Fotomeeting Schoorl op 6 Juli

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Keell94

Re: Fotomeeting Schoorl op 6 Juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 21:45

mijne heb je als het goed is al eline :)

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 21:47

Klopt! ;)

Tanja_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 21:49

Top! Ik heb er nu wel echt super veel zin in!
Heb je mijn nummer al?

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 21:50

Heeft iemand toevallig een hengstenketting over die ik zou mogen lenen? Ik heb er zelf geen en omdat Bis de laatste keer braver was met..

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 21:53

Ik heb helaas geen extra hengstenketting, maar ik dacht misschien Karen wel...

Tanja: Nee jou nummer heb ik ook nog niet

Ik mis nog de nummers van: Sam, Marit, Christel en Daimler (en Tanja dan :p)

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 21:55

Heb die van mij net gestuurd!

eline1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:02

Mocht de fotoshoot met mijn paard nou niet doorgaan(vervoer vinden wil weinig vlotten) kan ik dan nog mee als fotograaf?

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 22:18

Dankjewel Sam!

En natuurlijk Eline, dat is geen probleem. :)

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:49

SamLoveRoos schreef:
Heeft iemand toevallig een hengstenketting over die ik zou mogen lenen? Ik heb er zelf geen en omdat Bis de laatste keer braver was met..

Jahoor, ik neem mijn beide hengstenkettingen weer mee!

xcarlosx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 23:00

Ik heb ook nog een hengsten ketting die geleend mag worden!

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 23:05

Super bedankt!

Tanja_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 00:00

Als het makkelijker is voor fotos bewerken etc. zou ik er ook eentje van iemand moeten lenen, als dat kan natuurlijk! Eline mijn nummer komt nu jou kant op!

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 08:02

Als je gewoon een smalle leren teugel hebt is ook prima, maar dikke halstertouwen zijn moeilijker om netjes weg te werken.

Tanja_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 10:25

darkadia schreef:
Als je gewoon een smalle leren teugel hebt is ook prima, maar dikke halstertouwen zijn moeilijker om netjes weg te werken.

Ik heb alleen zo'n springteugels zegmaar... Die heeft alleen op het begin leer...

xcarlosx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 11:38

Ik krijg mischien voor mn verjaardag een 300mm lens :) weet ook niemand om een van te lenen ;)
Is een extra batterij nodig of kan t lukken op een goed opgeladen? Zal vd week nog een sd er bij halen!

Als er nog een model nodig is mijn zusje wil met onze pony mischien mee.ze weet het nog niet zeker!!

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 11:47

Citaat:
Fotomeeting
Datum: 6 juli
Plaats: Schoorl

Dit is de locatie:Afbeelding
Er zijn 2 adressen, vlak naast elkaar waar geparkeerd kan worden. De eerste is de Wagenmakersweg, in Groet. https://www.google.nl/maps/dir/Wagenmak ... 8587?hl=nl
Dit is een parkeerplaats, maar wel heel smal. Zeker de weg terug met de trailer is niet gemakkelijk.

Anders kun je langs de kant van de weg parkeren op Achterweg 2 in Groet. Dit is langs de kant van de weg, maar is wel te doen qua ruimte.
http://i.imgur.com/QjfKEtB.jpg

Zoals gezegd kun je daar op zich prima parkeren met de trailer, als iedereen ervoor zorgt dat ze 'm netjes tegen de rand zetten dan kan het overige verkeer er gewoon langs. Het is een rustig weggetje. We zitten daar direct naast de bosopgang, dus wat dat betreft kun je meteen naar boven lopen. De bospaden zijn daar mooi breed en als je iets verder doorloopt heb je een paar prachtplekken voor foto's :j.

Fotografen: (bokt naam - echte naam)
1. eline95enile - Eline
2. Darkadia - Karen - http://www.facebook.nl/karensillusionsphotography
3. xcarlos - Marit- http://carlophotography.weebly.com/
4. Strasshorse - Keeley - http://www.pwshots.weebly.com
5. Kimmm94
6. Hes_Han - Ac Kuiper fotografieFacebook Instagram
7.
8.
9.
10.

Fotografen zijn nog van harte welkom!

Modellen: (bokt naam- echte naam - naam paard - ras paard)
1. SamLoveRoos - Biscaja
2. Christel - Yinske - Fries - FotoFoto
3. Tanja_14 - Tanja - Dilayla - haflinger - Foto
4. Hyppolyte - Mandy - Jamie
5. Kimmsel - Kim - Marano - volbloed arabier - Western/bitloos/engels rijden - Foto
6. Marijke - Pride
7. Daimler - 6 jarige KWPN-ruin, loopt M1 dressuur FotoFoto
8.
9.
10.

