OliLau schreef:Mylene kan ook 24 januari! Wat is verder de bedoeling? Portret/rij/losgooifoto's?
Losgooifoto's durf ik denk ik niet aan, stel dat er wat gebeurd ben ik wel verantwoordelijk. Mij leek portret en rijfoto's/menfoto's het leukst.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jtragter schreef:OliLau schreef:Mylene kan ook 24 januari! Wat is verder de bedoeling? Portret/rij/losgooifoto's?
Losgooifoto's durf ik denk ik niet aan, stel dat er wat gebeurd ben ik wel verantwoordelijk. Mij leek portret en rijfoto's/menfoto's het leukst.
ArroNnie schreef:Ik zou ook graag als model mee willen met mijn pony!![]()
Mag twee ponys ook? Of liever 1? Heb voorkeur voor deze: (15 jarige welsh a ruin)
[ [url=m/mI4zf3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar deze zou ik ook graag willen.. Welsh a hengst 5 jaar
[ [url=m/k0FAfq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze kunnen beiden op enkelspan. Een tweespan kan evt ook, maar dan moet er even een andere pony bij mee, deze twee kunnen niet naast elkaar
ArroNnie schreef:Jtragter schreef:
En evt aan de longeerlijn? Longeerlijn wegwerken?
Kaboutertjes schreef:Kan ik mij nog opgeven als fotograaf? Ik ben nog wel een 'beginnende' maar heb al eens één fotomeeting met succes mee gefotografeerd.
Jtragter schreef:Kaboutertjes schreef:Kan ik mij nog opgeven als fotograaf? Ik ben nog wel een 'beginnende' maar heb al eens één fotomeeting met succes mee gefotografeerd.
Tuurlijk.
Ik zal alles even registreren, maak ik in het weekend even printscreens met documenten, kunnen jullie aangeven wat wel/niet klopt. Zal ik ook even een mail sturen.
Iemand die echt NIET kan, dus weer uitgeschreven moet worden?
NAIWHL schreef:24e zou voor mij ook geen probleem zijn. Weet alleen niet of er nog plek voor mij is
Jtragter schreef:NAIWHL schreef:24e zou voor mij ook geen probleem zijn. Weet alleen niet of er nog plek voor mij is
Ik kan je wel op de reservelijst zetten, veel kans dat je toch mee kan omdat je word gekozen als model [western is ook een leuke afwisseling op de dressuur] of als er afmeldingen zijn van de fotograven.