Fotomeetings in België

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leen

Re: Fotomeetings in België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:16

Ik wil ook wel graag als fotograaf komen :) Ik kan over heel limburg en kan eventueel ook iemand zonder vervoer (geen paard, past niet in mijn ford fiesta) uithalen.
Hier wat foto's van mij: http://leenschaessens.weebly.com/

miezelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:46

Ik wil me ook wel eens wagen aan een fotomeeting met mijn oudje van 22 :)
Haspengouw (of W-Limburg) lukt voor mij, O-Vlaanderen niet.

Maar is het niet interessanter om dit in de zomer te doen ipv in de winter?

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 12:26

We hadden kwa richtlijn van de datum inderdaad al eerder naar paasvakentie / april gekeken, de zomer gaat ook natuurlijk :)
Misschien kunnen we als we het rond de paasvakantie houden en het gaat super goed het nog eens doen in de zomer :+
maar eerst maar eens 1tje succesvol organiseren zeker :')

Ik lees zo dat over het algemeen iedereen het liever in Limburg organiseert ?

miezelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 12:49

Tja als de keuze gaat tussen Limburg en O-Vlaanderen wel ja....

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 14:46

Ik heb een stipje gezet. Alleen jammer dat de meeste locaties dus Limburg en Antwerpen zijn. Begrijp me niet verkeerd, is prachtig daar, maar helaas voor mij echt te ver. Ik wou altijd al eens een fotomeeting meedoen, maar meestal is het dus te ver of slechte datum of geraak ik niet aan vervoer, ..

Maar ik wil dit topic wel volgen, wie weet ooit eens iets in mijn buurt. (Naast het Hallerbos dan, heel mooi, maar was er op 1 mei en màn, wàt een chaos met die bloemen 8)7 Constant mensen op het ruiterpad, paard wou niet laden op de trailer dus staan ze allemaal te koekeloeren, constant auto's etc. Was echt een ramp die dag :P Raad ik dus iedereen af, haha)

Ik kan evt. wel meerijden in groep :j Zo lang de andere paarden ook rustig zijn is dat allemaal prima. Heb ook een hele leuke hond ter beschikking voor foto's, maar ik ga nog niets plaatsen mits de locatie van deze meeting wss toch niet bij de deur is :o

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 14:51

ik wil ook wel graag eens een meeting in België, organiseren is helaas niet aan mij besteed, dus als iemand anders zich geroepen voelt, leuk !

Voorlopig "enkel" als fotograaf, aangezien beide monsters de trailer een paardverslindend iets vinden (en ik geen chauffeur heb := ).

Jackytje, ik wil doodgraag eens in Hallerbos fotograferen met de bloemen, daar pak ik desnoods een dag verlof voor tijdens de week. :j

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 14:53

misschien een optie voor de gene die in het westen van het land wonen een optie een apparte meeting te organiseren? want de meeste mensen die hier al gereageerd hebben was limburg het handigst :)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 14:59

Ik woon centraal-België, niet in het westen. Eerder in het zuiden aan de Waalse grens en vlakbij Oost-Vlaanderen. :) Maar enfin, zou wel eens leuk zijn om eens iets 'hier' te organiseren of in de buurt. Ben helaas één en al chaos qua organisatie.. :P Ik zal wel eens brainstormen naar leuke plaatsjes om te fotograferen.. Ik heb hier in de buurt wel een hele mooie holle weg, maar daar kan je natuurlijk moeilijk naartoe met veel volk etc.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 15:09

Wat is dit topic hard gegaan ineens zeg :P
Hierbij ook wat foto's van mijn vriendje :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En indien er zich ook eens een fotomeeting van honden zou voordoen ben ik meteen kandidaat om dit monster ook mee te nemen :D
Afbeelding

Eknowledge

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 15:12

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 15:15

Ik ben altijd geïnteresseerd om als fotograaf te komen. VOor mij is het geen probleem om te reizen, al wordt Limburg toch wel wat ver.

lieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 15:21

Als er een fotomeeting in Limburg komt, wil ik ook wel meedoen. Ik heb een mooi zwart dressuur paard (Licht 2).

Ik zal binnenkort nog wat foto's plaatsen.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 15:27

Wellicht is het handig dat iemand de knoop doorhakt en een locatie + datum/periode kiest.

Momenteel zit iedereen maar aan te melden terwijl er helemaal niets concreet is :+ dat schiet ook niet op natuurlijk.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 15:33

Ja idd.. :P
Maar dan zou iemand de organisatie op zich moeten nemen. Liefst een fotograaf?

