Ja dat is hij zeker alleen zit hij nu net in een periode van bananen in de oren. Maar misschien is het net zoals in stadspark in kampen met foto's maken. Toen luisterde hij perfect
JesdaJinn
Geplaatst: 24-05-15 21:57
Deze foto is door mijzelf gemaakt toen ik alleen was. Commando af en blijf en blijven netjes liggen. De Border Collie niet altijd maar die is nog maar 2.
Judith, zie je Jinn weer, maar nu volwassen en Flappie natuurlijk ook.
Stiekem wel blij dat Flappie mag komen. Die is 8 jaar (bijna dan) en wil graag nog leuke foto's van hun samen en misschien met mij er bij?
WiancaR zou je het willen navragen? of honden handig zijn weet ik niet, maar misschien als ze in een thema willen (bv indianencirkel om het oog van de honden, meisjes in cowboy- of indianenlook) dat het wel kan.
Ja, ik ben min of meer verplicht 's middags mee te gaan uiteten met de schoonfamilie, en vaak is zo midden op de dag ook niet heel handig ivm andere afspraken haha
Geeft niks hoor. Ben denk ik zelf hele dag aanwezig tenzij het me gaat vervelen Heb toch niks te doen en kom die donderdag er voor net van vakantie weer dus een dagje met de honden op stap zie ik wel zitten