Ik zou 2 pony's mee kunnen nemen. Sanne heeft Dennis voor mij uit gekozen, maar heb er nog 5 extra.
Ik zou een van mn vosjes dan wel leuk vinden. Mn oude schimmeltje wassen doe ik haar niet aan, en mn palomino heb ik de volle aandacht bij nog. En mn ZZ merrie is "een beetje" uit conditie.
ik vind het zelf ook onzin om een schema te gaan maken nu veel mensen gaan afmelden we hadden samen de datum uitgekozen en iedereen kon toen en nu een week voor de meeting kan ineens bijna niemand meer vind het best jammer ik wil de meeting ook wel verzetten of met minder mensen gaan!
Dat zie je wel vaker helaas ik kom sowieso met twee ponys die kant op zondag
Wie komen er nog wel naast Dennis en ik?
Dennis
Geplaatst: 29-09-14 20:06
Pffff, weet je hoe veel werk dat is, 6 pony's wassen? Incl 2 va die lichte spoken waarvan 1 afgelopen zaterdag koppie omder gegaan is in de waterbak en nog naar ranzige sloot stinkt.
Maar als we er 4 dumpen en dan samen nog 4 ophalen moet t te doen zijn .
Benno krijg je echt geen plas door normaal! Echt niet, het verbaasde me dus ook enorm. Dennis wel, die gaat ook lang uit.
Maar Benno gaat niet mee, kost me echt te veel tijd om die redelijk netjes te krijgen. En zijn mooie gouden kleurtje is al verdwenen, hij moet eens in zijn zomervacht eens mee voor foto's.