Ik eet er ook nooit. Google geeft wel veel leuks aan. Maar ik zou niet weten of het goed is. Ik denk dat we de garage vlakbij de stadswal moeten hebben. Weet alleen niet hoelang het lopen is naar het lieve vrouwenplein.
Is dat P1 Flintplein? Ik heb nu iig een draagriem aan mijn statief dus iets makkelijker sjouwen. Ik neem ook maar 1 body en kitlensje en groothoekje mee. Zal vd week eens naar de plattegrond van Amersfoort kijken.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 14-11-14 20:39
Volgens Laura (heeft daar in de stad gewoond) moeten we de Koestraat hebben...€1,90 per uur. (€1.50 per 48 min) Hij zit bij de Bristol. Grote Haag 21.
En we moeten ook de koppelpoort fotograferen volgens Laura.
Lijkt mij erg leuk om eens te proberen dit! 22 november is volgende week zaterdag he? Lekker dichtbij iig. Is er ergens een looproute ofzo, om te zien waar jullie heen willen?
Ik geloof dat de Koppelpoort al op ons lijstje staat.
Ik dacht gezien te hebben dat P1 net iets goedkoper was, maar zal deze ook even meenemen.
Ik eet niet zo vaak mediterraans, maar lekker!
22 November is inderdaad volgende week zaterdag. Leuk als je meegaat. We hebben nog geen looproute, maar landmarks die we op de foto willen zetten zijn koppelpoort en OLV toren. Zijn er nog meer toffe landmarks die eventueel in de avond uitgelicht worden?
@Marlies: Vandaag K weer. Meeting gaat niet door en te nat om er even op uit te trekken om wat testfoto's te maken... Misschien ga ik mijn woonkamer even opruimen en daar paar foto's maken. Schijnt ook handig te zijn voor huisverkoopfoto's.
@Tessa: Wat jammer zeg.
Bagheera_206
Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-14 12:45
Bokkers die mee willen/gaan (als je mee wilt, quote de lijst): - Bagheera_206 - XxJustinexX - Bellatrix - Firegirl - gaucho - JewEmm - Manou_xxx - Showteam - Marjoow
Laatst bijgewerkt door Bagheera_206 op 16-11-14 13:18, in het totaal 2 keer bewerkt
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 16-11-14 12:46
Ja, het is hier ook prutweer...maar idd, je ziet vaak verkoop foto's en dan lijkt het allemaal heel groot.