[P] Strand, zonsondergang fotomeeting Groote Keeten 9 juli

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Callantsoog
7 (53%)
Bergen
2 (15%)
Hargen aan zee
3 (23%)
Petten
1 (7%)

Totaal aantal stemmen: 13

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 22:18

KimdeGroot94 schreef:
Is er misschien iemand met wie ik mee kan rijden? Ik kom uit Warmenhuizen!

Vanaf Schagen/Dirkshorn kan je met mij mee

KimdeGroot94

Re: [P] (Grote) Fotomeeting Callantsoog (NH) wie O wie ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 22:29

Zou super zijn! Jullie waren nog opzoek naar fotografen toch? Las het op Facebook!

Kimmsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 07:45

Hoi allemaal. Dezd fotomeeting lijkt me erg leuk om te fotograferen maar wanneer is hij nu precies? Donderdagavond de 18e? Ik benbenieuwd.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 12:11

Als het goed is dan was de meeting inderdaad op de 18e en ik dacht dat Famke rond een uur of 7 wilde verzamelen ;).

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-15 00:32

Hee meiden ! Dat is inderdaad het idee ! 7 uur verzamelen op de parkeerplaats van grote keeten ( een dorpje verder haha ) . Daar is het minder druk en een betere opgang voor de paarden . Ook kunnen de trailers daar staan .

Ik heb alleen één maar... De 19 e heb ik een her examen voor m'n havo , is vandaag bekend geworden .

Echter is deze in Amsterdam om 9:30 .

Moet dus even kijken of ik het allemaal ga redden met voorbereiden enz maar wil wel dat de meeting door gaat , mét of zonder mij .

Zal morgen even de lijst van iedereen maken die mee gaan . Super tof dat er nieuwe mensen mee gaan !

Ook onwijs bedankt pris !

Ik overleg morgen even met m'n moeder , maar omdat de meeting om 7 uur is kan ik het wel redden !

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 10:47

We gaan er gewoon voor, ik ben er met Jabato sowieso bij!

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-15 13:11

LadyKim schreef:
Modellen :
Petten of Hargen
-bokt naam : pietershof soort paard : haflinger biizonderheden : dikke bos met lange manen ~merrie
alleen Callantsoog
-bokt naam & naam : Dieselpaard / Ingeborg ,soort paard: tuigpaard ,naam: Diesel, bijzonderheden : mooi en sportief gebouwd , voskleurig brede bles. ~ruin

bokt naam & naam : Dorine92 // Dorine soort paard : onbekend, naam: Wohlan bijzonderheden : knap koppie , z dressuur
---------------------------------

-bokt naam & naam:Neskolay / Ans soort paard : Fries , naam: Jurre ,bijzonderheden :stoere ondeugende Friese ruin met mega dikke lange manen ~ ruin

-bokt naam & naam : lovelance soort paard : PRE ,naam : jabato, bijzonderheden : niet onder het zadel , stoer en ontzettend lief paard ~ruin
Andere paard : naam: Ruperta ,ras:PRE , bijzonderheden: mooie maat , vrij imposant en barok

FOTOGRAVEN
Naam & boktnaam: Dandy200// Anne Schrieken , camera: Canon EOS 1100D

Naam & boktnaam : KimdeGroot94

Naam : Love__mandy

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-15 13:13

lieve meiden ,
Helaas zal iemand anders deze meeting verder moeten organiseren , ik moet namelijk echt m'n her examen halen. Deze is vrijdag om 9:30 in Amsterdam.

Vind het echt heel jammer maar helaas gaat school voor , hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen en alsnog een leuke meeting hebben.

Lieve pris , zou jij misschien het laatste stukje over willen nemen ? Of iemand anders ?

Sorry :(

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 16:13

Ik vind het prima om de meeting veder over te nemen, en snap heel goed dat je her- examen eventjes voor gaat ;).

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 13:13

De plek waar we donderdag afspreken is de parkeerplaats in Groote Keeten bij de strand opgang.
adres: Duinweg 11 1759 NW Groote Keten
Er is ook een bushalte bij de parkeerplaats, deze is te bereiken met bus 152.

We verzamelen dus om 7 uur en zullen dan om kwart over 7 naar het strand gaan.

Morgen zal ik een tijdschema maken voor de meeting, en ook hebben we nog plek voor een aantal fotografen. :)

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 13:16

Ik sta nog steeds op de lijst, maar heb mij een aantal dagen geleden al afgemeld. Dit omdat ik die week al 3 fotoshoots heb en het me dus gewoon niet uitkomt ;)

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 13:21

love__mandy schreef:
Ik sta nog steeds op de lijst, maar heb mij een aantal dagen geleden al afgemeld. Dit omdat ik die week al 3 fotoshoots heb en het me dus gewoon niet uitkomt ;)

Snap ik Mandy, ik heb deze meeting nu op me genomen en zal morgen een betere lijst maken. Wil alleen wel de afgemelde fotografen mee geven dat het niet erg netjes is om je op het laatste moment af te melden :o staat erg slordig/ onprofessioneel ;).

