voor en najaar, niet bereden foto 1 foto 2
Laatst bijgewerkt door Muiz op 11-04-20 14:41, in het totaal 4 keer bewerkt

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 19:26

In Harley is ook minder tijd ;) is ook nog niet onder het zadel :P

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 19:28

Oke :D Ik heb het er even bijgezet, is later qua indeling gelijk wat makkelijker :)

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 19:33

idee was om hem in het voorjaar (april-mei) al rustig te leren stappen onder het zadel.
Als het dus in augustus zou doorgaan zou hij wel ohz zijn, maar op een vreemde locatie durf ik dat toch niet te doen. Dus zet maar gewoon NIET bereden.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 20:00

Locatie is voor mij trouwens super! :D

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 20:08

Voor mij geld 1 van beide :) kan ze helaas niet allebei tegelijkertijd mee, 1 paard om handen lijkt me al genoeg :D
En ja @Zoe_97 dan kunnen we dat eventueel regelen! Nu hebben wij ook wel al een trailer hier maar, maar een 1,5.
heb al datums ingevuld in de poll maar het kan wel dat ik die straks nog veranderen , ga zo eens vragen aan mijn vader omdat ik kwa vervoer van hem afhankelijk ben.

CaVaLaPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 20:28

Ik wil even namens een vriendin haar en haar paard opgeven als model, als dat nog mogelijk is :) Ze mist zelf nog 1 'nuttig' geplaatst bericht voor ze zelf kan reageren, maar ze wilde zich wel al opgeven. Ze wilt heel graag eens mee op een fotomeeting met haar paard en deze plaatsen liggen voor haar dicht in de buurt.

(naam | naam paard | kan los (binnen omheining) of niet, extra bijzonderheden... | link naar foto's)
neleehx | Cheyenne | Kan los binnen omheining, heeft respect voor schrikdraad. Misschien ook helemaal los met leadrope om, maar dat ligt er net aan hoe de merrie zich gedraagt die dag. Verder kent ze veel van vrijheidsdressuur (jambettes, buiging, steigeren, dingen vastpakken, knielen, etc.) Ze rijden ook het liefst met barebackpad en bitloos | Collage, Rijfoto

Eventueel wil ik mijzelf ook wel opgeven als reserve fotograaf, mocht er eentje wegvallen.

(boktnaam | fotografienaam | link naar website)
loveskiara | CaVaLa Photography | cavalaphotography.weebly.com

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 20:34

Citaat:

Datum

Citaat:

- Dejoni | -knip-

Citaat:
Modellen (naam | naam paard | kan los (binnen omheining) of niet, extra bijzonderheden... | link naar foto's)

- zoe_97 (Zoë) | Olaf van het biezenhof | kan los | schimmel, kan goed bewegen en kijkt meestal goed in de lens | profiel
- chimello | Bones | Kan onder het zadel en aan de longe, liefst als laatste als model | Hij is cremello, blauwe maanogen | foto's
- chimello | Sansa | Alleen aan de hand | Buckskin bont met maanoog | foto's
- Art_Ificious (Marijke) | Harley | Los mits hoge omheining en mensen errond, niet bereden | Foto's
- X_Kaat_X | Don Amigo (KWPN 1m75) | kan los afhangend van omheining en gedrag | Amigo1 Amigo2
- X_Kaat_X | Juliet (NMRPS) | kan los en heeft speciaal kleurtje, niet bereden | Limburg (Antwerpen onder voorbehoud) | Juliet
- Snollygoster | Yutah | Kan los | Speciaal kleurtje (grullo bont), aansprekend hoofd en kijkt vrijwel altijd vrolijk op foto | Foto's
- Amaranth7 | Diiana (fries) | kan los | kent vd ohz en los | z2 dressuur (kent piaffe en passage) foto 1 foto 2
- Seltje | Black Beauty | Kan los | Mooi zwart met 4 witte benen, kan natuursprongen en wat dressuurplaatjes

Heb Sansa toegevoegd, is er eventueel wat meer keuze in modellen :)
Laatst bijgewerkt door Muiz op 11-04-20 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 20:35

Heb jullie er bij gezet :)

Citaat:

Datum

Citaat:

- Dejoni | -knip-

Reserve:
- oveskiara | CaVaLa Photography | website

Citaat:

- neleehx | Cheyenne | Kan (eventueel helemaal) los, veel VD, barebackpad/bitloos | Collage, Rijfoto

Edit: Ik heb op het moment de fotografen gekozen op basis van aanmelding, met dus nu 2 reserves, voor moest de datum voor een fotograaf niet passen, of iemand niet meer zou kunnen.
Maar reserves mogen ook gewoon stemmen op de pol voor datum.
Van zodra iedereen gestemd heeft voor de datum kiezen we er eentje uit + een reserve voor moest het weer niet goed zijn.

Daarna kunnen we kijken hoe we het kiezen van de modellen doen.
Laatst bijgewerkt door Muiz op 11-04-20 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 22:04

Duurt nog wel een hele tijd zie ik, moesten er last-minute modellen wegvallen (wat meestal gebeurd met fotomeetings :D) en moest het hier thuis dan ook passen in de planning (geen wedstrijd of dekkingen, o.d.), wil ik onze Arany ook wel kandidaat stellen. :) Sheryn, wil je me dan op de hoogte houden? :D

https://www.facebook.com/GP-Mister-Dual-Jac-134759856631890/
In mijn profiel zijn ook veel foto's van hem te vinden..

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 22:22

Tuurlijk :D

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 22:51

Vinden jullie het oke als we zondagavond de datum + reserve datum voor slecht weer vastleggen?
Dan kunnen mensen die vrij moeten nemen dat op tijd regelen en dan zijn we ook wat verder met organiseren.

Momenteel kunnen alle fotografen en alle modellen (welke de poll hebben ingevuld) op 8 en 22 mei.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 23:14

Ok dat is goed, morgen krijg ik te horen wanneer mijn mama haar 'schoolfeest' (is leerkracht) is , want die datum kan ik dan niet. Hoop dus dat het niet één van die datums is dan! :D

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 12:51

ik was net aan het denken :D is het niet leuk de fotomeeting over voormiddag/namiddag te splitsen? Dus voormiddag x aantal modellen (en fotgrafen) en namiddag weer. Dan moet er niet gekozen worden. Het is zo ontzettend jammer voor wie niet mee kan gaan omdat de fotografen zijn/haar paard niet goed genoeg zouden vinden.