Fotomeeting Delfse Hout 12 Oktober (Delft, ZH)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miiejs

Re: Fotomeeting Delfse Hout 12 Oktober (Delft, ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 22:03

Stalduijdam; dat is wel super! Dan weet ik waar we ongeveer moeten zijn, ben er nog nooit met mijn paard geweest

Lottejulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 13:11

Hierbij een foto van Beer (staan er ook nog een paar in mijn profiel). Hij staat op dezelfde stal als Flip en Woody (Stal Duijndam) en we zijn bekend in het Delftse Hout.

Afbeelding

Ik hoor graag of wij nog mee mogen/kunnen doen?

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 13:34

Ik denk dat je dan als 1e op de reservelijst staat. ;) aan de hand vd lijst 1 pagina terug

Dszjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 10:47

Naoom_ schreef:
Leuk dat je mee gaat Wendy! Heb je toch een keer mooie foto's van jou en Woody! :D

Jaaa :D *\o/*

Sorry helaas een heel druk weekend gehad (gelukkig werd paardlief verzorgd door mijn verzorgster)!
Gisteren bijna de hele dag in het ziekenhuis gezeten met vriendlief (bleek een slijmbeursontsteking te zijn in zijn knie).

Dus de foto's maak ik vanavond als ik het niet vergeet en anders morgen!
Foto van mijn paard zal ik uploaden zodra ik de andere foto's upload. :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 16:15

Bij deze even een berichtje, ik kan gelukkig weer vogelvrij op bokt :')

Hieronder even het geupdate lijstje :+

Citaat:
Fotografen
1. chelle_dora / Facebook | Website -
2. LOVESUSHI | http://elindaisyfotografie.tk | https://www.facebook.com/elindaisyfotografie?ref=hl
3. Annwfyn - Facebook/Website komt nog
4. Erna / webalbums
5. Ash/ Website
6. Dshots / Website
7. maylotje - Facebook
8. Naoom_ / Website

Reserve:.
1. hazira - Facebook
2. Colorado - Website
3. Seni - Website
4. RdLFoto - Website

Citaat:
Modellen
1. hi5 / Trekpaard ruin of merrie
2. Anniick - Flip, Andalusier
3. maidmarry - Draver, 18 jaar
4. Miiejs - NewP Merrie
5. Tamara81 - Fries
6. Kellaxy - Geisha - Arabisch volbloed
7. StalDuijndam - KWPN
8. Lottejulia - Beer

Reserve:
1.
2.
3.

Zoals het er nu naar uit ziet hebben we leuke modellen, leuke fotografen en ook nog eens mooi weer op een mooie locatie :j

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 18:14

Je bent teruggg *\o/* *\o/*
Sorry off-topic ;#

Dszjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 18:34

Ik ga nu naar stal en zal meteen even foto's maken! :-)

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 19:58

Hallo, ik kom dit topic nu pas tegen, maar ik zou met toch nog aan willen melden als reserve. Ik sta ook vlakbij de Delfse hout dus als er een precieze locatie is dan kan ik gewoon onder de man komen.

Het gaat om mijn palomino kleurige pony Rubio. Op het moment van de meeting zal hij denk ik wel heel licht/ bijna wit zijn, maar toch even een foto om hem voor te stellen. In mijn onderschrijft staat ook nog een link naar een topic van een fotomeeting op het strand.

Afbeelding

Dszjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 21:23

Ohhhh Rubio! Daar bij loop ik elke keer nog net niet te kwijlen :o
Ben je inderdaad 1 a 2 x tegen gekomen in dh :-)
Ik ga nu de foto's van mijn telefoon afhalen en uploaden.
Het wordt denk P4.
P5 is echt achteruit gehold qua staat en heel veel kuilen dus absoluut niet aan te raden met trailers.
Heb dus voornamelijk foto's van P4.

Dszjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 21:46

Linkerzijde van de P4.
Afbeelding

Rechterzijde van de P4.
Afbeelding

Overzichtsfoto van de P4.
Afbeelding

Zijaanzicht vanaf de linkerzijde.
Afbeelding

Foto's zijn wel wat groot uitgevallen maar heb al heel lang geen foto's meer geüpload naar bokt..

Dszjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 22:05

Ook deze even in het groot. Kan ze alleen resize-en naar heel klein.

Afbeelding

Afbeelding
Foto in groot formaat is te breed volgens bokt dus deze in het klein.

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 22:16

Hier mijn knapperd. Wel obv met vervoer..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

DestinyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 22:22

hee wat leuk zeg in het delftse hout! ik zou ook graag mee willen als reserve als het nog kan :+
ik sta vlak bij Rubio, en ben ook bekend in het DH. ik zou dan met Lorna kunnen komen;
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 11:37

chelle_dora schreef:
Hieronder even het geupdate lijstje :+

Citaat:
Fotografen
2. LOVESUSHI | http://elindaisyfotografie.tk | https://www.facebook.com/elindaisyfotografie?ref=hl
4. Erna / webalbums
5. Ash/ Website
6. Dshots / Website
7. maylotje - Facebook
8. Naoom_ / Website

1. hazira - Facebook
2. Colorado - Website
3. Seni - Website
4. RdLFoto - Website

Citaat:
Modellen
4. Miiejs - NewP Merrie
5. Tamara81 - Fries
7. StalDuijndam - KWPN
8. Lottejulia - Beer

Reserve:
1. Rubio_lover - Rubio
2. DestinyJoy - Lorna
3.

Zoals het er nu naar uit ziet hebben we leuke modellen, leuke fotografen en ook nog eens mooi weer op een mooie locatie :j

Thanks voor de foto's van de locaties! Ik ga sowieso zelf nog een keer met de bus een dezer dagen spieken en foto's maken, maar het is wel handig dat er meer mensen bekend zijn in het Delfse hout :+

Ik heb wel een kwijlbakje nodig met deze modellen zeg :D

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 11:47

Ik hoop stiekem dat ik mee kan :) maar we wachten rustig af.

Niekje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 12:08

Is er eindelijk een fotomeeting korter dan een uur rijden!!
Weer vol, helaas!

Volgende keer beter.

Wel wil ik graag mijn gegevens achterlaten voor een volgende keer!

Boktnaam: Niekje4
Echt naam: Nicole Dijkhuizen
Website: www.staldijkhuizen.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 12:12

Niekje, je kunt je gewoon aanmelden voor de reservelijsten hoor. Kwestie van even laten weten of je als model of fotograaf mee wil en dan zet ik je gewoon op de reservelijst.

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 14:53

Ondanks de vele aanmeldingen wil ik me toch graag opgeven als fotograaf.

Boktnaam: JastieHorse
Naam: Christa
Website: Facebook

DestinyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 23:56

Oeh Es gaan we samen hopen! kunnen we er samen heen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 21:50

Citaat:
Fotografen
4. Erna / webalbums
5. Ash/ Website
6. Dshots / Website
7. maylotje - Facebook
8. Naoom_ / Website

1. hazira - Facebook
2. Colorado - Website
3. Seni - Website
4. RdLFoto - Website
5. JastieHorse - Facebook

Citaat:
Modellen
4. Miiejs - NewP Merrie
5. Tamara81 - Fries
7. StalDuijndam - KWPN
8. Lottejulia - Beer

Reserve:
1. Rubio_lover - Rubio
2. DestinyJoy - Lorna
3.

Hierboven weer even de lijst geupdate!

Nog een maandje en dan is het zover! Ik ga morgen/overmorgen aan een 'prototype schema' zitten.

Hier wel alvast (zowel voor modellen en fotografen natuurlijk :+ ) enkele 'punten' die toch wel belangrijk zijn. Dit om het allemaal zo gezellig, soepel en veilig mogelijk te houden natuurlijk.

Voor de modellen houdt dit in...

Ik wil graag dat we een 'goed' voorbeeld geven aan mede ruiters, andere bezoekers in het Delfse Hout en dat we hier nog veel vaker kunnen mogen komen. Hierdoor wil ik graag vragen om geen risico's te nemen met de paarden; mede hierdoor zullen we geen longeerfoto's maken en geen 'paddocks' af te zetten. Tijdens deze meeting richten we ons dus met z'n allen op portretfoto's en rijfoto's.

