Ohja. Nee dan lukt het voor mij op 2 mei echt niet; ik zou alleen in de ochtend kunnen. Mocht je 'm toch verplaatsen naar de 9e oid houd ik me aanbevolen want fotografie en jachthonden is natuurlijk wel een hele mooie combi op een zaterdagmiddag
Bunn
Geplaatst: 20-04-15 16:06
Ik vind alles prima (maar dat is omdat ik stiekem hoop dat ik nog mee mag.)
Edit: dat roep ik wel heel mooi, maar ik vind alles prima als het op de 2e is. Voor de 9e heb ik iets anders staan.
Het wordt sowieso 2 mei, de lijst zal ik vanavond weer even helemaal bijwerken. Gisteren heb ik aan Ingeborg gevraagd of zij met haar vader wil kortsluiten of hij het ziet zitten om de workshop te doen. Ik ben nog even in afwachting van haar reactie.
Neej
Misschien is het even handig om te vermelden dat ik zelf niet kom, maar mijn vader en mijn broertje. Het is het verjaardagscadeau van ons aan mijn vader maar ik ben jammer genoeg zelf dan op vakantie met mijn moeder. Dus kijk niet raar op als er geen 18 jarig meisje aankomt, maar een 53 jarige man
De vader van Ingeborg heeft helaas 2 en 9 mei reeds andere verplichtingen, dus het zal de ''gewone'' fotomeeting met jachthonden en wild worden. Om deze rede vallen er tevens 2 modellen af en ben ik dus nog op zoek naar andere modellen die het leuk vinden om met hun jachthond deel te nemen aan deze meeting. De honden hoeven dus niet meer een bepaald niveau te hebben, maar dienen vanzelfsprekend wel netjes en met respect met het wild om te gaan. Het schema zal ik vandaag of morgen alvast maken en hier plaatsen
Het schema in elkaar gezet. Ik heb 20 minuten per model gedaan, zodat de modellen wat tijd hebben om wat simpele (water) apportjes met hun hond te doen Tevens nog steeds op zoek naar 2 modellen.
Vanwege het gebrek aan aanmeldingen en het tevens niet reageren van een van de huidige modellen ga ik deze meeting niet laten doorgaan. Ik vind het ontzettend jammer en had er graag een geslaagde en succesvolle fotomeeting van gemaakt. Wellicht probeer ik het over een tijdje nogmaals.
Ach wat jammer dat er te weinig aanmeldingen zijn.
Bunn
Geplaatst: 29-04-15 08:45
Oh neeee! Ik keek hier zo onwijs naar uit! Zo jammer!
Bunn
Geplaatst: 29-04-15 08:52
Maar, maar, maar... Kunnen we het niet door laten gaan met vier modellen? Dan wachten we allemaal wat langer bij het laatste model, maar dat is misschien niet heel erg?
En wie reageert er niet? Sunneva toevallig? Want zij was geloof ik op vakantie met haar moeder: deze meeting was een cadeautje voor haar pap en broertje. Kan zijn dat ze daarom niet op tijd bijleest.