Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:*kuch* Was gisteren laat toen ik dit berichtje schreef, kijk even goed naar het schema op mijn website TS, daar staat op waar en wanneer je wel welkom bent met paarden.
http://fotograferenaanstrand.weebly.com ... 2_orig.jpg
Op het activiteitenstrand mag je wel het hele jaar door, maar zijn paarden verboden op zon- en feestdagen tussen 12:00-19:00 uur.
Op het zonnestrand mag je in het hoogseizoen alleen tussen 19:00-10:00 uur. Daar buiten om ook verboden en nog steeds verboden op de zon- en feestdagen tussen 12:00-19:00 uur.
Als je naar Hargen wilt, wordt het sowieso op een andere dag dan zon- en feestdagen en alleen op het activiteiten strand.
Je kunt je daar beter ook aan houden want er wordt streng gecontroleerd en de boetes zijn niet te min.
In de duinen mag je het jaar rond komen op alleen de ruiterpaden.
magda_90 schreef:[ITP] Fotomeeting Hargen aan Zee
Zit alleen te bedenken, het is een stukje lopen vanaf de duinen naar de parkeerplaats (15 minuten) en vanaf de parkeerplaats naar het strand (15 minuten). Je moet via de parkeerplaats om naar de duinen of strand te komen. M.a.w. met een zonsondergangmeeting zou je denk ik het beste alleen het strand kunnen doen want anders zijn 6 modellen met zo weinig tijd echt te veel.
Hét moment met zonsondergang is natuurlijk ook ontzettend kort en 6 modellen rouleren lijkt mij dan te veel. Kun je denk ik beter 3 of maximaal doen?