Ik begreep dat de fotografen nu gaan stemmen wie er daadwerkelijk meegaan als model, dus is nog niet zeker of je er ook bij bent? Is de eerste keer dat ik me hiervoor opgeef vandaar deze vraag. Als ik toch nog iets moet doen dan hoor ik het graag.
Ik zal er als ik thuis ben naar kijken. Voor nu staan de fotos volgens mij wel goed in het topic zelf dus als jullie het niet erg vinden moeten jullie ze tot vanmiddag ff opzoeken in het topic.
Oeehh spannend!! Normaal ga ik altijd mee als fotograaf maar ik dacht laat ik nu eens proberen eens met een pony te gaan.
CastaMickey
Geplaatst: 17-03-15 13:20
Zoveel mooie modellen!! Ik ben nu aan het stemmen maar kan echt niet kiezen haha wordt nog lastig Hoop echt heeeeeeel erg dat ik kan op de datum straks!!
Edit: Heb er nog 4 over en mag er maar 2 kiezen ik kan dit niet jongens Te veel knappe modellen!
Laatst bijgewerkt door CastaMickey op 17-03-15 13:24, in het totaal 2 keer bewerkt
Naoom_
Geplaatst: 17-03-15 13:21
ZeSteigert schreef:
Zoveel mooie modellen!! Ik ben nu aan het stemmen maar kan echt niet kiezen haha wordt nog lastig Hoop echt heeeeeeel erg dat ik kan op de datum straks!!
Dat hoop ik ook haha!! Zou zonde zijn als we dan niet kunnen