Ik heb alvast even een voorproefje genomen op het thema hei Zooooooo mooi ! en dan was er gister nog niet eens een zonnetje.... Bijna de mooiste tijd van het jaar om te gaan rijden....
Dank je wel Gaaf he die heide... met een witte pony in paarse bloemetjes was het natuurlijk helemaal te gek !! Hoop dat jullie er niet zo naar uit zien als ik
Ik hoop ook heel erg dat ik gekozen word. Zou voor mij ook de eerste keer zijn om aan een fotomeeting mee te doen. Het lijkt me erg leuk.
J_E
Geplaatst: 18-08-14 09:07
Super gaaf! Ja, nu vol spanning afwachten
Koekeroekus
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-14 15:58
Dag dames. Ik heb alle stemmen al terug dus wel hebben een vroege uitslag.
1. Amor van Renee 2. Haflinger van Sharon 3. Bram van Ellen 4. Donja van Bas 5. Waomi van Eva 6. Zudar van Mariska 7. Givenchy van Joanne 8. Kaliber van Thirza
9. Pino van Bertina 10. Tres van Carola 11. Wianne van Bianca 12. Noeka van Joanne 12. Aranka van Joanne
Een verrassende uitslag als je het mij vraagt haha. De eerst acht mogen mee en dat betekent dat ik dus thuis moet blijven. Ik ga natuurlijk geen meeting organiseren als ik niet mee ga dus ik laat de rest aan jullie over. Ik had nog twee fotografen een pb gestuurd. Als ik daar wat van hoor zal ik het zeggen.
Hoi Bertina, Aangezien jij de meeting organiseert en ik waarschijnlijk toch niet mee kan, mag je mee in mijn plaats! Ik wil nog wel graag een keer mee naar een fotomeeting, maar dan in de herfst ofzo! Dus als iemand tegen die tijd zin heeft om met mij een meeting te organiseren, let me know! Heel veel plezier die dag en ik blijf dit topic wel volgen om de foto's te zien hoor!!