Zo snel mogelijk! Al moet ik eerlijk bekennen dat ik het de afgelopen week prive (onverwacht) zodanig druk heb gehad dat ik pas vanavond tijd heb om stem Pb-s te versturen. Excuses
Voor fotografen die zich inmiddels afvragen, waar blijft de stem-pb? Die komt niet... Ik heb inmiddels een schema op klad staan, krijg nu eerst bezoek, als het donker is zal ik het schema digitaal maken en hier plaatsen!
Het was ook de bedoeling dat jullie even niet snapten hoe of wat, ik had geen tijd om het uit te leggen Maar bijna alle modellen mogen mee. Ik heb twee opgave's gehad waarbij iemand opgaf voor iemand anders. Deze mensen staan bij mij altijd reserve (net als stalgenootjes zonder bokt), nu kwam dat precies uit. Excuses voor het lange wachten, al de fotolinkjes knippen en plakken kost nogal wat tijd
- Mocht je als model écht niet kunnen in de groep waarin je ingedeeld bent, meldt dit dan via Pb. Echter is de modellen indeling een praktische overweging (ivm hoogte paddockdraad en vervoer eventuele reserve), dus verandering zal alleen met goede reden mogelijk zijn. - In de ochtend zijn er twee duo's pony's, deze worden in principe enkel samen gefotografeerd, uiteraard mogen ze in overleg ook apart, maar hiermee kan in het tijdschema geen rekening gehouden worden. - Voor de fotografen: in de middaggroep zijn twee Fjorden, deze krijg je met portret achter elkaar voor de lens, lastig achteraf te bekijken wie wie is? Schiet tijdens het wisselen even een random foto van iets anders! - De twee reservemoddelen staan NIET op volgorde van eventuele deelname; Ine is voor de ochtend, Rianne is voor de middag. - Afmelden kan enkel via PB!
ADRES
Schipborgerweg 7 9483 TL Zeegse
!!!!! VERZAMELEN TEN ALLE TIJDEN OP DE PAKEERPLAATS!!!! (Mocht dit onverhoopt moeilijkheden met zich meebrengen, dan kan je mij bellen)
Wat een onwijs leuke modellen zeg! Erg verschillend, en leuke paarden, die PRE Weet nog niet 100% zeker of ik kan komen, vanavond weet ik waarschijnlijk of dat mag.
Zeegse is ook een heel mooie plek, ga er straks heen met mijn hond. Staat er 21 september de heide nog in bloei?
Ga er maar vanuit van niet, dan valt het mee als er nog (wat) paarse bloemetjes staan De bomen worden dit jaar ook veel eerder weer geel en oranje heb ik het idee, dus misschien dat de heide ook weer eerder is uitgebloeid.
Op de heide waar ik van de week liep, waren er nog maar delen zo mooi paars. Alleen waar je niet bij mocht komen zaten nog grotere stukken mooi paars, maar niet zo als 2 weken geleden in Beilen.
Leuke modellen! Ook diverse bekenden, of althans waarvan ik resultaten heb gezien bij andere meetings waarbij ik mij noodgedwongen had moeten afmelden.
Uiteraard ook Caspian weer.
Anoniem
Geplaatst: 07-09-14 13:21
HRE schreef:
De heide in zeegse was vanochtend nog helemaal paars
Super!! Ga er zo heen met mijn hond. Hopen dat het een beetje mooi weer blijft.
Haha Magda Je mag ook wel een rondje op hem rijden hoor! Ik ga er gewoon voor dat ik nu verdorie gewoon vervoer heb haha. Heb al twee mensen een bericht gestuurd.