Reserve modellen:
1. CHILLD - Marit - Wodan en Martje V van de West-Friezehof - Barokke friezen - blijft reserve staan totdat er echt niemand meer kan

Er kunnen nog modellen mee!

Dit is het schema: Mocht je liever ergens anders willen of willen wisselen zou ik dit graag zo snel mogelijk willen horen. Als er lege plekken blijven zal de tijd van de ochtendgroep iets later worden, en de tijd van de middaggroep iets eerder af zijn. Maar dat is nog even afwachten natuurlijk.
[ Afbeelding ]

Aanvullende info

Fotografen:
Er wordt verwacht dat jullie minimaal 5 foto's op klein formaat aanleveren met naam/logo per model (Binnen 8 weken na de meeting). Eventuele bestellingen en kosten worden onderling afgesproken tussen het betreffende model en fotograaf.
Meenemen: Cameragear (lenzen, body, tas), voldoende geheugenkaartjes, volle accu, reflectiescherm (indien aanwezig), paraplu/tasje voor als er wat regen valt.

Modellen:
Zorg dat je paard schoon is, vlechten mag, hoeft niet. Gebruik een mooi schoon halster/hoofdstel, meerdere mag. Gebruik het liefst dunne teugels of hengstenketting ivm makkelijker weg shoppen. En natuurlijk zelf leuke/nette kleding, cap e.d. mee nemen. Voor degenen die te paard komen, hierdoor kan je afdruk hebben van je dekje, dus wees op tijd, dan kun je die nog beetje weg poetsen :)
Kijk ook van te voren alvast of je bepaald type foto's hebt die je graag zou willen, zodat je ter plekke ook suggesties kunt doen aan de fotograaf.
Meenemen:
- Poetsspullen. Denk hierbij aan babydoekjes om even snel de ogen of neus schoon te maken (en borstels).
- Een helpende hand (indien mogelijk). Diegene kan bijvoorbeeld je paard even vasthouden, snel wat wegpoetsen, helpen dragen van je spullen of tijdens het fotograferen je paard attent houden/maken.
- Mocht je iets hebben waarvan je weet dat je paard er leuk van gaat kijken (plastic zakje, rammelaar oid) neem dit dan vooral mee!

Marit: Ik red het eigenlijk altijd gewoon met 1 batterij, maar heb wel voor de zekerheid een reserve mee. Dus denk dat het wel gaat lukken, en als je zusje mee wilt: graag ;)

Dankjulliewel voor de telefoonnummers! Alleen nog de nummers van Marit en Christel mis ik nog

xcarlosx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 14:23

eline95enile schreef:
Citaat:
Fotomeeting
Datum: 6 juli
Plaats: Schoorl

Dit is de locatie:Afbeelding
Er zijn 2 adressen, vlak naast elkaar waar geparkeerd kan worden. De eerste is de Wagenmakersweg, in Groet. https://www.google.nl/maps/dir/Wagenmak ... 8587?hl=nl
Dit is een parkeerplaats, maar wel heel smal. Zeker de weg terug met de trailer is niet gemakkelijk.

Anders kun je langs de kant van de weg parkeren op Achterweg 2 in Groet. Dit is langs de kant van de weg, maar is wel te doen qua ruimte.
http://i.imgur.com/QjfKEtB.jpg

Zoals gezegd kun je daar op zich prima parkeren met de trailer, als iedereen ervoor zorgt dat ze 'm netjes tegen de rand zetten dan kan het overige verkeer er gewoon langs. Het is een rustig weggetje. We zitten daar direct naast de bosopgang, dus wat dat betreft kun je meteen naar boven lopen. De bospaden zijn daar mooi breed en als je iets verder doorloopt heb je een paar prachtplekken voor foto's :j.

Fotografen: (bokt naam - echte naam)
1. eline95enile - Eline
2. Darkadia - Karen - http://www.facebook.nl/karensillusionsphotography
3. xcarlos - Marit- http://carlophotography.weebly.com/
4. Strasshorse - Keeley - http://www.pwshots.weebly.com
5. Kimmm94
6. Hes_Han - Ac Kuiper fotografieFacebook Instagram
7.
8.
9.
10.

Fotografen zijn nog van harte welkom!

