Ik ga het nu niet meer aanpassen, haha. Anders komt daar te veel gedoe over, dat moet ook niet.
En KarmaWitch, je krijgt ook elk paard voor je. Dit zal zo geregeld worden. Paarden en fotografen draaien steeds door, ik zal het zo inplannen dat je elk paard 1x hebt gehad
Nog een reserve fotograaf meld zich aan... Wil je overigens niet met een ochtend en middag groep werken? Zo kun je meerdere modellen zich in laten schrijven? Of lees ik daar over heen?
Is in principe mogelijk, maar Appelbergen is een vrij klein bos met veel wandelaars, honden en kinderen in het weekend. s' Morgens leek ons een goede optie, omdat de meeste mensen dan nog uitslapen en dan is het dus nog wel rustig in het bos. Wellicht als de fotomeeting een succes is dat er later nog een in Appelbergen georganiseerd kan worden
Ja, we draaien 5 keer door en in tegengestelde richtingen. (5 locaties, 5 paarden, 5 fotografen), paarden draaien in tegengestelde richting als fotografen.
Maar ik zal uiteraard een duidelijke indeling gaan maken van hoe laat, op welke plek en wie je gaat fotograferen of door wie je gefotografeerd zal worden.
Ieder paard zal dus door iedere fotograaf worden gefotografeerd, maak je geen zorgen
Ja, bijrijder mag van mij. Dan moet je wel zelf van te voren alvast even goed bedenken wie wat en wanneer gaat doen, zodat we niet in de problemen komen met het tijdschema
Weet iedereen die nu in het lijstje van model en fotografen staan 100% zeker dat zij mee kunnen doen op zaterdag 14 maart 2015 vanaf half 10 's morgens? Hoe laat het eindigt kan ik nog niet zeggen nu, ik zeg hooguit tussen 12 en 1 uur. Heel ruim genomen hoor!
Ik ga volgende week, als ik een weekje vakantie heb, aan de slag met de regels/richtlijnen van de meeting, de indeling/het schema, en ik ga een klein plattegrondje maken voor de duidelijkheid. Dit zal ik allemaal bij elkaar zetten en ik zal het hier plaatsen en ook ff iedereen pb'en. Kan nog niet zeggen wanneer dit af zal zijn, ik zal proberen over +- twee weken.
Nee, want bij heel slecht weer ga ik niet voor dag en dauw op staan om dan een beetje in de regen te gaan staan verkleumen met een goor paard Verder hou ik de 14e inderdaad gewoon vrij, maar 100% garantie kan ik je niet geven.
Haha, ik bedoel natuurlijk 100% zeker mits het goed weer is en jij zelf niet met 40 graden koorts in bed ligt Maar dat zijn natuurlijk uitzonderingen.
Bij een klein beetje motregen valt het denk ik nog te overwegen, maar bij keiharde storm natuurlijk niet. Dan zal ik die dag zelf ook zsm hier zeggen dat het verplaatst wordt. Zal natuurlijk ook de dagen ervoor de weersvoorspellingen goed in de gaten houden.
Ja, hier ook een 'zeker' voor zover dat te zeggen is. Wel heb ik een paard met een blessure, en als het echt heel slecht met hem gaat dan laat ik het zsm weten. Maar op dit moment rijden we voorzichtig en hebben we daar beiden heel veel lol in, dus ik hoop van harte dat we gewoon kunnen komen . Misschien wel handig om een reserve te houden, puur voor de zekerheid.