Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Love_Rosie schreef:Ik moet helaas afzeggen als fotograaf
Citaat:Modellen:
1. marrie1999 - Fayah - Tinker - KLIK & KLIK
2. Believe - Fleurinke & Fleurien (haar veulen van 28-04) - Mini pony's -KLIK & KLIK
3. karev - Karev - Fjord - KLIK & KLIK & KLIK
4. Murosch - Helga - Shetlander -
5. Elin_ - Meranti B - New Forest - KLIK & KLIK
6. Seven - Extra large js -kwpn v Spielberg - KLIK & KLIK & KLIK
7. karev - Toet - Shetlander - KLIK & KLIK
Fotografen:
1. JCDJK - Nikon 3200
2. Ballard_L - http://www.lydiahiemstra.nl - canon EOS 600 D
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Citaat:Modellen:
1. marrie1999 - Fayah - Tinker - KLIK & KLIK
2. Believe - Fleurinke & Fleurien (haar veulen van 28-04) - Mini pony's -KLIK & KLIK
3. karev - Karev - Fjord - KLIK & KLIK & KLIK
4. Murosch - Helga - Shetlander -
5. Elin_ - Meranti B - New Forest - KLIK & KLIK
6. Seven - Extra large js -kwpn v Spielberg - KLIK & KLIK & KLIK
7. karev - Toet - Shetlander - KLIK & KLIK
Fotografen:
1. JCDJK - Nikon 3200
2. Ballard_L - http://www.lydiahiemstra.nl - canon EOS 600 D
3. Hollyfield (Ramona) - www.hodafi-fotoexpositie.weebly.com - Nikon D3200
4.
5.
6.
7.
8.
Ballard_L schreef:Tot wanneer kunnen we stemmen? Heb vanavond (ja echt vanavond) een tentamen tot 22:00...om te huilen...
xlovelove schreef:Hoi! Ik zou mij graag (o.v.b. van datum uiteraard) willen aanmelden voor de fotomeeting! Ik heb net even snel gelezen, maar er wordt nog gestemd over een datum? Kan ik nog meestemmen of niet?
Nou kan ik trouwens alleen de eerste twee zaterdagen die in de OP genoemd zijn. Dus ik weet niet of jullie aan mij zoveel hebben, haha..
Edit: Ik snap het gedeelte over stemmen niet helemaal? Is het wel 27 juni en stemmen jullie over paarden? Of wordt er nog gestemd over de datum? 27 juni kan ik namelijk helaas sowieso niet..
Ballard_L schreef:xlovelove schreef:Hoi! Ik zou mij graag (o.v.b. van datum uiteraard) willen aanmelden voor de fotomeeting! Ik heb net even snel gelezen, maar er wordt nog gestemd over een datum? Kan ik nog meestemmen of niet?
Nou kan ik trouwens alleen de eerste twee zaterdagen die in de OP genoemd zijn. Dus ik weet niet of jullie aan mij zoveel hebben, haha..
Edit: Ik snap het gedeelte over stemmen niet helemaal? Is het wel 27 juni en stemmen jullie over paarden? Of wordt er nog gestemd over de datum? 27 juni kan ik namelijk helaas sowieso niet..
De datum is al bekend: 27 juni, helaas...
De fotografen mogen stemmen op welke modellen er mee gaan