Het is deze keer alleen portret en actie dus bij portret een mooi sjiek hoofdstel of halster met een hengstenketting! En bij actie het liefst niks of als niet anders kan een touwhalster. (Makkelijk wegwerken)
Als jullie paarden mooie manen hebben, het liefst de manen los
Ik heb maar 1 touwhalster en die is roze, maakt dat niet uit? Hengstenketting komt goed
En sportcoupe? Gevlochten of ook los?
Amiigo
Geplaatst: 10-06-14 21:29
O dacht dat t ook ohz was maar maakt niet uit Mijn pony heeft niet zo'n mooie manen, hij heeft aan de achterkant een kort deel van de deken en z'n voorpluk is een beetje kroezig ik doe hem wel vlechten haha
Edit: ik heb een mooi halster en hengstenketting voor portret, heb ook een groen touwhalster en als die na een paar rondjes vraag loopt kan die ook af.
Joyce joyce en Stefanie komen naar carpoolplaats in eersel. Vanaf daar rijden ze met mij mee. Heb nog wel een plaats in de auto, als je wil mag je ook mee rijden.
Tessa, Joyce komt naar geel met de bus waar ik ze dan oppik en samen naar Eersel rijden. Als je wil kan je ook de bus nemen tot Geel? Of je kan aan Stefanie vragen om mee te rijden, zij vertrekt ook vanuit Turnhout denk ik?
Oh als Tessa en Stefanie vanuit Turnhout moeten vertrekken kan ik mss met één van hen meerijden? Anders moet ik eerst naar Turnhout en dan nog eens de bus naar Geel
Hanna_94
Geplaatst: 18-06-14 11:30
Ah ja, da gaat ook natuurlijk! Je moet maar zien, zolang je er maar geraakt