Aanmeldingen: schreef:Lijstje niet quoten / Boktnaam - Naam - Studioset - Onderwerp presentatie
Deelnemers worden uitgekozen obv kennis & ervaring en onderwerp van presentatie
Fotografen met een studioset:
- Bagheera_206 - Richard - 2x500Ws / 2x250Ws / 1x100Ws + Achtergrondset - Lichtmeten / Tetheren met USB/Eye-Fi
- chanelle14 - Chanelle - 2x110Ws + Achtergrondset - ???
- _Jessie - Jessie - 2x300Ws / 2x200Ws + Achtergrondset - 4 Basisprincipes / Glans, kleur, structuur en vorm
- Nikkylove - Lois - 2x???Ws - Lichtopstellingen
Strobistfotografen:
- Yvettee - Yvette - ???
- Leverage - Kim - Productfotografie
- JAZZ4ff - Frans - Poses modellen
- Leonyr - Leonie - Achtergrondset - Omgaan met huisdieren in de studio | behelpen met weinig materiaal
Fotografen (nog) zonder flitsers:
- kani_ejj - Elvira - Composities huisdieren
- EngeltjeS - Devica - ???
- Marcato - Suus - ???
Na 31 mei zal ik de fotografen kiezen en zal ik de overige fotografen op de reservelijst plaatsen.
Begroting schreef:10 Euro per fotograaf 60
7,50 Euro per hondenmodel 30
10 Euro per mensenmodel 20
Met 6 fotografen, 4 honden en 2 modellen hebben we dan 110 euro waarvan we waarschijnlijk meer dan 50 euro kwijt zijn voor een accomodatie en 30 euro voor een MUAH. Afhankelijk van de afspraak die ik met een locatie kan maken kunnen er nog wijzingen op deelnamekosten plaats vinden.
Graag vooraf betalen om je deelname definitief te maken. Als je korter dan 1 week van tevoren een afhaakje doet zul je helaas je geld niet terug krijgen om te waarborgen dat de meeting gewoon qua financien door zal kunnen gaan.
Dagindeling schreef:Nog in overleg
09.00u - 09.30u Aankomst en opbouwen van twee studio's en de strobistset
09.30u - 11.30u Presentaties
09.30u - 12.30u Visagie mensenmodellen
11.30u - 12.30u Prakijk 4 hondenmodellen
12.30u - 16.30u Praktijk 2 mensenmodellen
16.30u - 17.00u Studio's afbreken