In het schema staat bij mij bij claudia/joycee van 11.50 tot 13.10, dat moet vanaf 12.50 zijn neem ik aan?
Wij hebben zijn van plan om een pup bij aan te schaffen en als alles volgens plan gaat hebben we die van het weekend of maandag. Is het goed dat die dan ook mee zou komen? Moet natuurlijk wel even kijken hoe hij het doet en of er iemand met me mee kan, en het moet dan wel volgens plan gaan.
Ik zeg niet af hoor of iets als mensen mee willen rijden vanaf Heinenoord stuur da even een Pb
alleen doordat ik geen Laptop meer heb is kapot gegaan gisteren, Ik weet niet wanneer ik een nieuwe ga kopen als ik tijd heb om de stad in te gaan, dus ik zou weinig reageren in dit topic, kijk dag ervoor ff voor schema en Adres Pb lees ik wel vaker
MadelonSunny
Geplaatst: 19-12-15 01:19
Ik moet tol betalen onderweg Ik wist niet dat we in Nederland tolwegen hadden
Misschien nog een idee om iets op fb oid te zetten, misschien dat mensen het nog leuk vinden om alsnog mee te doen? Of is het goed zo? Dat kan natuurlijk ook
Oh dan zou ik het wel leuk vinden om mee te gaan Ik moet met het OV komen vanuit Groesbeek (Nijmegen) en het zou fijn zijn als ik bij een station of bushalte opgepikt kan worden