Is er ook een beetje een idee van hoe laat tot hoe laat? En zijn honden aangelijnd welkom op het terrein, dan kunnen we er misschien een wandeling aan vastplakken of zo.
Dat moet ik straks even kijken. Ik heb vandaag examens en heb nu even kort de tijd om te reageren.
Ik wil eerst weten wie er allemaal kan. maar een wandeling zou moeten kunnen. Wel wil ik niet dat enige honden tijdens de foto's erop komen, met uitzondering van Lizzy waarvan de honden met haar thema te maken hebben
De fotografen: Een mailtje zodat ik ze de inlog gegevens kan sturen, zo weet ik dat jullie nog steeds komen en het topic volgen
De modellen: Een mailtje met welk thema jullie kiezen of welke kleding er aangetrokken word. Dit schrijf ik er dan bij op de site zodat de fotografen dit weten.
toppie! helemaal zin in :p druk aan het zoeken om de outfit compleet te krijgen, maar komt goed!
Loeky01
Geplaatst: 20-06-14 23:14
Even vraagje aan de fotografen, Gerben honkbalt dus ik kan kijken of ik hem in zijn tenue kan hijsen. Maar alleen als de fotografen dat leuk vinden, anders zoeken we natuurlijk wat anders leuks om aan te trekken!