Uiteraard kunnen alle paarden anders reageren op elkaar, als je het idee hebt dat je paard iets of iemand eng vindt, neem dan geen risico en doe alleen wat veilig is voor jezelf en je paard. Het is fijn als iedereen de dag erna nog kan lopen in plaats van plat op bed te moeten liggen :+

Omdat het toch wat drukker wordt dan verwacht wil ik wel een ieder vragen om allereerst op tijd te zijn, maar ook om er rekening mee te houden dat je paard bij ieder fotografenkoppel toch 10 tot 15 minuutjes stil zal staan of in ieder geval, een dappere poging tot. Heb je een pretbek die het leuk vind om het hele park op stelten te zetten, ga hier dan alsjeblieft op tijd mee oefenen! Het zou zonde zijn als er straks veel stress is waardoor het voor het paard geen fijne dag wordt, en je er ook nog eens vervelende foto's aan overhoudt. Natuurlijk kun je niet alles voorspellen, maar het is wel erg fijn als de paarden een klein beetje stil willen staan en mee willen werken natuurlijk ;)

Uiteraard is het aan de modellen zelf om de outfit te bepalen voor de dag. Al zou het bij voorkeur wel heel fijn zijn als witte rijkleding wordt vermeden :)

Voor de fotografen heb ik ook enkele 'huisregels'... :+ Sorry als het trouwens vreselijk 'juffrouw achtig' klinkt :')

Ook wij moeten gewoon op tijd komen ;) Het zou rot zijn als er 4 stuiterende modellen staan omdat er de dag van tevoren een feestje was, iemand z'n sleutels kwijt is geraakt en tegelijkertijd ook nog eens eigenlijk liever op bed had willen blijven liggen. Een goede voorbereiding scheelt de helft; batterij geladen, kaartjes leeg, adres in de tomtom, 9292ov nog dubbelchecken en je vrolijke pet op ;)

Ga alsjeblieft met respect om met je medemens, zowel de bezoekers, de modellen als de fotografen. We krijgen allemaal genoeg tijd om foto's te maken, we staan in koppeltjes van 2 en het is de bedoeling om er een leuke dag van te maken. Iedereen doet ontzettend z'n best met de paarden en met de foto's om tot een leuk resultaat te komen!

Na de fotomeeting is het aan iedereen zelf om contact te houden/zoeken via bokt/email/app/websites/pb voor nabestellingen en resultaten van de fotomeeting. De tarieven voor eventuele nabestellingen zijn aan de fotografen zelf om te bepalen en ook het contact en de voorwaarden hiervan is tussen de fotograaf en 't model. Dit is ook een van de redenen dat er dus geen 'verzamelwebsite' komt van de fotomeeting via weebly of wix; iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen foto's en eigen afhandeling van eventuele nabestellingen.

Ik hoop natuurlijk dat dit allemaal voor iedereen wel enigzins vanzelfsprekend is, ik ga niet voor politie agentje spelen en wil er gewoon een leuke dag van maken :+

Ik wil aan iedereen vragen om wel nu vast te beginnen met vervoer regelen indien dit nog niet gedaan is (trailer, OV, carpoolen) zodat we niet de dag van tevoren 'fotomeetingstress' krijgen. 1 Oktober houd ik even een PB rondje, ook voor telefoonnummers voor een groepsapp. De groepsapp is alleen voor noodgevallen en zal op de avond daarvoor aangemaakt worden. Noodgevallen als in: paard los (je weet maar nooit :+ ) file op de weg, trailerpech, bussen rijden niet et cetera.

Tot dusver schijnen we een bizar mooie nazomer te krijgen dus ik ben d'r al helemaal blij mee :D

Voor de modellen; zijn er mensen die een voorkeur hebben voor een ochtend of middag groep? Dan houd ik daar rekening mee met het inplannen :+

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 09:40

Ik sta dan wel op de reserve lijst, maar mocht ik toch mee kunnen zou ik het liefst in de middag gaan. Dit omdat ik wel eventjes bezig ben met dat witte/blonde spook van mij schoon te krijgen. Mocht ik in de ochtend moeten, is dat ook niet erg, maar mijn voorkeur gaat uit naar de middag.