Ik haal je er direct af en snap dat deze meeting in het begin niet zo goed georganiseerd was, maar ik vind wel dat Famke echt heel erg haar best heb gedaan.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 13:23

LadyKim schreef:
LadyKim schreef:
Modellen :

Callantsoog
Teiger150 / Priscilla / Tinker Jack hoog in VD / Dressuur of western

-bokt naam & naam : Dieselpaard / Ingeborg ,soort paard: tuigpaard ,naam: Diesel, bijzonderheden : mooi en sportief gebouwd , voskleurig brede bles. ~ruin

bokt naam & naam : Dorine92 // Dorine soort paard : onbekend, naam: Wohlan bijzonderheden : knap koppie , z dressuur
---------------------------------

-bokt naam & naam:Neskolay / Ans soort paard : Fries , naam: Jurre ,bijzonderheden :stoere ondeugende Friese ruin met mega dikke lange manen ~ ruin

-bokt naam & naam : lovelance soort paard : PRE ,naam : jabato, bijzonderheden : niet onder het zadel , stoer en ontzettend lief paard ~ruin

FOTOGRAVEN
Naam & boktnaam: Dandy200// Anne Schrieken , camera: Canon EOS 1100D

Naam & boktnaam : KimdeGroot94

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 13:29

Ik kan met Jack in western tuig
Afbeelding

of dressuur matig met/zonder jurk
Afbeelding

Wat vinden de fotografen het leukste/ aanvullenste voor hun portfolio?

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 16:05

Dat snap ik. Ik ben normaal ook niet van het afmelden. Maar ik heb de 20ste al een meeting en de 21ste moet ik bij een stal een stuk of 10 paarden op de foto zetten. Dan heb ik de 27ste ook nog een shoot. En deze waren al eerder gepland dan dat deze datum er was. Vandaar dat dat voor mij voor gaat

gebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 18:43

hee hebben jullie nog een plaatsje voor mijn pony en een vriendin der pony?

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-15 19:32

teiger150 schreef:
Ik vind het prima om de meeting veder over te nemen, en snap heel goed dat je her- examen eventjes voor gaat ;).

Super lief ! Vind het echt heel jammer maar is helaas niet anders.

Heel veel plezier alsnog en blijf uiteraard volgen (:

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 21:57

Hoi allemaal,

Ik heb erg slecht nieuws vanmorgen zijn allebei mijn pony's uitgebroken en heeft mijn Fjord een dik been opgelopen (net nadat ze 1 week hersteld is van een hoefbevangenheid waar ze een maand last van had). Hierdoor ben ik elke avond, deze week in de wei aan het stappen/koelen en heb daardoor niet zo veel tijd om te plannen voor de meeting van donderdag. Overdag loop ik stage of zit ik op school waardoor ik het vaak ook niet red om te plannen, dit doe ik daarom altijd savonds.

Tevens hebben wij te veel modellen en te weinig fotografen, is het een idee om de meeting 2 weeken uit te stellen? Dat we hem houden op 30 Juni?

Dan heb ik nog ruim de tijd om meer fotografen te vragen, want ik heb nu echt te weinig tijd om dat voor donderdag te doen.

Ook zijn er te veel modellen voor de meeting, @gebokt is het daarom goed dat ik jou en je vriendin op de reserve lijst zet? Want met dit aantal modellen gaat het niet lukken om een zondsondergang meeting te doen. Ik kwam er achter dat we dan ook echt heel lang bezig zijn met portret foto's als we dan ook nog willen losgooien moeten modellen een uur wachten...

Morgen avond wil ik graag horen of mensen het door willen laten gaan met maar 2 fotografen (hou er wel rekening mee dat je dan ruim 2 uur staat te wachten soms) of het verplaatsen naar een andere datum 29 of 30 Juni of 1 Juli.

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 22:01

Ik zal morgen even kijken of ik de 30e kan.

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 22:02

Van mij mag het ook verplaatst worden. Ik ben niet zo moeilijk :P
Het moet allemaal wel haalbaar zijn voor iedereen.

Sterkte met je pony's!

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 22:10

@pupp1128 zou super zijn als je mee kan, vriendin van mij kan dan ook mee als fotograaf dan gaan we al van 2 naar 4 ;)

@lovelance Bedankt, zit mijn ouwe merrie niet helemaal mee dit jaar :(. Op het moment is deze meeting jammer genoeg niet echt haal baar (is wel haal baar, maar word niet echt een succes met te weinig fotografen). Maar hij is wel echt haal baar te maken, doordat er toffe modellen tussen zitten. Alleen moet er dan wel de tijd zijn om fotografen te zoeken ;).

Famke kan jij dan ook weer meedoen als we de meeting verplaatsen :D.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 22:11

Ik kan ook gewoon. Eventueel zou de 29e nog lastig kunnen worden voor mij, maar dat kan ik even navragen

Kimmsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 22:35

En als het verplaatst blijft het op een donderdag? Of wordt het in het weekeinde? Ik kan namelijk alleen zondag geloof ik...

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 22:43

De 30e word hem helaas niet voor mij, helaas :\

Dandy200

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 22:53

Ik sta ook nog op de lijst als fotograaf. Heb me al een tijd geleden afgemeld, ik kan gewoon echt niet doordeweeks. De 30ste ben ik op vakantie