Hondenmodellen 1. Booooo | Bo | Cody | Cane Corso | Puppy 2. marjonrebel | Marjon | Basco | Stafford x Herder | Bal apporteren, veel actie 3. Linnebill | Linda | Kluif | Amerikaanse Stafford (Nog even in afwachting of Linda met hond en paard kan komen, anders valt hond af.)
Paardenmodellen 1. Linnebill | Linda | Selehems Coco Conut (Dino) | Welsh hengst | Los | Steigeren | Engelse stijl met wagen 2. Dominskii | Dominique | Demi | Welsh x Shet | Los 3. Plaatsje vrij
Reserve hondenmodellen 1. Ssoraya10 | Soraya | Floortje | Vuilnisbak | Kan heel veel trucjes 2. Chriske | Chris | Marley | TziTzu | Western/girly stijl 3. Seni | Angelique | Bodhi | Border Collie | Heel veel trucjes
Schema
AZNLady
Geplaatst: 26-07-14 18:36
Madelonsunny, ik stuur je even een PB.
P.s Mijn moeder meld zich bij deze af als fotograaf. Is er iemand die mij op kan pikken bij een station ? Het liefst niet te ver weg ?
Laatst bijgewerkt door AZNLady op 26-07-14 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt
marcellie
Geplaatst: 26-07-14 18:39
Ik zou heel graag mee willen doen met mijn 3 jarige merrie giomara.
Leonyr
Geplaatst: 26-07-14 18:45
AZNLady schreef:
Madelonsunny, ik stuur je even een PB.
P.s Mijn moeder meld zich bij deze af als fotograaf. Is er iemand die mij op kan pikken bij een station ? Het liefst niet te ver weg ?
Ik kan je wel ophalen vanaf Breda? Waar kom je nog meer langs?
Bedankt voor het erbij zetten Madelon! Moet daarvoor mijn laptop pakken en dan schiet het er steeds bij in. Bij deze bevestig ik ook dat ik op de 9de kan.
MadelonSunny
Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-14 09:50
Datum: Zaterdag 9 augustus
Ik ontvang graag van iedereen bericht (in topic of pb) of je 9 augustus definitief mee kan! Dikgedrukt is bevestigd.
Hondenmodellen 1. Booooo | Bo | Cody | Cane Corso | Puppy 2. marjonrebel | Marjon | Basco | Stafford x Herder | Bal apporteren, veel actie 3. Linnebill | Linda | Kluif | Amerikaanse Stafford (Nog even in afwachting of Linda met hond en paard kan komen, anders valt hond af.)
Paardenmodellen 1. Linnebill | Linda | Selehems Coco Conut (Dino) | Welsh hengst | Los | Steigeren | Engelse stijl met wagen 2. Dominskii | Dominique | Demi | Welsh x Shet | Los 3. Marcellie | Marcella | Giomara | KWPN ? | 3 jaar
Reserve hondenmodellen 1. Ssoraya10 | Soraya | Floortje | Vuilnisbak | Kan heel veel trucjes 2. Chriske | Chris | Marley | TziTzu | Western/girly stijl 3. Seni | Angelique | Bodhi | Border Collie | Heel veel trucjes
Ik heb savonds uiteten in Ouddorp, mocht ik toch meegaan en het zou omgedraait worden dat honden later gaan dan kan het zijn dat ik misschien iets eerder wegmoet.
leuk dat basco is uitgekozen ik kan ook hoor!! is het de bedoeling alleen fotos te nemen van de honden of ook van de baasjes erbij? en mogen de honden los?
Dominskii
Geplaatst: 01-08-14 00:17
Demi en ik kunnen!
MadelonSunny
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-14 21:49
Datum: Zaterdag 9 augustus
Ik ontvang graag van iedereen bericht (in topic of pb) of je 9 augustus definitief mee kan! Dikgedrukt is bevestigd.
Paardenmodellen 1. Linnebill | Linda | Selehems Coco Conut (Dino) | Welsh hengst | Los | Steigeren | Engelse stijl met wagen 2. Dominskii | Dominique | Demi | Welsh x Shet | Los 3. Marcellie | Marcella | Giomara | KWPN ? | 3 jaar
leuk dat basco is uitgekozen ik kan ook hoor!! is het de bedoeling alleen fotos te nemen van de honden of ook van de baasjes erbij? en mogen de honden los?
Gelukkig is het weer heel wispelturig, het zou wat te voorbarig zijn om er nu al op te rekenen dat het gaat regenen. Het is even afwachten hoe die zomerstorm loopt, volgens mij kunnen ze daar vrijdag duidelijker over zijn dan nu? Zou jammer zijn!
missymb
Geplaatst: 06-08-14 18:05
jaa ik hoop ook van niet hoor en persoonlijk vind ik een beetje regen ook niet zo erg, moet immers ook gewoon de hond uit laten als het regent..maar ja snap dat het voor de fotografen een ander verhaal word dan haha
Ik wacht het nog even af tot vrijdag Het weer is zo onvoorspelbaar. Ik heb alleen nog steeds geen reactie van Linda.. De reden dat het zo stil in heb ik gegeven, ik ben momenteel kampleiding dus kijk af en toe op mn mobiel op bokt. En ja honden los, met baasje, alles kan.