Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keona1 schreef:Er is gestemd!! Van 1 fotograaf heb ik de stem nog niet binnen, maar het was tot gisteravond en ik wil graag duidelijkheid voor de modellen. dus hierbij:
Modellen die mee gaan
(lijst niet op volgorde van favoriet)
1. Dax - Tinkermuts
2. Aslan - Dies_7
3. Diesel - Dies_7
4. Witte pony - Marbri
5. Zorro - Zorro3011
6. Shetlander - MDegen
7. B welsh pony - Daniantje
8. Fries - Janneke
9. Stanley - xMaxxiee
10. Parola - Fairytail
Reserve modellen(op volgorde van aanmelden)
9. Alex
10. Spetter
11. Amor
12. Faloma/ Lebbe
13. Lebbe / Faloma
Ik mis van een paar paarden even de naamwillen jullie die nog doorgeven? Ik dacht qua schema nog steeds zoveel mogelijk ' groter' op de ochtend en ' kleiner' op de middag. Is dit voor ieder mogelijk?
Ochtend:
Witte pony - Marbri
Dax - Tinkermuts
Zorro - Zorro3011
Fries - Janneke
Parola - Fairytail
Middag:
Aslan - Dies_7
Diesel - Dies_7 (niet klein, maar ivm samen komen)
Shetlander - MDegen
B welsh pony - Daniantje
Stanley - xMaxxiee
xMaxxiee schreef:Ah, Eeke had wel meegemogen smiddags. Ik weet niet of jullie het leuk vinden om van hen samen foto's te maken? Anders komen we alleen met stanley
Fairytail schreef:Wat leuk! Ik was al een beetje teleurgesteld dat ik niet gekozen was. Hebben jullie voorkeur voor een bepaald thema. Netjes gekleed, vlechtjes enz? Ik ben nog nooit bij een fotomeeting geweest dus ik heb geen idee wat ik moet verwachten.
xMaxxiee schreef:Echt leuk! We hebben er al super veel zin in! We weten alleen nog niet of Stanley zaterdag met de rijfoto's mee mag doen, maar eventueel zou Eeke die plek in kunnen nemen. Stan is namelijk al ruim 4 weken kreupel/onregelmatig in zijn achterbeen waardoor hij dus al een hele tijd stil staat. Dus dat is nog even afwachten, duimen dan maar!