We hebben nu al 10 modellen wat al teveel is eigenlijk, er zijn fotografen die in de app hebben aangegeven dat ze maar 8 modellen willen. Dus of je kiest ervoor dat de fotografen gaan stemmen en dat is dan banketstaaf voor de gene waarvan al gezegd is dat ze mee mochten. Of er vallen de laatsten af. Maar er nu nog mensen bij doen hangt dus van de keuze af wat nu te doen...
Inderdaad, zoals ik al had gezegd vind ik 10 modellen eigenlijk wel heel erg veel. 8 vind ik net een prima getal. Wat Jolliej al zegt, het is aan de organisator om te beslissen wat er verder gaat gebeuren.
Het is niet ongebruikelijk dat fotografen gaan kiezen welke modellen ze het liefst ze willen zien, maar er moet dan wel duidelijkheid willen wat de topicstarter wil. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt of een verkiezing? En dan ook wanneer is de sluitdatum want die datum wil niemand te lang voor niets vrij houden.
29 dec is prima maar ik vind 10 modellen wel echt een hoop
maartje02
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-15 11:08
NathalietjeB schreef:
29 dec is prima maar ik vind 10 modellen wel echt een hoop
Ja klopt, er heeft al iemand zelf gezegd dat ze liever een andere keer gaat en iemand die moest werken op de datum dat wij de fm gaan houden, dus blijven er nu nog maar 7 modellen volgens mij over.
Iemand zij in de groep dat ze niet mee ging, omdat ze dan ook op vakantie ofzo kon en dat ze dan met een andere meeting mee ging, die van de fries kon niet mee omdat het een te grote groep was en een model moet op die dag werken.
Starza
Geplaatst: 06-12-15 12:07
photograph74 schreef:
Starza schreef:
@photograph74
Iemand zij in de groep dat ze niet mee ging, omdat ze dan ook op vakantie ofzo kon en dat ze dan met een andere meeting mee ging, die van de fries kon niet mee omdat het een te grote groep was en een model moet op die dag werken.
Ah ok.
maartje02
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-15 12:25
Update over de fotomeeting: De datum zal plaats vinden op 29 dec. We fotograferen in één groep, we fotograferen in twee tallen één of twee paarden. Iedereen mee eens?
maartje02
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-15 12:29
Myca schreef:
Als het 29 december wordt, kan ik ook een groom (met fototoestel) meenemen. Ik hoop dat de meesten dan kunnen
Reservelijsten worden gemaakt voor modellen en fotografen, ook ga ik een overzicht maken met de mensen die komen. modellen met naam en foto fotografen met site.
Nog vragen? meld het me even dan kan ik je antwoorden.
maartje02
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-15 14:03
Arabesk schreef:
Als de datum een beetje handig uitkomt wil ik wel twee harige ezels in de trailer hijsen en naar Hargen komen