L&DD is voor mij ook niet dichtbij, maar eerlijk is eerlijk ik vind het daar prachtig en ik heb er de rit wel voor over Bos en strand vind ik beiden mooie plekken voor bruidsfotografie, het heeft allebei wat!
Stuur maar een PB als js mee wilt! Leuk dat er toch ook animo is vanuit de modellen!!
Over de locatie, ik heb twee boslocaties opgeschreven: Leusden & L&DD, voordeel van de eerste is dat alles dichtbij is, nadeel van de tweede is dat je een flink stuk moet lopen (vanaf waar ik bekend ben, vind ik wel een fijner idee). Nadeel van beide: veel zon + zand ook, wat zowel voor de foto's als de jurk niet prettig is.
Ach ik ga er nog wel is even naar kijken in het weekend, wil sowieso pas beslissen als de fotografen en datum bekend is. Als er modellen zijn die evt. Ook in juli zouden willen, op het strand, geef je op!
Zowel fotografen als modellen, ik kan 3 a 4 mensen meenemen in de auto, als het op de route ligt wil ik langsrijden, anders is het mogelijk om naar Rotterdam Alexander te komen. Ik heb een redelijk grote kofferbak.
flettie
Geplaatst: 12-12-14 08:31
Ow dan gaat mijn voorkeur toch wel uit naar Leusden. Scheelt mij zeker de helft aan reistijd
Ik stuur je een pb mijn voorkeur is alleen wel loonde en drunense.. Anders is het te ver uit de richting voor me..
Juli zou bij mij eventueel ook wel kunnen.
Misschien is de locatie waar onze bruiloft foto's zijn gemaakt ook wat ? Is een stuk bos met heide en een water oppervlakte genaamd Wit Holland te Middelbeers ?
Heb eventueel wel wat foto's waar je aan kunt zien hoe het eruit ziet, maar dat eventjes per pb. Manlief staat er namelijk ook op
Ik kan alleen als het in de Loonse en Drunense Duinen is... Of Jikke en ik moeten beide als fotograaf uitgekozen worden en Jikke gaat met de auto
En ik wil best modellen uitnodigen, maar dat doe ik dan wel pas als ik ben uitgekozen en de locatie weet.. Want anders is het te vaag om ze uit te nodigen.. (en later te moeten zeggen dat ik alleen niet mee doe..)..
A_nouk
Geplaatst: 12-12-14 10:29
Voorkeur wat betreft locatie is dus flink verdeelt
Hebben jullie eigenlijk al een idee wat voor foto's jullie willen ? Een mood board ofZo op PINTEREST ?
Ik zal dit wel weer veel te laat zien. Ik ben een beginnend fotografe en zou heel graag mee willen om te kunnen oefenen. Ook heb ik jaren voor de camera gestaan, dus als dat nodig zou zijn kan ik ook als model inspringen.
Naoom_
Geplaatst: 12-12-14 10:54
Mijn voorkeur gaat dan wel uit naar Leusden, ivm de reistijd. Ik kan ook van de zomer op het strand, dat is voor mij om de hoek.
Mijn voorkeur gaat ook uit naar de Loonse en Drunense duinen.. Maar als Femke en ik worden uitgekozen en dus evt reiskosten kunnen delen wil ik wel kijken voor Leusden...
Leusden is voor mij 3 kwartier dichterbij dus daar gaat de voorkeur dan wel naar uit. L&DD is voor mij 2 uur rijden Maar dat is voor mij verder geen reden om dan niet te komen. Ben benieuwd welke fotografen er mee mogen!