Was er een beetje over heen gelezen, maar geeft niks hoor. Wanneer denk je ongeveer dat je het weet?
Jolliej
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-15 21:35
Ik heb toch alvast maar even een schemaatje gemaakt. Heb nog niet van iedereen bevestiging en het is nog niet zeker dat Funky Mistic meegaat, maar dat hebben we deze alvast maar
Nee hoor hij hoeft niet los, als je dat niet wilt. Probleem is aan de lijn is voor ons veel bewerken (maakt mij niet uit) en je ziet het vaak door vervorming in de halsband en dergelijke. Ook vaak minder enthousiast en dergelijke, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Als je het niet vertrouwd vooral niet doen. Je kan het altijd ter plaatse even bekijken. Kan het wel begrijpen met zo'n klein hondje!
JoycexEnya
Geplaatst: 17-04-15 20:13
Ik zeg het liever even dit is voor mij de eerste keer dat ik met een honden meeting meedoe dus niet echt nog honden gefotografeerd zal even voorbeelden sturen.
Laatst bijgewerkt door JoycexEnya op 17-04-15 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Is goed, geeft helemaal niets, is alleen maar leuk! Kun je weer wat nieuws leren, dus waarom niet
Joosiien
Geplaatst: 17-04-15 20:28
Het maakt inderdaad niks uit, kun je lekker oefenen toch!
Dan zeg ik ook alvast dat die boomer van mij aardig kan "keffen", maar eigenlijk een dikke scheiterd is. Hij ziet er dan heel "stoer" uit, vind ie zelf.
JoycexEnya
Geplaatst: 17-04-15 20:30
Dat is indd waar daarom heb ik me opgegeven, maar wou het graag medelen (of hoe het schrijft) Deze zijn van vorig jaar, heb zondag nog foto's gemaakt
Ja het schiet al mooi op gelukkig! We gaan ervoor. Ik zal volgende week nog even een pb doen met de laatste informatie en dergelijke en dan hopen op een mooie dag!
Als het goed is heb ik iedereen nu een PB gestuurd met de laatste informatie voor aankomende zondag. Heb je niets ontvangen, meld het even, dan stuur ik het alsnog even op!
Ik had ook nog stiekem een vraagje aan de fotografen. Mijn vriend gaat mee voor Binke, maar ik zou graag zelf ook nog een fotootje willen met Binke en graag eentje met zowel mijn vriend en de hond. Als we dit aan het einde misschien nog even snel zouden kunnen doen, zou ik heel erg leuk vinden
Ja klopt, we lopen langs het Canadameer heen, als het goed is komt Canada 3 uit bij een wit huis, en dan een paar meter verder is dan de parkeerplaats. Opzich is het niet moeilijk te vinden, maar daarom hebben jullie me telefoonnummer, dan kunnen jullie me bereiken mochten jullie het niet vinden!