Moonfight schreef:Kan ik nog mee als fotograaf?
Ja hoor!! Graag zelfs

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M_M_F schreef:Het zal volgende week zaterdag maar net zulk mooi weer zijn als nu..... Dat zou toch helemaal te gek zijn!!
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb er zin in!
Ik zal het topic ook nog even op mijn facebook delen, misschien levert dat nog wat extra fotografen op!
Keona1 schreef:lauxmautink schreef:deze knapperd komt vrijdag bij mij op stal![]()
eventueel zou ik deze ook mee kunnen nemen naar de fotmeeting als daar nog plaats voor is/als jullie dat goed vinden?
Zou super zijn! Wil jouw moeder hem dan begeleiden tijdens de foto's?
en wat is zijn naam?
lauxmautink schreef:Keona1 schreef:
Alleen moeten we volgens mij wel toestemming bij de boswachter(?) Vragen om foto's te maken met de paarden bij peeske's bult
Ik heb een paar weken terug contact opgenomen met de gemeente en die zeggen dat er geen speciale vergunning nodig is voor een fotoshoot met paarden in het Bergherbos. Die mail zal ik geprint mee nemen als bewijsje
luxje schreef:Jammer dat onze pony weg is om te beleren, onze paarden staan sinds vorig jaar in Beek en het was een mooie gelegenheid geweest, ken de weg daar totaal nog niet namelijk
Keona1 schreef:Je kan ook meedoen aan mijn win-actie(zie mijn onderschrift), en zo toch kans maken op een fotoshoot met jouw paarden?![]()
luxje schreef:Keona1 schreef:Je kan ook meedoen aan mijn win-actie(zie mijn onderschrift), en zo toch kans maken op een fotoshoot met jouw paarden?![]()
Ik heb geen mooie setjes, wel een mooie zwarte welsh c met 4 witte voetjes en bles en een dikke bruine merrie van 1,60 en een lieve vos van 1,67
Geen materiaal om een shoot mee te winnen