ikke ben er met Mira : ) moet zeggen dat ik nog geen kostuum heb.. maar wordt uiteraard geregeld en heb wel een leuk idee
Rambogirl
Geplaatst: 24-04-15 13:21
Wat is het stil hier in het topic. Lijkt wel of niemand er zin in heeft!! Ondanks dat ik weinig tijd heb ivm mijn zieke paard heb ik al een beginnetje gemaakt met Sparky zn outfit wat ik jullie wilde laten zien. Maarja als niemand zin heeft in de meeting laat ik m ook niet zien.....
mayoxy
Geplaatst: 24-04-15 14:44
hier nog steeds zin in de meeting hoor , had al om een foto gevraagd , idd wel jammer dat het zo stil is ik heb het op dit moment ook druk met van alles dus vandaar dat het vanuit mijn kant ook wat stil is hihi
Ja, ik ben erg benieuwd Rambogirl! Heb er ook zin in
Gister wat plaatjes geschoten op stal, helaas had ik alles bij me behalve mn SD kaartje dus toen maar met mn telefoon. Dat gebeurt me dus ook nooit meer!
Ik ga deze week de setjes aan passen en kijken hoe ik de vleugels ga bevestigen.zal dan ook foto's maken.mocht er een middag groep komen zou mijn voorkeur in de middag zijn.
Rambogirl
Geplaatst: 27-04-15 12:23
mayoxy schreef:
Ik ga deze week de setjes aan passen en kijken hoe ik de vleugels ga bevestigen.zal dan ook foto's maken.mocht er een middag groep komen zou mijn voorkeur in de middag zijn.
Mijn voorkeur zou ook middag zijn in het geval van 2 groepen.