Gydja schreef:Dat vind ik dus ook. Ik had al zo iets getypte alleen heb het weer weg gehaald. Bang voor een belediging x'D KWPNers kan je ook leuk op de foto krijgen alleen paarden met een bijzonder kleurtje, leuke kruising of een opgetutte Arabier vind ik specialer voor een foto en voor een portfolio dan een 'gewoon' paard.
Nouja, daarom dacht ik ik zeg het maar met no offense

Een arabier is toch net even wat anders fotograferen...hun typische houding vastleggen, hun loopje die je vaak ziet. net even wat specialer voor je portfolio

Daarom vond ik deze shet ook bijzonder, het is wat anders dan het ''gewone'' bruine wat je vaak tegenkomt

Edit:
We hebben dus wel een foto ontvangen van de paarden, die is jammer genoeg niet bij de quote gezet.

Dit zijn de andere 2 kwpn'ers. Tuurlijk, leuke paarden! Maar een model extra juist omdat het een ander ras is, is wel zo leuk erbij

Daarbij (sorry even lekker brutaal foto's uit profielen etc geplukt

behalve dat de arab een ander ras is om erbij te hebben, heeft deze als groot voordeel zat ze VD kan

Toch ook wel een leuk extraatje voor de fotograaf

Dan zoek ik het paardje van Murosch op, en vind ik die toch stiekem eigenlijk meer extra hebben door de aftekeningen. Dit is eerder iets wat interessant zou zijn voor portfolio bijvoorbeeld

Qua vraagteken over het ras:
Citaat:Ze is ons eigen fokproduct uit een half groninger (kwpn) merrie en we hebben haar als veulen bij het KWPN laten registreren. Nu zijn we bijna 11 jaar verder en ik heb besloten om haar te laten overschrijven naar het Groninger Stamboek
En onze reserve shet:

Hoop dat ik voor de fotografen zo een beetje aanvullende info (afbeeldingen) heb kunnen vinden