Ik zie graag van alle modellen die mee mogen bevestiging in het topic. Van Eliane weet ik dat ze niet in het topic kan posten i.v.m. te weinig posts. En ik hoor ook graag of de reserves de datum vrij houden of niet.
Jammer dat ik niet mee mag, maar toch nog eerste reserve. Jullie hebben leuke modellen uitgekozen! Ik blijf sowieso het topic volgen om het eindresultaat te zien. Ben erg benieuwd!
@ Priisss, hou je de datum wel vrij als eerste reserve?
En als je als model een eigen moodboard wilt maken is dat altijd top! Dan kunnen we kijken of het overeenkomt met wat de fotografen in hun hoofd hebben zitten. Het is uiteraard niet verplicht.
N.B. Ik hoor graag of de modellen zelf ook kleding hebben liggen die bij het thema past. Denk aan hotpants, topjes, vesten. Lichte kleuren, wit, beige etc. Accessoires zoals een hoed of ketting met veren. Bij twijfel kan je een foto plaatsen. En welke maat jullie hebben voor top en broeken.
Channiiiej
Geplaatst: 02-02-15 21:34
Zo ik kom even dit topic vol spammen met een aantal moodboards die ik in elkaar heb gezet haha! Ik heb een aantal verschillende moodboards gemaakt rond het thema, boven elk moodboard geef ik wat uitleg erover
Ik heb zelf wel wat kledingstukken en sierraden die bij het thema passen! Ik zal binnenkort wel even foto's plaatsen hiervan Verder heb ik voor topjes maat S/M en voor broeken maat 38.
Moodboard 1: Ik dacht dat het misschien leuk zou zijn om iets met een mooie schommel te doen? Zo'n schommel van hout met evt bloemen/doeken er omheen, zodat het op gaat in de natuur? Heb dit al vaker bij bokt-shoots voorbij zien komen. Lijkt mij erg gaaf! Is er iemand die aan zo'n schommel kan komen? Anders kunnen we er misschien een in elkaar zetten
Moodboard 2: Dit moodboard staat voor ideeën over haar en make-up. Mij lijkt het heel mooi om alles een beetje natuurlijk te houden, met wat zwart tinten (lichte smokey eyes) en eventueel wat extremer zoals de middelste foto. Het haar lijkt mij het mooiste los en in lichte krullen of van die warrige losse vlechten?
Moodboard 3: Op het derde moodboard heb ik plaatjes gezet van sierraden en ideeën voor in het haar. Je ziet bij boho altijd veel van die groene en houten sierraden. Verder heb ik hier ook het idee voor bloemen in de haren in verwerkt, en eventueel zijn er ook van die haar sierraden!
Moodboard 4: Op dit laatste moodboard heb ik een aantal plaatjes gezet van de totale sfeer die ik mooi vind en de ideetjes over kleding die ik bij het thema vind passen!
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening over mijn moodboards Als ik er zo mee bezig ben, heb ik al zóóóveel zin in de meeting haha!
Ik heb even een facebook groep aangemaakt, dit lijkt me iets makkelijker/sneller communiceren. Je kunt hem vinden onder "FM Soesterduinen 23 mei." Hier kan je gewoon berichten plaatsen, eventuele vragen aan de groep en je ideeën d.m.v. foto's delen. Om lid te kunnen worden moeten jullie mij even toevoegen op facebook: https://www.facebook.com/naomidebruijnn