Ach dan noemen we de ochtend toch ook middag... hebben we twee middagen...
Cynn
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-16 10:09
Anoli schreef:
Ach dan noemen we de ochtend toch ook middag... hebben we twee middagen...
Echt hé..
mucho
Geplaatst: 10-02-16 12:51
Wij kunnen evt wel in de ochtend. Dan is het wel fijn als we niet al te vroeg beginnen ivm reistijd. Is toch al gauw een kleine 2 uur rijden. Ik heb er zin in! Kleintjes zijn nog nooit op het strand geweest, dus ben benieuwd hoe ze reageren. als we een paddock maken moeten we wel zorgen dat de onderste draad heel laag zit. carel is maar 70 cm.. En de volgende dag ga ik op vakantie.
Dat komt goed Monique! Draad voor 3x rond en dan de ukkies eerst, dan zetten we t gewoon nog wat lager en even iedereen helpen om t weer iets omhoog te doen, dan is t zo gebeurd.
Ik maak even een beginnetje voor de website en dan ga ik het schema maken.
Linsey1998
Geplaatst: 10-02-16 14:25
Wij staan op de reservelijst, hopelijk kunnen we nog mee
Cynn
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-16 16:15
Hierbij het voorlopige schema..
Zijn we allemaal op tijd en kunnen we eerder gezamenlijk naar het strand lopen? Dan beginnen we gelijk met fotograferen en hebben we wellicht wat meer speelruimte voor de portretfoto's of beginnen we eerder met de actiefoto's.
En de pauze is inderdaad een uur. Er is daar een strandtentje waar de fotografen eventueel even kunnen zitten.. Dit omdat het toch nog een aardig eind lopen van het strand naar de verzamelplaats is en weer terug. En als ik dan de volgende modellen moet halen wil ik daar wel even de tijd voor hebben, de laatste meeting van mij op deze locatie liep helaas wat uit omdat modellen iets laat klaar waren met voorbereiden en dan nog het stuk naar het strand moeten lopen.. En als mensen het eventueel niet kunnen vinden wil ik gewoon even rekening houden met de tijd.
Dus ook hierbij echt het vriendelijk verzoeken om zowel als fotograaf als model om op tijd te komen! Bedankt.
Gezien de recente ontwikkelingen moet ik me helaas afmelden. Heb je vragen waarom, dan staat mijn pb box open. Als er geen reserve is voor in mijn plaats dan wil ik wel mee helpen zoeken.
Nog even twee dingetjes (ondanks dat ik nog (?) reserve sta). Ik heb toestemming gekregen om met een interne opleiding te beginnen en ik heb geen idee hoeveel tijd ik daar thuis aan kwijt ben of een fotomeeting daar handig tussen valt. Daarnaast nog een persoonlijk dingetje wat de TS al weet. Het is daarom het handigste dat mijn aanmelding ovb blijft.
Hoi allemaal, Door omstandigheden moet ik me afmelden als model helaas. Vind het jammer maar is even niet anders.. Dan kan een reservemodel mee in mijn plaats. Mijn excuses!
Ik moet me toch afmelden. Revalidatie gaat niet zoals ik het wil en sta nog niet sterk genoeg in mn schoenen om m te mannen op t strand als het nodig moest zijn. Dus om ieders veiligheid meld ik me af voor deze meeting. De volgende keer ga ik graag mee!