Modellen: (bokt naam- echte naam - naam paard - ras paard)
1. SamLoveRoos - Biscaja
2. Christel - Yinske - Fries - FotoFoto
3. Tanja_14 - Tanja - Dilayla - haflinger - Foto
4. Hyppolyte - Mandy - Jamie
5. Kimmsel - Kim - Marano - volbloed arabier - Western/bitloos/engels rijden - Foto
6. Marijke - Pride
7. Daimler - 6 jarige KWPN-ruin, loopt M1 dressuur FotoFoto
8.
9.
10.

Reserve modellen:
1. CHILLD - Marit - Wodan en Martje V van de West-Friezehof - Barokke friezen - blijft reserve staan totdat er echt niemand meer kan

Er kunnen nog modellen mee!

Dit is het schema: Mocht je liever ergens anders willen of willen wisselen zou ik dit graag zo snel mogelijk willen horen. Als er lege plekken blijven zal de tijd van de ochtendgroep iets later worden, en de tijd van de middaggroep iets eerder af zijn. Maar dat is nog even afwachten natuurlijk.
[ Afbeelding ]

Aanvullende info

Fotografen:
Er wordt verwacht dat jullie minimaal 5 foto's op klein formaat aanleveren met naam/logo per model (Binnen 8 weken na de meeting). Eventuele bestellingen en kosten worden onderling afgesproken tussen het betreffende model en fotograaf.
Meenemen: Cameragear (lenzen, body, tas), voldoende geheugenkaartjes, volle accu, reflectiescherm (indien aanwezig), paraplu/tasje voor als er wat regen valt.

Modellen:
Zorg dat je paard schoon is, vlechten mag, hoeft niet. Gebruik een mooi schoon halster/hoofdstel, meerdere mag. Gebruik het liefst dunne teugels of hengstenketting ivm makkelijker weg shoppen. En natuurlijk zelf leuke/nette kleding, cap e.d. mee nemen. Voor degenen die te paard komen, hierdoor kan je afdruk hebben van je dekje, dus wees op tijd, dan kun je die nog beetje weg poetsen :)
Kijk ook van te voren alvast of je bepaald type foto's hebt die je graag zou willen, zodat je ter plekke ook suggesties kunt doen aan de fotograaf.
Meenemen:
- Poetsspullen. Denk hierbij aan babydoekjes om even snel de ogen of neus schoon te maken (en borstels).
- Een helpende hand (indien mogelijk). Diegene kan bijvoorbeeld je paard even vasthouden, snel wat wegpoetsen, helpen dragen van je spullen of tijdens het fotograferen je paard attent houden/maken.
- Mocht je iets hebben waarvan je weet dat je paard er leuk van gaat kijken (plastic zakje, rammelaar oid) neem dit dan vooral mee!

Marit: Ik red het eigenlijk altijd gewoon met 1 batterij, maar heb wel voor de zekerheid een reserve mee. Dus denk dat het wel gaat lukken, en als je zusje mee wilt: graag ;)

Dankjulliewel voor de telefoonnummers! Alleen nog de nummers van Marit en Christel mis ik nog

Zal je zo ff nummer pb ;) en me zusje ff vragen hoop dat ze wil :)

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 18:17

Tanja_14 schreef:
darkadia schreef:

Ik heb alleen zo'n springteugels zegmaar... Die heeft alleen op het begin leer...

Is altijd dunner dan n halstertouw ;) touw mag ook hoor, maar houdt er rekening mee dat dit lastiger is om netjes weg te werken en bij sommige foto's is t wel mooier :)

xcarlosx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 18:57

Onze pony gaat niet mee mijn zusje wil liever naar haar vz pony :(

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 19:16

Prima Marit!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 19:19

Als de open plekken in het schema niet ingevuld worden, gaat dat dan nog veranderen? De paarden moeten toch al lang stil staan, extra pauzes zijn dan niet echt fijn!

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 19:24

Ik ga even een oproepje op fb zetten! En anders denk ik van wel hoor Heleen!

Christel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 19:29

ik heb ook geen mooie hengstenketting, alleen een hele oude verroeste groene...

ik doe dan gewoon mijn teugels aan het hoofdstel, tenzij iemand een ander alternatief heeft

xcarlosx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 19:30

Christel1 schreef:
ik heb ook geen mooie hengstenketting, alleen een hele oude verroeste groene...

ik doe dan gewoon mijn teugels aan het hoofdstel, tenzij iemand een ander alternatief heeft

Je mag mijn hensten ketting wel gebruiken ;)

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 19:32

is er nog plaats?