Mendyh en benjamin? Of iemand anders: ik zoek nog 1 model minimaal voor as zondag. Een stelletje is ook leuk!
La_Vie
Geplaatst: 26-05-15 22:06
Van mij ook even een paar plaatjes. Het gaat nog wel even duren voordat ik alles af heb, maar willen jullie mij jullie mailadressen PBen? Dan kan ik wat ik af heb naar jullie mailen Ben nog een beetje aan het zoeken qua sfeer, en ook nog niet helemaal tevreden. Hoor het dus ook graag wat jullie er van vinden
Gaaf! Hoe hoog heb je de resolutie verandert? Of pixels? Want sommigen lijken onscherp maar kan ook door het verlagen komen. verder erg mooi ook die 2 op het bankje!
@pimaude: heb aan de resolutie of pixels niks veranderd. Komt idd, door het verlagen. Ben er onder andere daarom ook nog niet helemaal tevreden over. Stuur ook sowieso de originele foto mee, kan iedereen zelf kiezen wat je het mooiste vindt
Ik begrijp dat jullie het vast heel druk hebben. Maar een reactie met iets zou heel fijn zijn! Alweer even geleden en we wachten met smart op jullie mooie foto's
Sorry voor mijn late reactie. Had het even erg druk en moest mezelf echt even tot het na bewerken zetten omdat ik zelf niet echt tevreden ben met de foto's. Ik ben er inmiddels wel achter waar dat aan ligt, en ga daar nu weer mee aan de slag (goed leermoment voor mij dus!) Heb de foto's inmiddels met wetransfer gemaild, en hoop dat jullie er blij mee zijn! Als er nog vragen zijn hoor ik dat graag!
Heb alleen het mailadres van Mariska en Gerardo nog niet, kan iemand mij die nog PBen? Dan kan ik hun ook de foto's sturen