Lianne, De honden worden inderdaad alleen gefotografeerd met 1 of 2 fotografen per hond. Het loslopen zal ook per hond gaan, behalve wanneer er animo is voor foto's met allemaal spelende en rennende honden. Tenminste, zo gaat het over het algemeen.
saskiakefie
Geplaatst: 27-04-15 18:30
Het wordt waarschijnlijk een locatie op een losloopgebied dus daar komen ook allerlei honden die los lopen. We proberen een locatie te zoeken waar het waarschijnlijk niet heel druk is maar vooralsnog komen er dus ook andere honden die los kunnen lopen.
Liannevh
Geplaatst: 27-04-15 18:34
.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 22-11-22 10:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Het was ook geen aanval hoor Lianne! Dan zijn we het toch eens haha
Ik denk dat als Yaro losgaat tijdens het maken van de foto's, die toch keihard naar de groep rent in eerste instantie. Die is echt overenthousiast. Ik ben nog nooit naar een fotomeeting geweest hoor, dus voor mij is het allemaal nieuw.
Lianne, als daar animo voor is dan is het misschien handiger om dat op het einde te doen? Dan heb jij met je kleintje er in elk geval geen hinder van?..
Liannevh
Geplaatst: 27-04-15 18:52
.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 22-11-22 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Van niemand zal het aanvallend bedoeld geweest zijn. Als datum en lokatie bekend zijn. Gaan de gene die aanwezig kunnen zijn er een gezellige dag van maken. Wel ben ik voorstander van niet te lang te wachten met een datum en lokatie prikken
xGoldenHero
Geplaatst: 27-04-15 22:35
Ik heb vandaag een kleine Fotoshoot gehad met Rex. Het deed me net inzien dat Rex niet echt puppy meer is. Jeetje, wat kan een foto veel doen zeg.