Ik heb nu geen vervoer meer Mijn vader moet naar een verjaardag en mams viert de verjaardag van mijn eigen zusje.. Is er nog iemand waarbij ik kan mee rijden? Ik kom uit velserbroek, bij Haarlem
Mocht het door gaan (ivm weer) ben ik wel geïnteresseerd om als fotograaf mee te gaan Dan kan hamsterfan ook wel met mij meerijden, ik kom uit Heemstede vandaan.
Is het schema nog steeds hetzelfde? Want is het daar überhaupt wel geschikt voor rij- en losgooi foto's?
Quincyindian
Geplaatst: 29-08-14 19:27
ik kan niet moet werken
Marcato
Geplaatst: 29-08-14 19:31
Syl, wil je mij nog ff je nummer pben?
Edit, wat is nu de laatste stand van zaken wat betreft welke fotografen (en modellen) er komen?
xRiiannex
Geplaatst: 30-08-14 01:10
Liberty zijn oog ziet er niet heel goed uit. Hij krijgt nu ook een zalfje. Hij moet ook de hele tijd een masker dragen vanwege het ligt. En die is niet zo heel mooi. Ben bang dat ik hierdoor helaas moet afzeggen..
Marcato
Geplaatst: 30-08-14 11:50
Marcato schreef:
Is het schema nog steeds hetzelfde? Want is het daar überhaupt wel geschikt voor rij- en losgooi foto's?
TS, nogmaals mijn vraag. Ik ben erg benieuwd naar de laatste stand van zaken ivm de diverse afmeldingen.
Vanavond wordt de knoop doorgehakt ivm het weer toch? En heeft iedereen z'n telefoonnummer doorgegeven?
Overgebleven modellen en fotografen, jullie komen allemaal nog steeds?
Sorry voor m'n vragen, maar heb te vaak meegemaakt dat op het laatste moment iedereen afhaakt en dat je dan voor (bijna) niks op een meeting staat.
xRiiannex
Geplaatst: 30-08-14 12:16
Ik ben nu onderweg naar Libert, hoop dat zijn oog er minder erg uitziet..
Het weer ziet er ook gewoon erg slecht uit. 85% regen, pas rond een uur of 2 droog, erg veel bewolking (nou niet echt mooi voor de foto's)
En met dit bericht: Morgen ontstaan verspreid over het land buien. In de middag vallen enkele buien wat zwaarder uit en is er kans op onweer. Tussendoor zijn er felle opklaringen en de temperatuur stijgt naar 18-19 graden. In de avond komen nog een paar buien voor, maar geleidelijk wordt het overal droog.
T wordt ongeveer net zulk weer als vandaag, en zo af en toe een stortbui op je dak is niet leuk, en helemaal niet bevordelijk voor je camera enzo
Een beetje duidelijkheid zou tegen deze tijd wel gewenst zijn.. ook al ga ik straks pas heen om pony op te poetsen , ik zou wel graag weten of het nut heeft
Begrijpelijk, het weer is niet optimaal.. Smiddags wordt het wel redelijk waarschijnlijk, dus als er modellen alsnog willen afspreken vanaf een uur of 13.30 moeten ze maar een berichtje sturen
Jammer maar helaas.. Begrijpelijk dat we het dan een andere keer gaan plannen.
Bagheera_206
Geplaatst: 30-08-14 16:41
Lara schreef:
Begrijpelijk, het weer is niet optimaal.. Smiddags wordt het wel redelijk waarschijnlijk, dus als er modellen alsnog willen afspreken vanaf een uur of 13.30 moeten ze maar een berichtje sturen
Dat is perfect, dan is het tenminste droog bij de wielerronde.