Da ga ik gewoon even kijken hoe ze er zondag morgen uitziet en of ik dan wel of niet ga knotten hihi vandaag was het ook een varkentje!
_l_amanda_l_
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-14 23:49
pollewopsie7: ja hoor, wat mij betreft is het prima
Ik wil het wel aankijken tot vrijdagavond hoor, qua weer, maar zaterdag ben ik weg dus dan heb ik liever al een beslissing gemaakt wbt het doorgaan + weer
Happinez
Geplaatst: 19-08-14 00:01
Ik wil bij vince wel beide doen , afhankelijk van wat de fotografen willen.
1 ding wel, ik ga hem niet los doen in een paddockje. Hij is toch hengst, en hoewel hij pas 1,5 is ... beginnen dames wel te trekken. ( thuis gaat het goed maar in vreemde omgeving waag ik me er niet aan. )
Niks moet! Hij kan ook aan een longe of je kan het onderdeel overslaan. Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we alles behalve ontsnapte paarden willen hebben of gevaarlijke situaties.
Als Isanne weer zo spannend doet als vorige keer daar (hardlopers om de genieput) dan hou ik haar ook alleen aan de longe. Dan knalt ze zo door een draadje volgens mij
pollewopsie7
Geplaatst: 19-08-14 10:28
Zoë is de vorige keer ook ontsnapt uit de paddock dus die gaat ook niet meer los
Ik heb vervoer, heb floeps gewassen en een regendeken op gedaan. Zal proberen om onder de buik de lange haren weg te halen/scheren pfff teddybeer. Ga echt een zonnedansje doen!
Als het een beetje te doen is, wil ik/iemand vast wel ff het water om een waterpaddock te maken... Was vorig jaar ook erg leuk!
Degenen die het paard/pony niet los willen doen in de paddock; hebben jullie dan een nette longeerlijn? Dan kunnen we er toch wat leuke fotootjes van maken, er valt heel wat weg te werken!