[BESLOTEN] [P] Dressuur meeting 31 mei lunteren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DShots

Re: [BESLOTEN] [P] Dressuur meeting 31 mei lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-15 07:39

Top, ik zal je even vanmiddag een berichtje sturen na dat ik klaar ben van mijn werk! :)

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 18:40

heidiLOVER schreef:
Demi en Sanne, ik kan jullie denk ik wel van het station halen, vind het niet zo'n probleem om een stukje het dorp in te gaan. Ken het alleen niet in de buurt maar neem aan dat het met Tom wel lukt :)

Dat zou ideaal zijn!

xFace

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 08:37

DShots, deksel heeft het ook al twee keer gevraagd, maar wat is het adres? En zo onderhand een schema zou ook wel fijn zijn, ik ben namelijk helemaal afhankelijk van moeder als het gaat om vervoer.
En als ik drie dagen van te voren zeg wanneer ik hier naar toe wil komen zou het zo kunnen dat zij al iets anders heeft ingepland.
Maargoed, zouden we dus even wat meer duidelijkheid kunnen krijgen over de locatie en het schema? :)

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 08:47

Deze meeting word overgenomen door Sanne_com, ik ga donderdag naar frankrijk toe. Vanwege mijn opa die in het ziekenhuis ligt. Ik ga zo het schema in orde maken, en even een duidelijk lijst maken met wie er nog mee gaan zondag :j

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 08:57

DShots schreef:
Hierbij een topic voor deel 2 van lunteren, dit omdat de eerste topic anders een beetje een chaos word :+

De fotografen voor deze dag zijn,

1 Samantha
2 Sanne
3 Kim
4 Heidilover

De modellen

1 - Kathleen met Roco - [ Klik ]
2 - Wenche met Beloki - [ Klik ]
3 - Rianne
4 - michelle - [ Klik ]
5 - Missanous - [ Klik ]
6 - Wenche met nog een paard

xFace

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 09:23

DShots,
Bedankt. Jammer dat je er niet bij kan zijn, dan wens ik je in ieder geval veel beterschap met je opa toe :(:)

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 11:52

Ik ben op dit moment bezig met chema's enz!
Je krijgt vandaag dus nog een uitgebreide PB en een bericht in het topic!

Wat ik graag van iedereen zou willen is zijn nummer!
Via pb graag, dan zal ik ook gelijk mijn eigen nummer geven, is er dan wat dan kan je bellen. Gaat een stuk makkelijker!

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 15:29

Zo hier de details voor de meeting zondag 31 mei in Lunteren!

Hier zie je een recreatie park aan je rechter hand.
Als je dit pad uitrijd kom je uiteindelijk bij een overgang van asfalt naar zand. Met aan de rechter kant een pad het bos in en aan de linker kant een witte (soort van) slagboom. Hier verzamelen we. Voor de witte slagbomen of daarna kan je je auto neerzetten.
Afbeelding
Afbeelding

De dag zelf
We verzamelen om 10:30. Ik wil dan uiterlijk om 11 uur beginnen met fotograferen op locatie. De locatie is een klein stukje lopen. Tuig enz. moet dus meegenomen worden.
We beginnen met portret foto’s waar ik ongeveer 20 minuten per paard reken. (Hierbinnen valt dus, het wisselen van paard, naar locatie lopen en het fotograferen). Daarna wordt er door de modellen die gaan rijden gereden. Ik trek hiervoor ongeveer een uur uit. De modellen kunnen zelf eerst inrijden, en daarna worden er foto’s gemaakt. We beginnen dan gewoon met draf en galop foto’s om daarna over te gaan op wat dressuur oefeningen.
Hierna is er nog een mogelijkheid om bij de men hindernis op de locatie het water in te gaan. (we moeten wel even kijken hoe het water er bij licht).
Daarna ga ik de 2de groep halen en kunnen de andere fotograven lunchen (ik regel geen lunch, neem dus zelf eten mee).
Wanneer de 2de groep gaat beginnen ben ik nog niet helemaal zeker van (dat licht er aan hoeveel modellen er precies ’s morgens komen) Dit zet ik later natuurlijk nog vast! Als er 5 modellen komen ’s morgens zal het verzamelen voor de middag groep rond 2 uur kwart over 2 komen. Komen er minder modellen ’s morgens dan zal dit eerder worden.
En dan zullen we het zelfde programma volgens als in de ochtend.
Ook de eind tijd hangt een beetje af van hoeveel modellen er precies komen. Komen er 10 modellen (wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren) dan zijn we rond een uur of kwart over 5 klaar. Maar waarschijnlijk wordt dit eerder!

Wat belangrijk is: onthoud dat we niet de enige in het gebied zijn. Er zijn wandelaars, mountainbikers en andere ruiters. Respecteer dus dat er nog meer mensen zijn.
Wat nog meer belangrijk is, ik ben altijd bereikbaar via bellen of SMS. Ik ben Niet bereikbaar via whatsapp op de dag zelf! Ik heb thuis wel gewoon internet, dus daar kan je me wel via whatsapp bereiken. Maar op locatie en in de trein heb ik waarschijnlijk geen internet en ben ik alleen via SMS en door te bellen bereikbaar!

Besluit het weer opeens Nederlands te gaan doen? Dan kijk ik op zaterdag middag of ik de meeting door laat gaan of niet!

Na de meeting geld voor de fotograven
- Er worden minimaal 5 foto’s per model afgeleverd.
- Er worden geen originele/grotere bestanden gratis weggegeven. Voor de rest mag je je eigen nabestel tarief hanteren.
- Je levert al je foto’s binnen 4 weken af.

