Jammer, maar ik sta redelijk bovenaan in de reservelijst! Leuk! Mag ik vragen volgens wat voor criteria jullie fotografen hebben gekozen? Puur uit interesse hoor!
Ik moet mij helaas afmelden, mijn ouders hebben de dag ervoor een vakantie voor mij geboekt. Maar dat is natuurlijk ook leuk Bij een evt 3e vervolg ben ik zeker weer van de partij!
Jammer dat er wat mensen moeten afmelden zeg, maar zoals bij vakantie wel een leuke reden gelukkig Ik heb er veel zin in, gezellig team ook (degene die ik ken dan, de rest vast ook )
Jammer maar helaas, komend weekend komt er weer n mailtje met oa een opzet van het schema, aanvullende informatie en dergelijke
Cynn schreef:Minh je zou toch naar Almere komen om met mij mee te rijden?Yes! Alleen als er toevallig iemand langs lelystad komt rijden is dat net iets handiger dan met de trein naar almere etc
Heb er zo'n zin in! *stuitersmilie-waarvan-ik-de-code-niet-weet hier in gedachte invoegen aub*Iemand langs Hilversum, toevallig? Of anders een ander station daar in de buurt of op de route Hsum-IJmuiden?