jaa die hebben ze erbij gezet met de aanmelding. Maar ik ga nog een moodboard maken qua stijl en accessoires dus maak er ook een met de modellen.
Lau
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-15 21:02
Ik zat zelf te denken aan 30 min per model, dit omdat ik niet als groep samen wil blijven. We verzamelen na elk half uur weer op het plein bij het musis kwartier. Vanuit daar kunnen we dus de hele stad gebruiken. En kan iedereen zijn eigen weg zoeken en zelf plekken ontdekken. Dit zodat we niet met iedereen in het zelfde steegje staan te schieten. En een half uur is mooi ruim om een goede plek te zoeken en ook om meerdere plekken te gebruiken. en weer terug te lopen naar het verzamelpunt.
Moodboards:
Wendy:
Alice:
Zoe:
Ardine:
Julot:
Linda:
Lau
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-15 22:01
dan krijg je dit idee: we verzamelen om 13:00 uur op velperplein, dan lopen we naar het musiskwartier. Dat is ongeveer 1 minuut lopen, daar leg ik even het plan uit en dan kunnen we 5 over starten.
Persoonlijk vind ik het altijd wel fijn om groepjes te maken. 2 fotografen en 2 modellen bijvoorbeeld. Anders loop je al gauw vast. dan heb je wat meer kans om te overleggen en ideeën te delen.
Ah kak.. Ik had er echt superveel zin in, maar nu blijkt dat de datum van onze carrouselkampioenschappen is verplaatst. =( Ik moet helaas ook afzeggen.
Naoom_
Geplaatst: 26-04-15 00:11
Ik moet mij helaas afmelden, want ik ga dan op vakantie..