Belangrijk voor de modellen is
- Netjes gepoetst en getoiletteerd paard.
- Netjes en schoon tuig! (Voor portret is of een hoofdstel of een netjes (eventueel leren) halster met een hengsten ketting ideaal, heb je geen hengsten ketting? Dan een net dun halstertouw)
- Neem wat dingen mee om je paard af te leiden, fotograven nemen hiervoor natuurlijk ook dingen mee, maar weet je dat jouw paard reageert op plastic zakjes, muntgerammel of iets anders? Neem het mee.
- Neem een tas met borstels en baby doekjes mee. Zodat je op locatie nog even een borstel over je paard heen kan halen.

Vergeet niet mee te nemen:
- Complete camera (Body, lens(zen), accu(s), geheugenkaartje(s))
- Lunch, drinken en eventueel tussendoortjes
- Zonnebrand! (ook al schijnt de zon niet heel vel je bent de hele dag buiten en de zon is al best intensief)

Ik heb er heel veel zin in! Als er nog meer vragen zijn stel ze gerust!
Zodra ik zeker weet hoeveel en welke modellen wanneer komen ga ik een presies schema maken en komt de precieze begint tijd van de 2de groep online en de eindtijd van de gehele meeting.

xFace

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 16:12

Super, Sanne!
Hopelijk kun je zo snel mogelijk het schema maken :)

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 16:19

Ik hoop het ook!

Ik ga trouwens zodra ik van iedereen het nummer heb (of in ieder geval het grootste deel) een whatsapp groep aanmaken om zo wat sneller te kunnen communiceren!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 18:35

Is het nog mogelijk om als model voor de middag aan te melden? Werd getipt door Laura. :)

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 19:46

absque_dubio schreef:
Is het nog mogelijk om als model voor de middag aan te melden? Werd getipt door Laura. :)

Dat is zeker mogelijk!
Stuur me even een pb, dan stuur ik je een link voor de Facebook groep!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 21:33

Super, wij hebben er zin in! Wat is er kwa outfit etc de bedoeling?

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 22:01

absque_dubio schreef:
Super, wij hebben er zin in! Wat is er kwa outfit etc de bedoeling?

In ieder geval in het net, dus geknot.
En voor de rest zou je in wedstrijd kleding mogen komen, maar een mooi rustig gekleurd dekje met bij pasende kleding zou ook erg mooi zijn!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 22:28

Geef maar aan wat de fotografen graag zien. :)

Onze wedstrijdset;

Afbeelding

Maar kan ook zoiets (baggerfotos maar gaat om t dekje)

Afbeelding

Afbeelding

Of ik heb een eskadron capri big square, of dat witte dekje van scapa met blauwe letters.
Hangt er dus vanaf of jullie echt wedstrijdoutfit willen of netjes zonder wedstrijdjasje.

xFace

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 08:51

Je wedstrijd set past denk ik het beste bij deze meeting, heb je nog een niet spierwit dekje die bij je jasje past? :)
Welke kleur is je eskadron big square? Anders kan je die ook doen, maar dan wel graag met bijpassende polo.

Gaaf peerd heb je daar trouwens, zeg!

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 09:38

Je wedstrijd set past prima!
Als je liever in een andere set gaat, moet je inderdaad wel een bijpassende polo doen.

Mij maakt het opzicht niet uit wat je doet :D

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:02

Kan ik me nog aanmelden als fotograaf ? :)

xFace

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:12

Is er iemand van de modellen of fotografen die mij aan het einde van de dag in Groesbeek kan afzetten..?
Anders kan ik jammer genoeg alleen de ochtend.

missanous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:04

welke ruiters met paarden komen er in de ochtend en welke in de middag?

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 08:04

horsesm mag mijn plek overnemen als organisatie dat ok vind/er geen andere fotografen "wachten".

Ik heb namelijk nog heel wat werk liggen dat af moet en ik zou de meetingfoto's pas na (minstens) een maand aan kunnen leveren....

Vind ik zelf eerlijk gezegd geen fijn gevoel :n

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 14:36

missanous schreef:
welke ruiters met paarden komen er in de ochtend en welke in de middag?

Ik ben nog aan het regelen, als je me even een pb stuurt met wat jouw het beste uit komt :D

horsesm@ We hebben inderdaad nog plek!
Als je even een pb stuurt met je nummer!

S_en_Z@ Wat jammer, maar begrijpelijk... Veel succes met al je werk!

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 14:44

Zoals het er nu uit ziet hebben we in ieder geval 4 modellen, en als Wenche zich weer beter voelt hebben we 6 modellen!
Bij 4 modellen ga ik wel even kijken of ik het door ga laten gaan, dus als iemand nog meer modellen kent (hoeft niet eens echt hoge dressuur te kunnen als ze maar leuk kunnen lopen) die zondag kunnen zou dat ideaal zijn!

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 18:27

Is er duidelijk schema welke fotografen/modellen komen en hoe het de wissels er op de dag er uit zien etc ?

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 18:44

horsesm schreef:
Is er duidelijk schema welke fotografen/modellen komen en hoe het de wissels er op de dag er uit zien etc ?

Het schema is nog niet af, ik heb van 2 modellen nog niet door gekregen of ze 's morgens of 's middags willen helaas.
Het basis schema zal zo zijn als op de vorige meeting en zoals hierboven uitgelegd.

Zoals het er nu uit ziet hebben we 6 modellen, en ik heb tot nu toe van 4 modellen mobiele nummers van wie ik dus zeker weet dat ze komen.

Per model gaan we 20 minuten portret doen, en we wisselen steeds door.
Daarna gaan we rijden.