Ik heb trouwens altijd begrepen dat je in de DH eigenlijk niet van de ruiterpaden af mag. Nou heb ik er nog nooit problemen mee gehad als ik een keertje niet over het ruiterpad ging omdat het op dat moment een blubber zooi was. Maar misschien toch nog even een puntje van aandacht. Het lijkt mij dat het erg vervelend is als je er op de dag zelf achterkomt dat het niet mag. Misschien weet iemand hier er de precieze regels over?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 09:42

Rubio_lover schreef:
Ik sta dan wel op de reserve lijst, maar mocht ik toch mee kunnen zou ik het liefst in de middag gaan. Dit omdat ik wel eventjes bezig ben met dat witte/blonde spook van mij schoon te krijgen. Mocht ik in de ochtend moeten, is dat ook niet erg, maar mijn voorkeur gaat uit naar de middag.

Ik heb trouwens altijd begrepen dat je in de DH eigenlijk niet van de ruiterpaden af mag. Nou heb ik er nog nooit problemen mee gehad als ik een keertje niet over het ruiterpad ging omdat het op dat moment een blubber zooi was. Maar misschien toch nog even een puntje van aandacht. Het lijkt mij dat het erg vervelend is als je er op de dag zelf achterkomt dat het niet mag. Misschien weet iemand hier er de precieze regels over?

Logisch! Thanks voor het doorgeven alvast :)

Van het Delfse hout klopt inderdaad dat je niet van de ruiterpaden af mag. Ik heb van een vriendin van me wat foto's gezien en ik heb zo eens het vage vermoeden dat we méér dan genoeg ruimte hebben, dus op zich maak ik me er niet heel erg druk om :)

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 20:37

Ja hoor er is ruimte genoeg op de paden zelf :) Zou het vervelend vinden als er op zo'n dag mensen een boete/waarschuwing krijgen omdat ze van het ruiterpad af zijn gegaan, terwijl ze hiervan niet op de hoogte waren.

Dszjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 21:11

Ja ik ben ook blij met de nazomer :D

Mijn voorkeur weet ik nog niet :o
Ik ga normaal altijd elke zondag bij de voetbal van mijn vriend, broertje, schoonbroertje en stiefvader kijken :P.
3 weken van te voren staat vaak op de site hoe laat we moeten(volgende week dus waarschijnlijk?).

Maar als het niet te plannen is met de fotomeeting dan mis ik de voetbal maar een keer.
Thuiswedstrijden is in ieder geval sowieso om 1 uur thuis maar weet nog niet of dat zo is.
Maar mochten ze thuis spelen dan ben ik graag de allereerste :o
Welke tijd wordt er aangehouden voor de ochtend en de middaggroep (begin en +/-eindtijd).

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 21:37

chelle_dora schreef:
Citaat:
Fotografen
4. Erna / webalbums
5. Ash/ Website
6. Dshots / Website
7. maylotje - Facebook
8. Naoom_ / Website

1. hazira - Facebook
2. Colorado - Website
3. Seni - Website
4. RdLFoto - Website
5. JastieHorse - Facebook

Citaat:
Modellen
4. Miiejs - NewP Merrie
5. Tamara81 - Fries
7. StalDuijndam - KWPN
8. Lottejulia - Beer

Reserve:
1. Rubio_lover - Rubio
2. DestinyJoy - Lorna
3.

Mijn shetlander zou graag model staan op portretfoto's, ze heeft behoorlijk lange manen en heeft ook zowat altijd haar oortjes naar voren :D Jammer dat ik dit niet eerder gezien had, sta er echt vlakbij. Dan maar op de reservelijst las dat kan! Mag dat eigenlijk? Een shetlander? Of gaat het echt om rijfoto's?

Hier een foto van Larissa:
Afbeelding
Afbeelding