Ik vind persoonlijk Teut in Zonhoven wel een mooie locatie, maar dan moet je pas in augustus afspreken want ik vind heide die niet in bloei staat, lelijk :+
Het Merode bos vind ik ook wel leuk, maar ik vraag me af of daar veel open locaties zijn. Want daar bij het water is wel erg leuk!! :)
En Haspengouw, hetzelfde ding als hierboven. Heb je enkel ruiterpaden of zijn er ook open vlaktes? Want met enkel ruiterpaden, ben je niet veel :n

Datum is dus eigenlijk ook wat afhankelijk van de locatie :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 15:44

Ik wil op zich wel iets organiseren, maar ben niet van de regio Limburg. En ik vind dat je als organisator wel een beetje de locatie moet kennen en eventueel vooraf moet gaan kijken om een nette planning op te kunnen stellen :-)

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 15:46

Ja voila, ik ben zelf ook niet van de omgeving en ik kom met een paard/hond en dan vind ik het altijd wat stom om te organiseren omdat jij dan moet kiezen voor fotografen en dat vind ik als model een beetje oneerlijk haha! Fotografen kunnen dat beter bepalen :Y)

En idd, je moet goed weten waar je kan parkeren, dat je daar niet aankomt en er eigenlijk geen goeie parkeerplek is enz.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 15:49

ik heb helaas geen tijd te organiseren en ik zit door de week altijd in brussel :p
Als iemand anders organiseeerd mag je mij wel altijd inroepen als je hulp nodig hebt!

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 16:36

Misschien is het handig om even een lijstje te maken met welke fotografen, welke modellen (1 lijstje paarden, 1 honden ed. ) en van waar ze komen.

Dan hebben we ook een overzicht van hoeveel er interesse hebben ed.

Overigens bedoelde ik dat ik over heel belgie kan, ook nederlands limburg ed. is voor mij geen probleem. Maar uiteraard is limburg wel mijn voorkeur, voor een paar uurtjes naar west- of oost-vlaanderen is een beetje te zot.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 16:54

Hierbij dus een opzet voor de lijsten :-)

Citaat:
Fotografen (boktnaam | fotografienaam | link naar website | voorkeur locatie)

- billionache | Joyce Pauwels Fotografie | website | Antwerpen, Oost-Vl, Limburg

Citaat:
Modellen (naam paard | naam eigenaar | kan los of niet, extra bijzonderheden... | voorkeur locatie | link naar foto's)

-

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 16:58

billionache schreef:
Hierbij dus een opzet voor de lijsten :-)

Citaat:

- billionache | Joyce Pauwels Fotografie | website | Antwerpen, Oost-Vl, Limburg

Citaat:
Modellen (naam paard | naam eigenaar | kan los of niet, extra bijzonderheden... | voorkeur locatie | link naar foto's)

- zoe_97 - Olaf van het biezenhof - eigenaar Zoë - kan los binnen omheining, niet zonder omheining - schimmel, kan goed bewegen en kijkt meestal goed in de lens - locatie: limbur of max een uur rijden vanaf alken - foto's zie profiel memberlist.php?mode=viewprofile&u=180832 (foto's gemaakt door leen)

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:05

Citaat:

- JewEmm | Irene Lantman Fotografie | Flickr | Antwerpen, Oost-Vl, West-Vl

Citaat:

- zoe_97 - Olaf van het biezenhof - eigenaar Zoë - kan los binnen omheining, niet zonder omheining - schimmel, kan goed bewegen en kijkt meestal goed in de lens - locatie: limbur of max een uur rijden vanaf alken - foto's zie profiel (foto's gemaakt door leen)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:29

Citaat:

- chimello - sk - zie website ykw-gypsyhorses.com voor alle foto's, oud tot nieuw - limburg regio

Citaat:

- zoe_97 - Olaf van het biezenhof - eigenaar Zoë - kan los binnen omheining, niet zonder omheining - schimmel, kan goed bewegen en kijkt meestal goed in de lens - locatie: limbur of max een uur rijden vanaf alken - foto's zie profiel (foto's gemaakt door leen)
- chimello - Bones - chimello - Kan onder het zadel en aan de longe, liefst als laatste als model - Hij is cremello, blauwe maanogen (foto's op ykw-gypsyhorses.com)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:35

[q
Citaat:

- chimello - sk - zie website ykw-gypsyhorses.com voor alle foto's, oud tot nieuw - limburg regio

Citaat:

- zoe_97 - Olaf van het biezenhof - eigenaar Zoë - kan los binnen omheining, niet zonder omheining - schimmel, kan goed bewegen en kijkt meestal goed in de lens, kan aan de longe, aan de hand en eventueel onder het zadel afhankelijk van hou hij zich op dat moment gedraagd (nerveus dan kan het niet) - locatie: limburg of max een uur rijden vanaf alken - foto's zie profiel (foto's gemaakt door leen)
- chimello - Bones - chimello - Kan onder het zadel en aan de longe, liefst als laatste als model - Hij is cremello, blauwe maanogen (foto's op ykw-gypsyhorses.com)

even aanpassing

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:37

Als er iets georganiseerd wordt in Oost- of West-Vlaanderen, ben ik graag paraat! Misschien aan zee?

SheeNegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:39

In vlaams-Brabant

- Averbode heeft ook een mooi bos en een grote parking
- Meerdaalbos in Oud-Heverlee is ook een mooi bos met hoogstwaarschijnlijk ook open plekken

En hier bij ons in Kampenhout/Erps-Kwerps, het Silsombos is ook een mooi open plekje :)
Laatst bijgewerkt door SheeNegro op 02-12-15 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt